Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 330
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

taka kierownica z ledami juz była... na zamówienie... i Jest dojeb... :8) :8)

 

Filmik

 

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/TVW-Car-Design-BMW-1-Series-M-interior-steering-wheel-details-with-LED-indicators.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No cóż, wnętrze BMW projektują chyba nastolatki, strasznie to wygląda :mad2:
Opublikowano
Czy ktos mi moze wyjasnic, co tak naprawde zostalo zmienione ''na lepsze'' w nowej kupeczce? W sobote bylem na jazdach probnych, wprawdzie nie mieli jeszcze F32, wiec pojedzilem F30. Podobno po miedzy seria E a F jest jakas wielka przepasc. Panowe z salonu BMW stwerdzili, ze moja 2 letnia E92 to juz stara i przestarzala technologia (powiedziano mi to prosto w twarz w taki sposob, ze poczulem niesmak, zwlaszcza, ze wciaz sprzedaja E92 za ponad 150 tys). Na samochodzie w 2 lata stracielm na wartosci okolo 100 tys :mad2: Chlopaki mnie namawiaja na ''nowe'', oczywiscie nie zamierzam sie dac ponownie naciagnac. Moje auto ma sie dobrze i jakos moja ''przestarzala technologia'' wciaz daje rade i nie ma absolutnie zadnych problemow. Mam przejechane 44k. Warto jest zmieniac i tracic kolejna stowke w 2 lata?
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
No cóż, wnętrze BMW projektują chyba nastolatki, strasznie to wygląda :mad2:

 

Mi tez jakos ten wystajacy ekran nie przypadl do gustu. Mercedes podobna przyjal taktyke, tylko ze w mercedesie to juz wogole porazka. Jakosc jest tak mizerna, ze as wstyd.

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

Trzeba bylo sie zapytac jaka oni jezdza technologia :)

 

Mi tez gosc w bmw dobrzanski nie tak dawno mowil to sa najbardziej doposazone fotele w x5 to komfort z podgrzewaniem .

 

Ja mu wporost powiedzialem ze czemu pan klamie pelna wersja komfortow to jest oprocz ogrzewaniwa wentylacjia i masager .,, chlop sie zaczerwienil i zaczol opowiadac o silniku ze 3,0 z jednym turbem najlepszy :mad2: .

 

Stwierdzilem ze nie bede tego sluchal bo sie spiesze ....

 

Wiadomo ze technologia jest nowsza boo auto nowsze a czy lepsza ???? czy ci ktorzy o tym opowiadaja i wciskaja wierutne glupoty maja racje ? moze maja moze nie maja.

 

Oni sa od tego zeby cie namowic na auto a wiedza ich jest na poziomie broszurki - mizerna .Jak walniesz jakies glebsze pytanie to sie gubia :> zenada

Opublikowano
Wlasnie wiem. Razem z malzonka poczulismy niesmak w salonie jak gosc zaczal krytykowac nasz samochod, bo to oznaczaloby, ze 2 lata temu w momencie zakupu juz nam ''bubel wcisneli''. Gosc wrecz stwierdzil, ze nasze auto ma technologie z przed 7 lat. :( Troszke to dziwne podejscie do klienta, zwlaszcza ze u nich na stanie stalo kilka E92, E93 i ceny wciaz sa konkretne. A w F30 montuja te same jednostki silnikowe co w moim aucie, wiec gdzie ta nowa technologia? No chyba nie chodzi im o te badziewne wystajace LCD? Jedyne co lepiej wedlug mnie dziala to servotronic, ale zeby zaraz z tego powodu zmieniac auto i tracic ciezkie pieniadze? Ogolnie jestesmy zazenowani i rozczarowani takimi praktykami. Wiem, ze nie idzie im biznes. Niech spuszcza z cen i dadza troche wiecej na wyposazeniu to moze wtedy pogadamy inaczej.. Naciagacze i zebraki. Nieladnie.
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
To jest kiera z pakietu performance, przeznaczona przede wszystkim do jazdy na tor, także dobrze, że jest taka opcja pokazująca kiedy zmienić bieg.
Opublikowano

dokładnie a jak komus się nie podoba to ma zwykła seryjną czy to z M-pakietu czy nie.

