Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Uważam że w przypadku aut ze stajni M powinni troche tą ekologie odpuścić tu są inne priorytety no ele co zrobic mamy M3 z V6 :duh:
  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie wiem dlaczego V8 czy R6 jest tak doskonale wyważone

Postudiuj mechanikę i budowę silników to się dowiesz.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Idealnie wyważone to jest R6, V12 i B6. V8 nie jest idealnie wyważone.

 

Merc się przerzuca z powrotem na R6 (wyższa niż w V6 kultura pracy), a BMW na V6? No oby jednak nie :D

Wyważenie to nic więcej jak odpowiedni rozkład mas. Nie wiem dlaczego V8 czy R6 jest tak doskonale wyważone, ale sądzę że tak samo można zrobić dla V6 z turbinami.

Nie można - kwestia obrotu wału na suw pracy :D Pogoogluj, w necie jest trochę na ten temat ;)

Edytowane przez maaad13
Opublikowano
z potrójnym doładowaniem ,...

Bi-turbo + kompresor?

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Niestety ale tak będzie moim zdaniem BMW idzie w złą strone za dużo elektroniki turbin tri itd a za mało tego ducha Bawary. Nowa 3 er miałem przyjemność kawałek polatać i powiem może to i zbiera sie z samego dołu może i ma buta ( 328i) ale czegoś mi brakowało i wogóle czułem się jakby ciągle ktoś za mnie kierował no i ten dzwięk w 2.8 niestety ale jest R4 i 2.0 ;/. Osobiście nie podoba mi się to jak teraz szefowie marki idą w moim zdaniem złą strone...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
czemu tak bardzo jesteście na nie w przypadku V6 ?

Chodzi wam tylko o dźwięk ?

Przecież skoro moc będzie odpowiednia to w czym to przeszkadza?

Nie rozumiem trochę co takiego ma R6 czego brak w V6

polecam lekturę

http://www.motofakty.pl/artykul/kultura-pracy-silnika.html

aha no to fakt.

A tak przy okazji są jakieś różnice w kulturze pracy,osiągach, trwałości między V6 a R6 ?

dźwięk v6 to coś pomiędzy r4 a r6

nie żebym coś miał do peugeota...

a tu nasze rzędowe m20:

miażdzy :)

na plus v6 tylko rozłożenie masy...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

czy ja wiem czy dźwięk jest pomiędzy R4 a R6, posłuchaj np tego:

 

 

dla mnie jest taki bardziej charczący ale za to rasowy :) Nie rozumiem za to sensu zmiany silnika z R6 na V6, przecież R6 to najlepiej wyważone silniki...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
przecież R6 to najlepiej wyważone silniki...

 

Ale tylko w Bmw, np. Mercedes juz dawno zrezygnowal z R6 na rzecz V6...

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
przecież R6 to najlepiej wyważone silniki...

 

Ale tylko w Bmw, np. Mercedes juz dawno zrezygnowal z R6 na rzecz V6...

... I teraz zamierza ponownie wrócić do R6 :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Downsize i tyle ale zwróćcie uwagę co się dzieje w motoryzacyjnym tuningu. chip tuning w tdi teraz tuning nowego bmw to komp ,nowa mapa i po robocie, i koniec z tematami brak mocy co swapować jak uturbić itp.
BMW E46 320i
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no właśnie....kupujesz nowe f30 335i o mocy 305KM, szukar dobrego sprawdzonego tunera który robie Tobie jakieś 400KM...inwestycja rzędu kilku tyś...osiagi zblizone do m3 e90...no i to mi sie nie podoba...kila lat temu M to było coś czego nei dalo sie dogonić zwykłym BMW. Było trzeba robić sweapu lub mieć kasę na uturbianie i takie tam rózne inne kosztowne rzeczy. A teraz....hamownia, komp, 1-2H roboty i już masz. Kolejna inwestycja to jakiś dorby zawias (maks 10tyś na coś co bedzie jeździć jak to w M)....no i masz pojazd o osiagach M, za mniej kasy...i to by mnie wkurzało jak bym kupił sobie M, a tu koleś z lekko modzonym zwykłym BMW niedajborze mnie objedzie... Chyba nie po to się kurcze kupuje M...

 

PZDR>

Opublikowano

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?s=86e9f6c4a2a1379e8861ae550a1b4e10&attachmentid=750244&d=1347534235

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?s=86e9f6c4a2a1379e8861ae550a1b4e10&attachmentid=750243&d=1347534235

Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano
jak dla mnie prawdziwe BMW skończyło się na modelach e46 i e39. Nowe owszem, są fajne, ale nie mają już tej duszy co te auta. Marzy mi się aby kiedyś, jak w końcu będzie mnie stać na bezstresowe utrzymanie takiego auta kupić M3 e46 albo M5 e39 i szeroko uśmiechać się do wyprzedzanych cwaniaczków.

 

 

dlaczego takie teksty piszą zawsze osoby poruszające się autami z tamtej epoki... :duh:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jak dla mnie prawdziwe BMW skończyło się na modelach e46 i e39.

Tutaj muszę się nie zgodzić. Ostatnio kolega mnie przewiózł swoim E92 330i i według mnie niczego mu nie brakuje do prawdziwego BMW.

 

 

I tu muszę sięgnie zgodzić :mrgreen: e90 czy to 92 wyglada jakby zrobili go na taśmie nissana lub innej toyota

E46 jest to auto z dusza i zadbane zwraca uwage. Każdego a e90 nikogo PIT taka sobie skrzynka nie mówiąc już o daremnego środku w którym nic nie ma :cool2:

Ale to moje zdanie co innego nowe modele F.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Tak wszyscy smucą a że to koniec wolnossących silników, a moim zdaniem taka jest kolej rzeczy. Zaraz ktoś mi wywali że pisze bzdury, jeśli tak to dlaczego wtrysk wyparł gażnik, alternator prądnice, dwu sprzęgłowe skrzynie wypierają manuala ??? A turbo w połączeniu z wtryskiem bezpośrednim daje największą sprawność i pociśnie wolnossący silnik o takiej samej mocy np na górskich wysoko położonych nad poziomem morza trasach .
BMW E46 320i
Opublikowano

Może i tak może i tak szybsze mniej pali itd itd ale to nie bedzie już prawdziwy MPower taki do jakiego przyzwyczaiło nas BMW po prostu to już jest całkiem inna charakterystyka turbo a nie obroty ja osobiście jestem wielkim przeciwnikiem wsadzania turbo do Mki wogóle to zaczyna wszystko sie gdzieś zamazywac ten indywidualny charakter BMW już nie jest to majstersztyk jedyne w swoim rodzaju wolnossące serce M a mamy jakieś turbo i wynalazki w styli 550dM czy jak to sie zwie :? .

 

 

Moim zdaniem BMW traci swój charakter teraz rządzą księgowi a nie inżynierowie... ;(

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.