Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego siara po co kupować samochód 4x4 i jeździć z dołączoną wtyczka?

X3 jest droga w serwisowaniu. Jak Ci się egr zepsuje to pewnie go zaślepisz? A jak DPF zatka to go wytniesz? A może jak ci przestanie palić na jeden cylinder to będziesz jeździł na pozostałych? Przecież jest ich kilka....

Jak Cię nie stać na takie auto to nie kupuj. Są przecież fiat, VW, tata.

 

Do ravenolu długo się przekonać nie mogłem ale mnie namowiono. Raczej jestem sceptycznie nastawiony i pewnie następna wymiana będzie na ori. Może nawet wcześniej niż się powinno. Teraz potrzebowałem olej na szybko.

  • Odpowiedzi 196
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolego siara po co kupować samochód 4x4 i jeździć z dołączoną wtyczka?

X3 jest droga w serwisowaniu. Jak Ci się egr zepsuje to pewnie go zaślepisz? A jak DPF zatka to go wytniesz? A może jak ci przestanie palić na jeden cylinder to będziesz jeździł na pozostałych? Przecież jest ich kilka....

Jak Cię nie stać na takie auto to nie kupuj. Są przecież fiat, VW, tata. .

 

Nie rozumiem cie kolego ja nie stoję przed dylematem kupić czy nie kupić x3. Ja mam x3 kiedyś kupiłem i wiem ile kosztują naprawy :duh:

 

Z wypiętą wtyczka można pojeździć aby nie dobić xdrive sam zaznaczyleś że mogłeś 800zł zaoszczędzić jakbyś rozebrał skrzynkę na początku problemu. Wycięcie wtyczki to wyłączenie napędu dobrze o tym wiesz to chyba lepiej go odłączyć niż zajechać.

 

Jak naprawiam swoje Bmw lub auto żony to na takie okazje mamy 3 auto pod domem. Stare Clio sprawne i gotowe do jazdy które stoi cały rok tylko po to abym miał czym jechać do pracy w razie awarii x3.

 

To fajnie ze dałeś się namówić na inny olej jak ori

widać że wyzwalasz się z kultu ASO i przechodzisz na jasną stronę mocy. :cool2:

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

No tak, ale gdybym wiedział że skrzynka dalej ulega destrukcji pomimo braku objawów po wymianie oleju to nie jeździł bym rok z odpieta wtyczka:) ty koledze proponujesz odpiecie i zbieranie na naprawe:)

 

Nigdy nie będę kwestionować części z ASO bo jest to najwyższa polka, może tego nie wiesz ale są części które z podobną jakością i precyzją są produkowane tylko dla ASO. W czasach gdy produkuje się przedmioty z założeniem że mają się jak najszybciej popsuć jest to bardzo wazne.

 

Kiedyś bardzo dawno pewien człowiek powiedział mi że są dwa rodzaje kierowców. Jeden będzie jeździł samochodem z usterka aż całkiem się rozsypie albo stanie na drodze. Drugi będzie w każdej chwili nasluchiwal pracy silnika, zawieszenia i wszystkich innych dźwięków i od razu szukał przyczyny i ja eliminowal.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Hej. Tak tylko dla informacji zmieniłem olej na MOTUL Multi DCTF i póki co wszystko gra. Stary olej bez opiłków na szczęście . Obrócona zębatka i cisza przy skrętach żadnych stuków.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
JEDNO WIEM NAPEWNO NIE KOMBINOWAĆ Z OLEJAMI W JAKICHKOLWIEK PRZEKŁADNIACH!!!Nie trzeba zalewać w aso,jest dużo warsztatów ze specjalizają BMW.I wiedzą co wlać.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
dokładnie tak jak wyżej. prawie 7 lat temu założyłem ten temat - przez te 7 lat był on zawsze jednym z najchętniej czytanych tematów na forum:) teraz znów mam auto z xdrivem i ostatnio temat zglebialem i zmieniłem olej na olej ravanol :)
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Też stoje przed wymianą ale w f11 co znaczenia nie ma.

I zastanawiam się czy kupić oryginał czy ravenol?

IMPORT CZĘŚCI DO KIA I HYUNDAI CZĘŚCI NOWE ORYGINALNE ORAZ ZAMIENNIKI


KONTAKT [email protected]

GG 22098562

kom 502100017

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie.

Od niedawna jestem posiadaczem bmw x3 e83 3.0d 204 km 2005 rok. Zostawiłem u mechanika x3 żeby wymienił olej w rozdzielaczu napędu mówiąc że ma wlac 7 setek , wracam po auto a gość do mnie mówi że cały litr wszedł :shock:

Teraz mam takie pytanie czy nadmiar oleju może zaszkodzić i w związku z tym spuścić te 3 setki czy nic się nie stanie i zostawić? Choć z drugiej strony po coś producent wpisał wymaganą ilość oleju?


Co sądzicie ? Za każdą podpowiedź z góry dziękuję.

  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Będzie pasował. Lac i jeździć.
Opublikowano
Będzie pasował. Lac i jeździć.

 

Ja w swojej 4 lata temu wymieniłem na Ravenol,zrobiłem 70 tys.km i wszystko chodziło jak trzeba,żadnych problemów,bo przecież specyfikacja tego oleju zgodna z BMW.Oryginalny BMW przecież też nie jest jakimś cudownym olejem z kosmicznych materiałów,nawet nie produkuje go BMW tylko jeden z producentów olejowych.Oryginalna i cudowna za to jest cena oleju BMW



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Witam! Przeczytałem wszystkie strony posta i dalej nie wiem w końcu co zalać do atc400? Jedni piszą to drudzy tamto w końcu niech ktoś kto się tym zajmuję o ile taka osoba jest na tym forum niech podsumuje. A i jeśli można prosiłbym o informację co zalać do dyfra tył i przód.
Opublikowano

W cenie na pewno jest różnica,tak poza tym fabrycznie to jest lany do skrzyni rozdzielczej Shell TF0870 bo nawet jest na skrzynce albo pod skrzynką na wsporniku żółta naklejka „Shell TF0870”więc nie ma co pisać że oryginał tylko z ASO i nazwą BMW!Bo BMW nie produkuje olejów!!!Idąc tym tokiem rozumowania równie dobrze można by mówić że do silnika też tylko oryginał BMW.A jakoś wszyscy leją Motul,Valvoline,Castrol i inne



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jak programowo przeprowadzić wymianę oleju jeśli wcześniej nie pojawił się komunikat aby to zrobić. Wymieniłem olej w skrzynce a w ISTA idąc tą ścieżką Vehicle management -> Service functions -> Power train -> Transfer box transmission control unit -> jest tylko Transfer box VTG: calibration ? Nie ma change oil.

BMW X5 E70.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Tak, to wlasnie to - kalibracja. Gaśnie komunikat o jakosci oleju i jest git.

Ja wlewam do xdrive juz 4 raz Ravenol, do silnika takze. Ale do skrzyni automatycznej nie zaryzykuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.