Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Też kupiłem w ASO egr 135zl pytałem o główy ok 165zl :D tyle samo co na allegro a gdzie wysyłka :o
  • Odpowiedzi 203
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Właśnie skończyłem wymieniać termostaty w moim 120d 163km. Wcześniej temperatura 68-73C. Po wymianie 88-90C

Termostaty z salonu BMW . 285pln zapłaciłem za dwa. [termostat główny (kompletny w obudowie i z uszczelką) i termostat EGR wraz z o-ring'iem]

Opublikowano (edytowane)

Prestone (40pln za bańkę 4l). Jest dość dobrze dostępny, mieszalny z każdymi kolorami i można go tanio kupić w centrach handlowych z uwagi na różnego rodzaju promocje.

 

Używam tylko ten płyn już od spokojnie 3 lat w różnych autach.

Edytowane przez bl120d
Opublikowano
Nawiązując do wymiany płynu chłodniczego to idiotycznym rozwiązaniem jest korek spustowy. Znajduje się on na dole chłodnicy wody, ale pod nią jest intercooler i nie ma do niego dostępu... Ja wodę spuściłem przy termostacie. I dolałem 4l, więc ~2l zostało starego. Zapewne pół chłodnicy i trochę w silniku.
Opublikowano
Ja u siebie sprawdzalem jeszcze raz w dluzej trasie i jezdzie po mieście i chyba jest wporządku. Zdziwiło mnie za to ,ze jeżdząc po miescie temp wzrastala powyzej 90C ,tak miedzy 92-97C a przy grzaniu na autostradzie ok 200km/h temp. wachała się w okolicach 82-85C. czy to normalne?
Opublikowano
Ja u siebie sprawdzalem jeszcze raz w dluzej trasie i jezdzie po mieście i chyba jest wporządku. Zdziwiło mnie za to ,ze jeżdząc po miescie temp wzrastala powyzej 90C ,tak miedzy 92-97C a przy grzaniu na autostradzie ok 200km/h temp. wachała się w okolicach 82-85C. czy to normalne?

 

Na autostradzie mam podobnie trzyma 84C,a po mieście 85C wiec nie wiem czy ok są termostaty czy do wymiany?

Opublikowano
jak szybko osiągacie 90 po mieście? Ja po zmianie termostatu głównego osiągam 90 dopiero po jakichś 9-10 km :/ jazda taka normalna, temp na zewnątrz -0,5. Jak osiągnąłem 75-80 to stanąłem żeby sprawdzić przewód wychodzący z chłodniczki egr a wchodzący przed termostat główny i był chłodny ale chłodniczka ciepła.. Czy to znaczy że termostat egr przepuszcza za wcześnie?
Opublikowano
jak szybko osiągacie 90 po mieście? Ja po zmianie termostatu głównego osiągam 90 dopiero po jakichś 9-10 km :/ jazda taka normalna, temp na zewnątrz -0,5. Jak osiągnąłem 75-80 to stanąłem żeby sprawdzić przewód wychodzący z chłodniczki egr a wchodzący przed termostat główny i był chłodny ale chłodniczka ciepła.. Czy to znaczy że termostat egr przepuszcza za wcześnie?

 

5 km

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Witam ponownie, termostat zmieniam w środę, odpiszę co i jak po zmianie. Na razie zmieniłem sprawny :mad2: term EGR. więc po zmianie głównego powinno być książkowo.Pzdr
Opublikowano
jak szybko osiągacie 90 po mieście? Ja po zmianie termostatu głównego osiągam 90 dopiero po jakichś 9-10 km :/ jazda taka normalna, temp na zewnątrz -0,5. Jak osiągnąłem 75-80 to stanąłem żeby sprawdzić przewód wychodzący z chłodniczki egr a wchodzący przed termostat główny i był chłodny ale chłodniczka ciepła.. Czy to znaczy że termostat egr przepuszcza za wcześnie?

 

5 km

 

Myślisz że termostacik egr do wymiany?

Opublikowano
Łatwo go sprawdzić pisze o tym na forum, niestety trzeba upuscić trochę płynu do wysokość dolnego węża od zbiornika wyrównawczego.
Opublikowano
jeśli się auto nagrzewa do 85-90 st tylko potrzebuje troche wiecej czasu np 10 km to bym nie wymieniał termostatu

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
jeśli się auto nagrzewa do 85-90 st tylko potrzebuje troche wiecej czasu np 10 km to bym nie wymieniał termostatu

ja rowniez bym nie wymienial .

 

Panowie pamietajcie otym zeby nie katowac samochodu przez pierwsze 4-5km jazdy po miescie , dajcie sie mu troche temperature zlapac bo Turbo sie wysra szybciej niz wam sie zdaje :roll: .

no chyba ze ktos (jak wspomnial Artuj ) jest HARDCOREM :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :norty: :norty:

Opublikowano
no właśnie a ja jeżdżę raczej spokojnie i w dodatku co chwile światła także dosyć sporawy odcinek muszę przejechać..a no i na klimatroniku grzanie 18 automat
Opublikowano
no właśnie a ja jeżdżę raczej spokojnie i w dodatku co chwile światła także dosyć sporawy odcinek muszę przejechać..a no i na klimatroniku grzanie 18 automat

to przymknij obieg powinno byc szybciej . Ew mozesz sprobowac wylaczyc grzanie zeby sprawdzic roznice.

 

p.s. w jakich proporcjach rozcienczales koncentrat ?bo to tez moze miec wplyw(oczywiscie minimalny ale jednak) jak zalales np "mieszanke" na - 40stopni :wink: .

Opublikowano
heh no właśnie zalałem 1:1 ale było wciąż mało więc zamiast wody dolałem płynu tego co spuściłem.. ale zrobiłem kiche :/

1:1 to jest chyba -40 stad tez moze sie deczko dluzej nagrzewac :D

Opublikowano
Dzisiaj w Krk na parkingu widziałem e90 które za skrzelami miało osłonę na chłodnicy ciekawe czy oryginalną ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.