 

Z resztą takie kierownice mają dla mnie rację bytu i to dużą zwłaszcza dla tych którzy jeżdżą od czasu do czasu po torze.

Bo montowanie jej do 318 lub 320 to trochę jest nie na miejscu według mnie.

Opublikowano
po tuningu czemu nie ;) kontrola temperatury jest gites... z 2.0 też juz dobrze rzeźbią :mrgreen:
Opublikowano
No cóż, wnętrze BMW projektują chyba nastolatki, strasznie to wygląda :mad2:

to nie jest kierownica dla panienek żeby ją dobrać pod kolor butów, lecz służy pomocy kierowcy na torze wyścigowym. Można ją kupić wyłącznie osobno jako dodatek i jest od lat dostępna do większości modeli. Sa jeszcze ludzie którzy kupują bmw by mieć frajdę z pokonywania zakrętów, a nie tylko podpasowania lakieru karoserii do paznokci.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli "frajde z pokonywania zakrętów" daje Ci dyskoteka na kierownicy, to kupuj :cool2:

 

Ja bym tego nie wsadził ani do 316i ani do M3, ale to moja prywatna opinia :wink:

Opublikowano
Jeśli "frajde z pokonywania zakrętów" daje Ci dyskoteka na kierownicy, to kupuj :cool2:

 

Ja bym tego nie wsadził ani do 316i ani do M3, ale to moja prywatna opinia :wink:

 

to jeden ze składników wpływających na frajdę, niekoniecznie dla mnie nawet. Mi wystarcza kierownica M, na torze nie jestem częstym gościem

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Ode mnie 5 groszy w temacie, czy ... nowe jest lepsze.

 

Ostatnio, będąc na wakacjach, hotel oferował wynajem BMW w pakiecie, więc sobie zapodałem na cały dzień F31 320d xdrive w wersji Luxury (automat) i powiem szczerze, że ... nie powalił mnie ten samochód i to w odniesieniu do E46 !!!

 

Zrobiłem sobie tym autkiem 200 km i fajne, przyjemne auto, ale ....

jakość wykonania nie powala. Ale to chyba nic nowego, jeśli chodzi o nowe auta.

Spalanie jak w moim E46 - 7,7. Start/stop - porażka jakaś. Wyłączyłem to po dwóch dojazdach do skrzyżowania.

Mam wrażenie, że hałas przy prędkościach 160-180 nie wiele mniejszy niż u mnie.

Wybieranie wybojów (studzienek w drodze) - łupie jak u mnie na 18' w Mpakiecie. Tam był 17 runflat.

Prowadzenie bez szału. Ale tutaj było komfortowo, a ja lubię nisko i twardo. W pewnym momencie czułem nawet jak w zakręcie tylko jedno koło "przyśpiesza", żeby złapać lepszą przyczepność (nie wiem, jak inaczej do opisać). Takich rzeczy chyba nie powinno się czuć w nowym aucie.

Kupa bajerów, ale właściwie, to średnio przydatna. Nawigacja w nowym aucie nie potrafiła mi wskazać dokładnego adresu. Moja mapa sprzed 3 lat (w 10-letniej nawigacji) była nie mniej dokładna.

 

Patrząc w przyszłość, to o wiele bardziej kalkuluje się wydać 100 tysi na kilkuletnie e90 niż 200 na nowe F30, bo nowe nie oferuje nic, co by mnie zachwyciło.

 

Ale to oczywiście tylko moja opinia.

Opublikowano
Gosc wrecz stwierdzil, ze nasze auto ma technologie z przed 7 lat. :(

 

Bo taka prawda, nie ma się co obrażać. Nie oznacza też, że to coś złego.

