Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdaje się, że masz rację.

Wrócę do punktu wyjścia. Zatem gdzie szukać problemu z mrygającym lub niewygaszającym się wyświetlaczem między zegarami (tylko wyświetlacz - reszta OK).

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wymień regulator na wcześniejszy i sprawdź ładowanie.

Zobacz jak będzie z błędami: czujnik poziomu oleju. Jeśli będzie ten błąd, to odłącz kostkę od tego czujnika.

 

Jeśli dalej wyświetlacz będzie migał, to trzeba sprawdzić połączenia - kostki itp. Może były jakieś problemy z napięciem i stąd ten problem?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Być może. Samochód stał prawie 2 miesiące...

Zakładam stary regulator i trochę pojeżdżę. Dam znać.

Dzięki!

Opublikowano

Nie ma sprawy.

Czasem znalezienie usterki znajduje sporo czasu.

Teraz u siebie szukam przyczyny błędu 4A6E.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Tak jak mówiliście usunąłem właśnie wszystkie błędy pojezdzilem trochę i wywaliło wszystkie 4 świece żarowe, costam z dsc i czymś jbe czy jbb, ale mniejsza o to pojeżdżę jeszcze i pózniej wkleję wszystkie błędy. Ale pytanie mam takie do czego dokładnie służy opcja i jak sie jej używa(CAS Start value synchronize, activate1, ima djustment)? A dokładnie jest to jak wejdę w: e90>silnik>dde6.0m47tu>activate>(...)
Opublikowano
Zastanawiam sie czy to bedzie miało związek z synchronizowaniem CAS i kluczyka i czy to moze pomoże na mój problem z zamykania z pilota.
Opublikowano
Kolego, jeśli pozostały błędy czterech świec to sterownik do wymiany a przy okazji świece, błąd w jbbf to pewnie błąd dodatkowe pompki cieczy chłodzącej,natomiast wydaje mi się że ta opcja w CAS to jest sychronizacja kluczyka auta ale na 100% nie jestem pewien.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Z ta pompka moze byc prawdopodobne bo wymieniłem ostatnio oba termostaty i temp po miescie mam max 78stopni ale No tak tylko głośno myśle o ile to jest powiązane z temperatura. Pojeżdżę jeszcze z dwa dni i środa czwartek wrzucę świeże bledy
Opublikowano
Z ta pompka moze byc prawdopodobne bo wymieniłem ostatnio oba termostaty i temp po miescie mam max 78stopni ale No tak tylko głośno myśle o ile to jest powiązane z temperatura. Pojeżdżę jeszcze z dwa dni i środa czwartek wrzucę świeże bledy

Ta pompka nie ma nic wspólnego z temperatura silnika ona jest po to by po załączeniu funkcji REST wymuszała obieg cieczy chlądzacej silnik do ogrzewania nagrzewnicy w aucie, także jak temp. nie masz 87-90 stopni to pewnie za krótkie odcinki robisz.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Robię 16km na uczelnie i 16 w druga stronę po paru godzinach wiec moze to tego wina. W czwartek jadę w trasę na autoshow wiec przetestuje
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jako, że wróciłęm ze Szwajcarii i zrobiłem ponad 3300km postanowiłem podpiąć znowu pod kompa i troche błędów wywaliło. Poniżej wrzucam linki, częśc w miare ogarnąłem zauważyłem, że miałem problem chyba z doładowaniem turbiny co faktycznie wystąpiło przy granicy z niemcami. Nie dawało rady leciec wiecej jak 200km/h Zabardzo też nie wiem jak wejść w opcje pomiaru wtryskiwaczy, niby wchodze pokazuje mi te jakby baski zielono czerwone chyba, proboje odpalic silnik, wywala blad w inpie i silnik nie odpala tylko caly czas kreci.

 

http://imageshack.com/a/img909/4369/LzQ1pK.png

http://imageshack.com/a/img673/6039/qvbtNF.png

http://imageshack.com/a/img661/5359/jTN7TM.png

http://imageshack.com/a/img537/8900/HtiT0v.png

http://imageshack.com/a/img540/4563/h8JlhO.png

http://imageshack.com/a/img540/5554/wGQBSW.png

Opublikowano

Kolego a jak tam z temperaturą silnika? Masz 87-90 ? te pierwsze błędy za niskie ciśnienie na szynie ale to było przy niskiej prędkości, nie było czasem tak że przydławiłeś auto na niskich obrotach? bo z tego tak to wynika, natomiast drugi to niskie ciśnienie doładowania powiązane ze regulacją zmiennej geometrii, pewnie się przycina :?

