Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeździłem 740d i nowym a8 4.2 tdi i a8 jest zdecydowanie cichsze(wogółe mimo że zawsze byłem fanem bmw to nowe a8 jest lepsze od f01 pod prawie każdym wzgledem).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie jest niesamowite, że te 3 litrowe diesle BMW tak wibrują na luzie. Czy w E60 czy w X5 zawsze na kierownicy czy na dowolnej części auta jak się przyłoży delikatnie palec to czuć wibracje. Nawet F10 523i czyli rzędowa szóstka benzynowa miała wyczuwalne lekkie wibracje na luzie!!! Czy to aż taka filozofia żeby to wyeliminować? Mamy w rodzinie Megane 1.5dci z 2004 roku. Stojąc na światłach w ogóle nie czuć, że ten silnik pracuje. Ostatnio z dworca jechałem taryfą E60 520d LCI i nawet miałem wrażenie, że ten silnik pracuje kulturalniej od tych sześciocylindrowców... WTF???

bo siedziałes jako pasażer wydaje mi się ze jestes tak samo zboczony na tym punkcie jak ja czuje je u kolegi w 535d i u siebie tez ale uwierz mi ze 98% ludzi tego nie czuje czasem tez bym wolał nic nie czuc

Opublikowano

Auto zawodostwo serii 6 Gran coupe :wink:

ale konkurencja w klasie limuzyna coupe jest duza: Merc CLS,Audi A7,Porsche Panamera :wink:

<<<<<>>>>>

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
Jeździłem 740d i nowym a8 4.2 tdi i a8 jest zdecydowanie cichsze(wogółe mimo że zawsze byłem fanem bmw to nowe a8 jest lepsze od f01 pod prawie każdym wzgledem).

 

Tez robilem testy i te same wnioski mam.

Opublikowano
Jeździłem 740d i nowym a8 4.2 tdi i a8 jest zdecydowanie cichsze(wogółe mimo że zawsze byłem fanem bmw to nowe a8 jest lepsze od f01 pod prawie każdym wzgledem).

 

Tez robilem testy i te same wnioski mam.

 

Ja tez koledzy to potwierdze ze A8 4.2 tdi pod wzgledem kultury pracy silnika, wyciszenia wnetrza, ergonomii przebija F01. Niestety ale nastepny samochod bedzie z pod znaku czterech pierscieni. Nie wiem co sie stalo z BMW ale seria F wyglada pieknie, ale gdzies ta jakosc uciekla... Moze to tez kwestia ze w AUDI silniki robi w ukladzie V a BMW w rzedzie? :cry:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździłem 740d i nowym a8 4.2 tdi i a8 jest zdecydowanie cichsze(wogółe mimo że zawsze byłem fanem bmw to nowe a8 jest lepsze od f01 pod prawie każdym wzgledem).

 

Tez robilem testy i te same wnioski mam.

 

Ja tez koledzy to potwierdze ze A8 4.2 tdi pod wzgledem kultury pracy silnika, wyciszenia wnetrza, ergonomii przebija F01. Niestety ale nastepny samochod bedzie z pod znaku czterech pierscieni. Nie wiem co sie stalo z BMW ale seria F wyglada pieknie, ale gdzies ta jakosc uciekla... Moze to tez kwestia ze w AUDI silniki robi w ukladzie V a BMW w rzedzie? :cry:

a co ma jakosc do konstrukcji silnika?

Opublikowano

 

Ja tez koledzy to potwierdze ze A8 4.2 tdi pod wzgledem kultury pracy silnika, wyciszenia wnetrza, ergonomii przebija F01. Niestety ale nastepny samochod bedzie z pod znaku czterech pierscieni. Nie wiem co sie stalo z BMW ale seria F wyglada pieknie, ale gdzies ta jakosc uciekla... Moze to tez kwestia ze w AUDI silniki robi w ukladzie V a BMW w rzedzie? :cry:

 

Ale teraz poleciałeś. Jak tak bardzo nie podoba Ci się BMW to zmień na te cztery druty i przestań marudzić :mrgreen:

 

A po za tym temat to "Clarkson o 535d i 1M" a nie jakies tam dywagacje na temat czterech drutów. Nie rowalajmy tematu :evil:

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.