 

Ja bym tego nie wsadził ani do 316i ani do M3, ale to moja prywatna opinia :wink:

 

Mi tam też się specjalnie nie podoba, choć może komuś potrzebna. Strasznie nie podoba mi się za to kształt tych nowych M-kierownic z małym środkiem. Na pewno patrzenie na nią codziennie nie sprawiało by mi frajdy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogólnie kierownice M to zawsze było moim zdaniem mistrzostwo. W E90 na standardową nie mogłem patrzeć, M-ka była super. W F10 też mam M i jestem z tego faktu bardzo zadowolony. Te nowe trzymają klasę :)
Opublikowano
Gosc wrecz stwierdzil, ze nasze auto ma technologie z przed 7 lat. :(

 

Bo taka prawda, nie ma się co obrażać. Nie oznacza też, że to coś złego.

 

 

W takim razie jak stara jest technologia w ''nowych'' autach? Co unowoczesnili w silniku? Jakie to innowacje odnosnie karoserii , zawieszenia? W czym przewyzszaja ''nowe'' f30 ''stare 2 letnie'' e92, ze warto wybulic ponad stowe na kolejne 2 lata? Bajerki designowe w stylu wystajacy lcd mnie nie kreca, wiec konkrety napisz jesli cos wiesz..

 

PS. Obrazic sie nie obrazilem, lecz definitywnie zostalem zniechecony, gdyz poszedlem do salonu po X1 i bylem zdecydowany na zakup. Z jakichs powodow gadki panow mnie tak jakos odciagnely od kupna czegokolwiek. Chyba nikt nie lubi byc naciagany i robiony w przyslowiowego balona, zwlaszcza, ze chodzi o spora kase (bynajmniej dla mnie tracenie 50 tys rocznie tylko z powodu auta to sporo).

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

W takim razie jak stara jest technologia w ''nowych'' autach? Co unowoczesnili w silniku? Jakie to innowacje odnosnie karoserii , zawieszenia? W czym przewyzszaja ''nowe'' f30 ''stare 2 letnie'' e92, ze warto wybulic ponad stowe na kolejne 2 lata? Bajerki designowe w stylu wystajacy lcd mnie nie kreca, wiec konkrety napisz jesli cos wiesz..

 

F30 zaprezentowano mniej więcej w momencie jak Ty kupowałeś E92, więc kwestią czasu było aż pokażą wersję dwudrzwiową i Twoje auto będzie już poprzednim modelem. Z tym się trzeba liczyć, tak samo jak z utratą wartości najbardziej widoczną w pierwszych latach od kupna.

Opublikowano

To pomyśl co muszą sobie myśleć właściciele X5 40d, czy w ogóle X5. Jeśli przy kupnie z łaski dostawali 4-6% rabatu, a to samo auto obecnie, dla przysłowiowego Kowalskiego, ma cenę niższą o cały VAT !!!

 

Nóż się w kieszeni otwiera.

Opublikowano (edytowane)
Ktory salon ma tak nadgorliwych sprzedawców?

 

Sytner B'ham. Wogole zmienila sie tam cala obsada. Wyremontowali cale pomieszczenie i dawaj naciagac klientow.

 

To pomyśl co muszą sobie myśleć właściciele X5 40d, czy w ogóle X5. Jeśli przy kupnie z łaski dostawali 4-6% rabatu, a to samo auto obecnie, dla przysłowiowego Kowalskiego, ma cenę niższą o cały VAT !!!

 

Nóż się w kieszeni otwiera.

 

Oczywiscie, ze trzeba sobie zdawac sprawe, ze autko juz w momencie wyjazdu z salonu na dzien dobry jest mniej warte i traci przez pierwszy rok czy dwa diametralnie. No ale zeby krytykowac 2 letni samochod tylko po to by naciagnac na cos co w sumie nie jest az tak bardzo warte? Poprostu nie spodobaly mi sie praktyki i tyle.. Kasa to swoja droga..

Edytowane przez oxygene113
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
To pomyśl co muszą sobie myśleć właściciele X5 40d, czy w ogóle X5. Jeśli przy kupnie z łaski dostawali 4-6% rabatu, a to samo auto obecnie, dla przysłowiowego Kowalskiego, ma cenę niższą o cały VAT !!!

 

Nóż się w kieszeni otwiera.

 

Model wychodzi z produkcji, więc to normalne, że producent szybko chce upłynnić zapasy. Podobnie było z X3.

Primator

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.