Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiem tak ciężko jest widzę wyjaśnić Ci o co chodzi bo chyba z mechaniki to trochę noga jesteś ale

1 wiesz gdzie jest termostat a ten wąż od niego nagrzewa się jak termostat już osiągnie odpowiednią temperaturę

2 płyn wlewa się do chłodnicy i przelewa się takim małym otworkiem do wyrównawczego a ten korek ,który zaznaczyłem na czerwono służy do odpowietrzania całego układu i to właśnie jego masz delikatnie odkręcić po przejechaniu tych 10 km i wtedy jeśli pędzie leciało powietrze to układ albo jest źle odpowietrzony albo coś w niego pompuje czyli coś do roboty :D

Najlepiej to nie jeźdź nigdzie tylko odpal auto i poczekaj ,aż włączy się wentylator i wtedy odkręć ten malutki koreczek a nawet śrubkę :D ( bo to bardziej śrubka jest )

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
Powiem tak ciężko jest widzę wyjaśnić Ci o co chodzi bo chyba z mechaniki to trochę noga jesteś ale

1 wiesz gdzie jest termostat a ten wąż od niego nagrzewa się jak termostat już osiągnie odpowiednią temperaturę

2 płyn wlewa się do chłodnicy i przelewa się takim małym otworkiem do wyrównawczego a ten korek ,który zaznaczyłem na czerwono służy do odpowietrzania całego układu i to właśnie jego masz delikatnie odkręcić po przejechaniu tych 10 km i wtedy jeśli pędzie leciało powietrze to układ albo jest źle odpowietrzony albo coś w niego pompuje czyli coś do roboty :D

Najlepiej to nie jeźdź nigdzie tylko odpal auto i poczekaj ,aż włączy się wentylator i wtedy odkręć ten malutki koreczek a nawet śrubkę :D ( bo to bardziej śrubka jest )

 

1. ok czyli to już wiem :mrgreen:

2. Odkręcałem ten korek delikatnie ale powietrze nie leciało. Ale zobaczę jeszcze raz. Wentylator przecież tu chodzi odrazu po odpaleniu silnika :mrgreen:

Opublikowano
ad2. no to skoro nie leci ani powietrze ani woda przez korek upustowy no to masz gdzieś wałek w układzie chłodzenia... jak już auto się rozgrzeje tak, ze wskazówka stanie na śrdku, to wtedy zajrzyj pod maskę, odkręć najpierw korek od wlewania płynu chłodniczego, a ktoś inny niech w tym czasie trzyma lekko nogę na gazie (ok.2000obr...); przy takich obrotach powinieneś zauważyć strumień wody wylatujący od strony tego małego zaworka odpowietrzającego do zbiorniczka wyrównawczego... jak nie leci to możesz zacząć odkręcać ten zaworek... jeżeli tu też nie będzie leciało ani powietrze ani woda to może termostat ci sie nie otwiera?!?!
najpiękniejszy dźwięk na świecie- R6 w BMW
Opublikowano

 

Wydaję mi się że gdyby się nie otwierał to by sie przegrzewało auto, płyn by wywalało do góry. Wskazówka idzie do pionu i stoi więc chyba termostat odpada ?

Opublikowano
ad2. no to skoro nie leci ani powietrze ani woda przez korek upustowy no to masz gdzieś wałek w układzie chłodzenia... jak już auto się rozgrzeje tak, ze wskazówka stanie na śrdku, to wtedy zajrzyj pod maskę, odkręć najpierw korek od wlewania płynu chłodniczego, a ktoś inny niech w tym czasie trzyma lekko nogę na gazie (ok.2000obr...); przy takich obrotach powinieneś zauważyć strumień wody wylatujący od strony tego małego zaworka odpowietrzającego do zbiorniczka wyrównawczego... jak nie leci to możesz zacząć odkręcać ten zaworek... jeżeli tu też nie będzie leciało ani powietrze ani woda to może termostat ci sie nie otwiera?!?!

żeby strumień wody był nie musi się przecież otowrzyć termostat. strumień jest już przy zamkniętym termostacie.

