Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale jezdzicie po F3X ... ja tam mialem przyjemnosc pojezdzenia tym autem i jest narpawde fajne.

 

A miales okazje pojezdzic e92/e93 i porownac F30? Ja roznicy w komforcie jazdy nie widze, bynajmniej nie taka by slono przeplacac.

no mialem okazje jezdzic E90 i F30 . jakbym poronwywal E92 to z F32 a nie z F30...coupe zawsze jest innym autem . Jak nie widziales roznicy w komforcie to bardzo dziwne bo ja w F30 na ustawieniu comfort mialem odczucia podobne jak z E60LCI... Ale odczucia sa sprawa pozadyskusyjna i "poza sprawdzalna"

dziwne zeby co 4 lata nowy motor wypuszczac bo wtedy zacznie sie narzekanie a ten motor jest niedopracowany i wadliwy :)

Zdaje sie sie klepia juz te same silniki ponad 7 lat, wiec chyba czas na jakies powazniejsze zmiany, bo konkurencja nie spi. :cool2:

 

4lata to byla przenosnia. Daj mi konkurencje do silnikow diesla BMW :?: :?: Skoda (czyt OOOO) :?: Wciaz jest troszke w tyle mniej wiecej ... hmmm 4-5lat

  • Odpowiedzi 330
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no mialem okazje jezdzic E90 i F30 . jakbym poronwywal E92 to z F32 a nie z F30...coupe zawsze jest innym autem . Jak nie widziales roznicy w komforcie to bardzo dziwne bo ja w F30 na ustawieniu comfort mialem odczucia podobne jak z E60LCI... Ale odczucia sa sprawa pozadyskusyjna i "poza sprawdzalna"

 

Zgadza sie, lecz u nas jeszcze nie maja f32 dlatego pojezdzilismy troszke f30, wiec takie porownanie mam w glowie. Z drugiej strony nie jestem az takim automaniakem by wychwycic wszystkie niuanse po 15 min jazdy ''obcym samochodem''. Auto owszem sie prowadzilo znakomicie, ale tak samo bylo 2 lata temo z zakupem mojej e92. Do tej pory jestesmy z samochodu mega zadowoleni i tak nak naprawde zmiany nam nie trzeba.

 

4lata to byla przenosnia. Daj mi konkurencje do silnikow diesla BMW :?: :?: Skoda (czyt OOOO) :?: Wciaz jest troszke w tyle mniej wiecej ... hmmm 4-5lat

 

A mercedes az takie szroty produkuje? Jesli juz jestemy w premium to szukajmy w tej samej klasie konkurencji. Trzeba byc obiektywnym. BMW robi swietne auta i to nie podlega dyskusji, tylko sposob w jaki ''namawiaja'' klientow jest do bani, bynajmniej tutaj w UK.

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano (edytowane)

Kolega zapomniał ze Skoda to grupa VAG i wiec i premium AUDI... silniki te same prawie... :mrgreen:

 

"Wasza polska mentalność"
:roll: :roll: :roll: :mrgreen: :|

 

Widze tu klasyczny przypadek... plus myślenie ze pobyt zagranica z tego leczy.

 

KONIEC OFFTOPICA

 

 

Mam nadzieje wyrwać 4ke na jazdy testowe w salonie na weekend jak coś zdam relacje mam nadzieje ze odrazu zarejestrują :P

 

A koledze polecam Premium Selection jak nie lubi przepłacać albo twarde negocjacje :cool2: :cool2:

Edytowane przez siwyoscar
Opublikowano
Kolega zapomniał ze Skoda to grupa VAG i wiec i premium AUDI... silniki te same prawie... :mrgreen:

Tylko, ze klasa nie zalezy od samych silnikow. Klasa samochodu to takze spasowanie karoserii, bezpieczenstwo, wygoda, itd. Jesli dla ciebie Skoda i BMW sa w tej samej grupie to zamieniaj na skode, na co jeszcze czekasz? Zaoszczedzilbys oj zaoszczedzilbys :mrgreen:

 

"Wasza polska mentalność"
:roll: :roll: :roll: :mrgreen: :|

 

Podtrzymuje.. :cool2:

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

Czytaj ze zrozumieniem mowa o silnikach. Wiec nie wiem po co robisz z tego premium i porównujesz auta blacharke i spasowanie ... mówiłeś o silnikach. Premium jest audi a ma te silniki co skoda prawie :duh: :duh:

