Skocz do zawartości

320D Wymiana świec żarowych. Problem z demontażem kolektora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, zabrałem się za wymianę świec żarowych wykręciłem EGR, wykręciłem filtr kabinowy wraz z korytem, odkręciłem te śrubki 10 na kolektorze ssącym i dwie na dole od strony chłodnicy i od strony podszybia... ale Kolektor za żadne skarby świata nie chce zejść nawet się go drgnąć nie da jak szarpie za niego to cały silnik chodzi a kolektor nawet nie ruszy ;/ Wydaje mi się że już wszystkie śrubki wykręciłem z kolektora... W czym może być problem ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

oo dzięki wielkie :D tak się śpieszyłem że nawet nie zauważyłem na kolektorze zaślepek gumowych pod którymi są śruby :mad2: :duh: :lol:

Dzięki wielkie Panowie :) Piwko Dla was :cool2:

 

Ps: takie pytanie z innej beczki co daje usunięcie tych klapek zawirowań ? czy to w 99r 320d 136k m47 występuje ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W Twoim silniku tych klapek niema wiec możesz być spokojny

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Jasiu tylko tak sie nie siluj z wykrecaniem swiec zarowych!!! Pamietaj: wykrecaj na zimnym, najlepiej na noc zalac WD40 w ich gniazda i rano probowac. Wykrecamy techniką "na raty" tj pierwszą swiece TYLKO naruszamy!!! BEZ ZADNEGO DALSZEGO ODKRECANIA i podlewamy WD40 no i dalej przechodzimy do drugiej, trzeciej i czwartej. Nastepnie wracamy do 1wszej i teraz delikatnie dokrecamy i odkrecamy aby stworzyl nam sie luz na do wpuszczania "40tki" i dalej lecisz w ten sposob z pozostalymi. PAMIETAJ!!! przed kazdym dalszym odkreceniem swiecy z powrotem ja dokrec [nie na max, ale tak aby doszla do konca] i znow odkrecaj, pamietaj takze o podlewaniu gwintu 40tka aby mialo sie na czym slizgac. Ja tym sposobem wykrecilem bez roblemu komplet swiec w swoim bez zadnych akcji typu zerwany gwint itp.
Opublikowano

rozumiem o tym wiem, już w kilku autach żarowe wymieniałem :wink: w jednych szło łatwo w innych ciężej ale póki co nie mam na koncie zerwanych gwintów i oby tak dalej ;p

Ok jeszcze raz dzięki wielkie :) Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.