Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

proszę o pomoc przy falujących obrotach i interpretacji następujących błędów z DISa:

65 Camshaft sensor

o który czujnik położenia wałka rozrządu chodzi ? po stronie ssącej czy wylotowej ?

203 Oxygen-sensor control limit, cylinder 4-6

czyli sonda lambda nr 1, ta bliższa chłodnicy ...

 

Czy na 100% to będą te części, czy też sprawdzić jeszcze jakąś inną część czy połączenia, ... ?

 

Na kokpicie nie mam żadnej informacji 'check engine', mam za to następujące objawy złej pracy silnika:

rozgrzany silnik na wolnych obrotach faluje jak chce, czy to benzyna czy gaz, a prawie zawsze gaśnie, gdy się hamuje w miarę dynamicznie.

W mieście takim jak stolica cholery można dostać ...

 

PS. Podziękowania dla Nerwusa za manual 'opisowo-filmowy' do instalacji DISa. Co prawda nie kupowałem u niego interfejsu, ale potwierdzam jego wielką staranność i wiedzę w tym zakresie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sprawa wyjaśniona:

błąd 65 -> zepsuty czujnik impulsów wałka rozrządu od strony ssącej

błąd 203-> zepsuta sonda lambda cylindrów 4,5,6

 

Zepsute rzeczy wymienione na używane sprawne.

Po wymianie czujnika wałka rozrządu falowanie obrotów na biegu jałowym zniknęło. Auto na światłach nie gaśnie, tylko pięknie schodzi do poziomu 600 obrotów, a nie nurkuje do prawie zera jak wcześniej.

Wymiana sondy lambda - nie zauważyłem różnicy w pracy silnika.

 

/może ktoś będzie mieć podobne dylematy/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.