Kolego dostałeś już rady i radzę z nich skorzystać bo jeśli masz zapowietrzony układ a prawdopodobnie tak jest i będziesz sobie tak z tym jeździł to będziesz miał za chwile do wymiany uszczelkę razem z krzywą głowicą a to już koszty w tysiącach lecą. Ja bym wogóle nie jeździł na zapowietrzonym układzie.

Opublikowano
ad2. no to skoro nie leci ani powietrze ani woda przez korek upustowy no to masz gdzieś wałek w układzie chłodzenia... jak już auto się rozgrzeje tak, ze wskazówka stanie na śrdku, to wtedy zajrzyj pod maskę, odkręć najpierw korek od wlewania płynu chłodniczego, a ktoś inny niech w tym czasie trzyma lekko nogę na gazie (ok.2000obr...); przy takich obrotach powinieneś zauważyć strumień wody wylatujący od strony tego małego zaworka odpowietrzającego do zbiorniczka wyrównawczego... jak nie leci to możesz zacząć odkręcać ten zaworek... jeżeli tu też nie będzie leciało ani powietrze ani woda to może termostat ci sie nie otwiera?!?!

żeby strumień wody był nie musi się przecież otowrzyć termostat. strumień jest już przy zamkniętym termostacie.

Kolego dostałeś już rady i radzę z nich skorzystać bo jeśli masz zapowietrzony układ a prawdopodobnie tak jest i będziesz sobie tak z tym jeździł to będziesz miał za chwile do wymiany uszczelkę razem z krzywą głowicą a to już koszty w tysiącach lecą. Ja bym wogóle nie jeździł na zapowietrzonym układzie.

Strumień przy zamkniętym termostacie dziwne przecie chłodnica znajduje się w dużym obiegu to nie powinno nic lecieć dlatego trzeba to robić przy nagrzanym silniku ( E36) ogólnie słyszałem ,ze BMW jest trudnym samochodem jeśli chodzi o odpowietrzenie ( nie wiem ja nie mam z tym problemów a wymieniam płyn w chłodnicy 2 razy w roku ) termostat aby coś leciało musi być otwarty właśnie dlatego czasem auto może się zagotować bo działa na małym obiegu(jedyna rada to ogrzewanie na max ful) ALE MOŻE SIĘ MYLĘ TO SORRY

Jak dla mnie to może być głowica bo jeśli moja sugestia jest nie prawdą to przy zamkniętym termostacie nie będzie ciepła na gumie po drugiej stronie chłodnicy i a tym bardziej twardego węża a tu go coś pompuje i daje jeszcze gorąc ( dziwne jest tylko ,że auto trzyma pion na wskaźniku czy może to być walnięty czujnik temperatury :?:

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
kolego sprawdź zbiorniczek wyrównawczy ten przy chłodnicy czy jest w nim ciepła woda, ale przed otwarciem termostatu. Żeby było szybciej to powiem Ci ze jest ciepła a nawet gorąca a robi się właśnie przez ten strumyk przelewowy. Ja mam odrazu strumień na całkowicie zimnym silniku. I tak powinno być. Jeśli nie jest to układ zapowietrzony albo pompa wody do wymiany. Głowice bym doppiero wziął pod uwagę gdyby kolega odpowietrzył porządnie układ czego nie zrobił a szuka dalej problemu
Opublikowano
Czyli na zimnym silniku w zbiorniczku płyn powinien się robić ciepły dlatego że powinno lecieć z tego otworu malego do zbiorniczka ? OK sprawdzę to.
Opublikowano
Czyli na zimnym silniku w zbiorniczku płyn powinien się robić ciepły dlatego że powinno lecieć z tego otworu malego do zbiorniczka ? OK sprawdzę to.

Między innymi dlatego. Odpal silnik odkręć korek zbiornika i na przepustnicy podkręć obroty lub poproś kogoś zeby przygazował do 1,5tys obr. Wtedy MUSISZ mieć ten strumyk. Jego bardzo dobrze będzie widać. jeśli nie ma to:

-pompa wody do wymiany-

-Źle odpowietrzony układ.

I nie jeździj z tym bo narobisz sobie szkód no chyba ze prosto do mechanika jedziesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.