Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Posiadam bmw e46 330d po lifcie. Silnik zostal zchipowany na 225km 496Nm ponad rok temu. Od jakiegos czasu zaczelo slizgac mi sie sprzeglo. Ok tydzien temu wymienilem tarcze i docisk na nowe (LUK) lecz problem ze slizgajacym sie sprzeglem nie zostal calkowicie usuniety. Sprzeglo potrafi sie sliznac na wysokich biegach (3-5) przy szybkim przyspieszaniu. Co jest nie tak ze nowe oryginalne sprzeglo dalej sie slizga?

Z gory dzieki za odpowiedzi.

Opublikowano
Musisz przetooczyc powierzchnie styku z tarcza sprzeglowa. Powierzchnia zapewne jest nierowna i nie przenosi maksymalnych obciazen.

Dobrze kolega pisze ja wymieniałem u siebie sprzęgło kompletne i nowe koło dwumasowe i przy moim momencie obrotowym jaki posiadam na żadnym biegu mi sprzęgło nie ślizga a po modach już zrobiłem 15000 tysięcy kilometrów i nic się nie dzieje, także pewnie masz problem jaki opisał kolega wyżej.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Ok wiec wina lezy stronie nie wymienionego dwumasu. Kurde myslalem ze jak luz jest minimalny to nie bedzie koniecznosci wymiany. A jest jakas szansa ze jeszcze wszystko sie do siebie dotrze bo przeciez odchylenia musza byc minimalne?
Opublikowano
zebrac 1 mm? co za bzdury.Tolerancja powierzchni wynosi +- 0,05 mm.Splanowac to sobie mozesz tarcze hamulcowe ale nigdy w zyciu dwumas.Sa specjalne przyzady firmy LuK ktore sprawdzaja sprawnosc kola zamachowego.
Opublikowano
Tez mi sie to wydawalo nie chalo z tym planowaniem bo regulator w docisku ma 1mm tolerancji a tarcze mialem zjechana w stosunku do nowej o 1,5mm i juz mi sie sprzeglo slizgalo! Wie ktos moze czy jest szansa ze jeszcze to wszystko sie do siebie dotrze albo jakos ulozy? zrobilem dopiero jakies 100-150km od wymiany.
Opublikowano
to zalezy kto ci zmienial sprzeglo.Przy wymianie trzeba je odpowiednio zamontowac i ustawic razem z dwumasem.Problem moze lezec takze w zbyt wysokim momencie obrotowym.Tarcza poproprostu sie slizga.W tedy powinienes czuc smrod palonej tarczy.Jedz z tym do BMW.
Opublikowano
to zalezy kto ci zmienial sprzeglo.Przy wymianie trzeba je odpowiednio zamontowac i ustawic razem z dwumasem.Problem moze lezec takze w zbyt wysokim momencie obrotowym.Tarcza poproprostu sie slizga.W tedy powinienes czuc smrod palonej tarczy.Jedz z tym do BMW.

Ja u siebie sam wymieniałem i nie potrzebowałem ASO a mam momentu jeszcze więcej od kolegi który ma problem i nic mi się nie dzieje a po wymianie zrobiłem już 15 tysi a poza tym kupiłem nowy dwumas Luk i ori kompletne sprzęgło i nic nie ustawiałem a zbyt wysoki moment sprzęgło ori powinno wytrzymać 600 Nm tak gdzieś czytałem, więc to nie problem z momentem.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Tez mi sie to wydawalo nie chalo z tym planowaniem bo regulator w docisku ma 1mm tolerancji a tarcze mialem zjechana w stosunku do nowej o 1,5mm i juz mi sie sprzeglo slizgalo! Wie ktos moze czy jest szansa ze jeszcze to wszystko sie do siebie dotrze albo jakos ulozy? zrobilem dopiero jakies 100-150km od wymiany.

 

ja jestem po wymianie kompletnego sprzęgła+dwumasa i tarcza miała grubość 5mm (prawie nie widoczne nacięcia na tarczy, nowa miała coś ok 10mm) i nigdy sprzęglo mi nie zaboskowało :)

Opublikowano (edytowane)
Nie mogles miec grubosc zjechanej tarczy 5mm bo w miejscu nitowania tyle jest!!! Edytowane przez laserini
Opublikowano
Poza tym zamontowane jest poprawnie. Potrzebne jest jedynie specjalne narzedzie do wysrodkowania tarczy ale mozna to zrobic bez tego urzadzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.