Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Z mojego i znajomych doswiadczenia posiadaczy BMW -

Popieram.

Jeden i drugi termostat do wymiany. :cry:

Pozdro.

P.S. Mieszkam w Szxkocji - klimat nie rozpieszcza.

 

Pozdro...

  • Odpowiedzi 311
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Poeta w twoim przypadku byl wymontowal czujnik cieczy chlodzacej i wyczyscil osad ktory jest na nim :)

Drugi termostat tez moze byc do wymiany.

MADE IN PRL
Opublikowano

Dzięki! Po świętach się tym zajmę.

Spalanie wzrosło do 8.3, gdzie wcześniej miałem 8l.

 

Wesołych świąt!

Opublikowano
kolega poeta robi komedie z wymiany termostatów a bigosu na zagryzkę dodaje kumaty wujek... robicie jakieś filozofie z wymiany termostatów..
Opublikowano

Ten osad na czujniku wyglada jak skamieniale nasienie i nie ma nic wspolnego z bigosem cypisie….

Przebieg auta poety sugeruje sprawdzenie tej czesci rowniez zanim dokona wymiany termostatu.

Mechanika to nie glinkowanie :)

 

PS.Co za glinke wuj powinien kupic na lakier schwartz2?

MADE IN PRL
Opublikowano

zalezy od stanu lakieru i kiedy ostatnio usuwana byla smola i lakier deironizowany.. mozesz walnac jakas miekka lub srednia (twarda odradzam)

.. termostaty w dieslach padaja to norma.. czujniki jeszcze w dieslu nie widzialem... w bezynie zdarza sie ale wtedy pokazuje ze przegrzany.... nawet jakby czujnik byl mocno zapaskudzony to ile on przeklamie... 0.5'C wątpie zeby moglobyc wiecej... jeszcze skad tam syf.. plyn chlodniczy przeciez jest czysty..

Opublikowano (edytowane)
wymieniłem drugi termostat i wszystko gra. Temperatury 90-94C Edytowane przez poeta
Opublikowano
sorki ze nie na temat, mam problem z włączeniem temp. w ukrytym menu. Dochodzę do 19 pozycji wpisuje sumę ostatnich cyfr vinu i wraca mi po chwili do tego menu co jest 8 pozycji, kiedyz powrotem przejde do menu właściwego (21 pozycji) nadal mam zablokowane od 3 pozycji a przy 19 pozycji pisze mi OFF. Wie ktoś o co chodzi ?

ponawiam pytanie.

Opublikowano
Podziwiam ze chce wam się kombinować i klikać i obliczać jak można obd2 bt + torque i jest wszystko wraz z błędami za mniej niż 50 zł
Opublikowano

Panowie termostat wymieniony w moim BMW 116 i . Pokazuje temperaturę w okolicach 100 - 105 *C Czy to jest normalna wartość ? jaka jest temperatura u Was Panowie ?

Kolejne pytanie to przy jakiej temperaturze powinien włączyć się wentylator ? wydaję mi się że gdy temperatura dojdzie do 110 *C to już wentylator powinien działać .

 

 

Pozdrawiam czekam na odpowiedź .

Opublikowano

Musze dodać że po wymianie termostatu spalanie spadało o ok. 4-5 l . Nurtuje mnie sprawa temperatury silnika cały czas w ukrytym menu jak i komputerze serwisowym pokazuje w granicach 100-105*C . jak dla mnie to troche za dużo . Jak się wam wydaje ? druga sprawa to wentylator silnika nie właczył się w ogole nawet przy 120*C ... kto wie gdzie znajduje się przekaźnik i bezpiecznik wentylatora ? może to wina czujnika chłodnicy ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Dlatego był bym wdzięczny jeśli mógł by ktoś sprawdzić jaką ma temperaturę silnika w miejskiej jeździe E87 z silnikiem benzynowym 1,6 .

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Szukałem kilka godzin jaka powinna być książkowa temperatura silnika w 1.6 N45 ale nic nie znalazłem. .. dlatego szukam pomocy od właścicieli takich modeli

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
W kazdym silniku optymalna temperatura to okolice 90 C, nie trzeba tego wyczytywac ...
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
W kazdym silniku optymalna temperatura to okolice 90 C, nie trzeba tego wyczytywac ...

 

Czyli jeśli u mnie temperatura silnika jest w granicach 100 - 105 *C( warunki miejskie ) oznacza to że coś jest nie tak ?? termostat mam oryginalny BMW czytałem że otwiera się on przy temperaturze 105*C . Zastanawiam się czy wszystko jest dobrze odpowietrzone . Ale gdy na zapalnym silniku i ustawionym nawiewie na full wraz z full temperaturą po odkręceniu odpowietrznika na biegu jałowym nie ma żadnego płynu wylatującego z powietrzem jak i samego płynu , wiec wszystko powinno być ok .

Opublikowano
Dla mnie jest troche za wysoka. Przy tej temperaturze powinien sie wlaczyc wentylator i zbic do 90 - paru ...
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Normalna temperatura jak na benzyniaka BMW. Nie wprowadzajcie kolegi w błąd, to że 20 lat temu prawie każde auto trzymało 90 stopni jako normę nie oznacza, że dziś jest tak samo
Opublikowano

witam

 

 

Termostat który zakupiłem otwiera się przy 105*C , więc też mi się wydaje że jeśli komputer w ukrytym menu pokazuje temp. w granicach 100-105*C to znaczy że wszytko jest w porządku .

 

Ps. Pozostaje walka z wentylatorem chłodnicy który się nie włącza . Może ktoś to przerabiał ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
w bmw serii 1 zastosowano ciekawe rozwiązanie do diagnostyki pojazdu. należy podłączyć się pod obd II i będzie wiadomo co nie działa i kiedy się zepsulo i w jakich okolicznościach (ale nie pogodowych). wentylatora nie przerabiamy a diagnozujemy. jeśli wyjdzie ze jest zepsuty to należy go wymienić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.