 

Kolega rzucił Skode i tyle wiadomo o co chodziło

Z reszta nie oto chodzilo w calej tej dyskusji litosci :duh: :duh:

Opublikowano
Tak oskar tak, jesli dyskutujemy rzeczowo to piszmy to co nalezy, bo wychodzi nieporozumienie. Poleciales teraz z tym porownaniem klas ostro. A myslalem, ze jednak bardziej sie interesujesz motoryzacja i takich zdan od Ciebie tutaj nie przeczytam.. A silniki z podobienstwiem ''prawie'' czy ''bez prawie'' bylo bez sensu. Mialem 2.0 tdi od vw tego z pekajaca glowica, nastepnie zarowno skoda jak i audi mieli te same wady w autach z ta jednasta napedowa. Wniosek taki, ze te silniki nawet nie sa ''prawie''. Skoda nie bez powodu jest w klasie tej w ktorej jest. Nie ma sensu porownywac produktow skody czy vw do BMW i mercedesa. Audi jak dla mnie to taki ''zlody srodek'' miedzy obiema klasami, no ale jesli tak bardza walcza o premium to niech im bedzie. Szkoda tylko, ze tak naprawde Skoda, VW i Audi to ta sama marka produkujaca samochody dla 3 rodzajow klientow. Mogliby nazwac sie jakos pod jedna nazwa i ograniczyc nam roznorodnosci i mnogosci modelow samochodow. Z pewnoscia byloby latwiej..
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, po co te przepychanki i projekcje "polskiej mentalnosci". Kto jaka ma mentalnosc widac jak na dłoni chociazby po postach w tym temacie ;)

 

Przydałby sie Wam za to angielski chillout :cool2:

Opublikowano
Looz juz looz... Wazne , ze wszyscy mamy auta z ktorych jestesmy zadowoleni na chwile obecna. Ja kiedys mialem nieszczesnego passata na ktorego klalem srednio raz na tydzien :mad2:
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, wytlumaczcie mi jak to jest bo mozem glupi:)

 

Mamy E92 335xi z DKG, ktore wedlug katalogu BMW robi setke w 5.3s przy masie 1680 kg.

Natomiast 435xi z "sportowa automatyczna skrzynia biegow" robi setke w 4.9s przy masie 1655kg.

 

oj dobra, nie jestem glupi, ale zeby az tak klamac? Czy to nie wchodzi w jakis paragraf to nieprawdziwej ofercie czy jakos tak?

Opublikowano
Gdzieś czytałem że 30 kg jest chudsza seria 4 od 3, może to odejmuje 0,4 s?

Troche naciagane :)

Ja z pelnym bakiem robie 4.9 i z pustym tez robie 4.9. Taka roznica w masie jesli ma roznice w przyspieszeniu to na poziomie 0.1s a nie 0.4s!

Pewnie wyjdzie taki sam szwindel jak z 550xd. 4.7 w katalogu, 5.1 na racelogic.

Opublikowano

a opory powietrza i Nm i ich zakres opony i labolatorium;)... :8) :8) Panowie....

 

trochę sie zmieniło od serii E do F

 

a pozatym http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_F32 nie wiem skad te dane masz

 

 

pozatym http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/4series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html i wybierz model..

 

5.2 [4.9]

Opublikowano

Dane E92 sa wziete z BMW.PL (bo tam jeszcze sa)

http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/technical_data/index.html

Dane F32 brane sa juz z BMW.de

http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/4/coupe/2013/technische-daten.html

 

chyba strona producenta jest lepszym zrodlem niz wikipedia...

Opory aerodynamiczne ... do setki? i takie ktore zniwelowaly by 0.4s?! no panie..... to CX musial by byc chyba o polowe nizszy... ;)

nm i zkares ten sam, a w E92 mamy dwusprzeglowa skrzynie... ;)

Opublikowano

te 0.4 napewno nie ale opory rabia Swoje porównaj X1 i f30 masa "mniej wiecej" to samo...

 

Te 0.4 to da normalnego uzykownika zadna roznica...

 

pozatym BMW pisze na stronie poprawnie. a Wiki ma podlinkowanie do strony BMW nie hejtuj tak wiki bo prawie zawsze sa przypisy :8)

Opublikowano

Wychodzi na to ze ma 5.2

 

a nie jak koledzy piszą 4.9 chociaz nie wiem co oznacza zapis 5.2 [4.9]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.