Pewnie to jest u Ciebie problem z turbiną, zmienna geometria a z tego co wiem jest elektroniczna i nic tym nie zrobisz tylko wymiana lub przycina się i trzeba wyczyścić.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Bardzo możliwe ze go kiedyś przypłaciłem ale zauważyłem ze mam taki problem: wsiadam rano do auta odpalam go ruszam na pierwszym biegu przejadę sobie spokojnie z 5metrow i nagle Mi auto gaśnie bez żadnych błędów na desce, odpalę drugi raz i juz wszystko jest spoko. Co do temperatury silnika to jak leciałem w trasie to non stop 77-78 stopni a oba termostaty wymienione tydzień temu. Dochodzi do 80-85 jak stoję i go wkrece gdzieś na 2tys obrotów albo jeżdzę bardzo wolno z większym obciążeniem silnika Np pod górkę. Ze zmienna geometria fakt, miałem problem ale tutaj to sie raczej nic na to nie zaradzi, turbo ma jakieś 50tys km
Opublikowano

troche poczytałem i ogarnąłem pare błędów

 

A6D1 - pomocnicza pompa wody (o ile dobrze zrozumiałem) da rade wymienić szczotki i powinna działać

 

A6CF - AUC sensor, ten po lewej stronie pod maską obok filtra

 

5DE3 - wymiana tylnych klocków (wymienione ale nie usunięte)

 

9CBC - walnięty moduł świateł, dziwne to, że u mnie nie ma żadnych problemow czy przygasania, raz mi się to tylko zdarzyło.

 

9CB4 - walnięty czujnik odpowiadający za poziomowanie świateł (chyba z tylu na belce jest)

 

 

Nie mogę znależć tylko co oznacza ten błąd CAS A0C8 co akurat mnie najbardziej ciekawi jakbyście mieli chociaż jakieś domysł to piszcie.

Opublikowano
Wie ktoś moze czemu jak wchodzę w inpe i chce sobie sprawdzić korekcje wtrysku to auto mi non stop kręci jak chce odpalić, wywala błąd w inpie i tyle? Moze coś źle robię albo na odpalonym musze podpiąć? Nie wiem juz sam...
Opublikowano
Wie ktoś moze czemu jak wchodzę w inpe i chce sobie sprawdzić korekcje wtrysku to auto mi non stop kręci jak chce odpalić, wywala błąd w inpie i tyle? Moze coś źle robię albo na odpalonym musze podpiąć? Nie wiem juz sam...

Odpal Inpę, załącz auto wejdź do silnika, wybierz status i sprawdź korekcje u mnie tak to działa :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
O moze to jest ten klucz, wcześniej robiłem tak ze odpalałem inpe wchodziłem do silnika, pózniej korekcja i teraz dopiero próbowałem odpalić. Jutro akurat wymieniam filtr powietrza to sobie ogarne wszystko. Dzięki :)
Opublikowano
O moze to jest ten klucz, wcześniej robiłem tak ze odpalałem inpe wchodziłem do silnika, pózniej korekcja i teraz dopiero próbowałem odpalić. Jutro akurat wymieniam filtr powietrza to sobie ogarne wszystko. Dzięki :)

Zrób tak jak Ci pisałem i wszystko zadziała :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Trochę późno piszę ale problem rozwiązałem poprzez adaptację czujnika kąta skrętu w DIS ... 10 minut pracy :) i zero kosztów :))
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Nie wiem czy dobrze trafiłem. Mam pewiem problem z e90 163km. Mianowicie podczas jazdy po nierównej drodze np. na asfalcie wpadniesz w jakiś dołek zapała się kontrola trakcji. Na kompie nie wyświetla żadnych błędów. Gdzie są czujniki od DSC? Czujniki od ABS zostały sprawdzone, przeczyszczone, kable niezaśniedziałe.

  • 4 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
P219F- Mixture control. cylinder 4 - value out of range
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Zamień na początek cewki z 4 np na 2 i zobacz czy błąd pójdzie za cewką, jeśli nie to zmień tak samo świece, jeśli dalej nie przejdzie na inny cylinder, sprawdź kompresje. Jeśli wyjdzie ok podmień wtryskiwacz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.