Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie , od kilku dni posiadam E91 ,2.0diesel ,2008r .

Dziś sprawdzałem błędy i wykazało trzy błędy

P1245

P1246

P14a3

Auto normalnie jezdzi ,wszystko jest ok ,udało mi się wykasować dwa ale niestety jeden p1245 wciaż jest .

Czekam na Wasze fachowe porady .

Dzięki z góry wszystkim .

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te kody to nic nie mowią. Podłącz auto pod coś co czyta BMW.

Ostatni błąd to czujnik ciśnienia wstecznego.

Opublikowano

Witam wyskoczył mi taki błąd plus kontrolka czeck engine czy ktoś wie co może być przyczyną


29F5 konwersja katalizator rząd 2

BMW 320i e90 2005r

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
katalizator już nie domaga, standard

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Czyli muszę wymienić katalizator? Co może się stać jak tak będę jeździł? Silnik pracuje normalnie ma moc
Opublikowano

N53

2B05 nitric oxide sensor, heating

Kontrolka check engine.


Przy sprawdzaniu zasiarczenia wskazuje wartość 0. Może to być kwestia niezakodowanego czujnika NOX? Nie znam historii auta.

Opublikowano

N43B20A


29D0

Wypadnięcie zapłonu na 4tym cylindrze. Cewki wraz ze świecami zostały wymienione.

Oprócz tego czasem samochód lekko szarpie, na przykład po wciśnięciu mocniej gazu i puszczeniu obroty przez chwilę się jakkby podtrzymywały. Później obrotomierz jakby chwilkę szapeje, maksymalnie około 100-200 obr./min. Po sekundzie już jest normalnie.

Ktoś z forumowiczów może ma jakiś pomysł? Czy to może być wadliwa cewka?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciężki temat.

Tyle co pooglądam filmików na YouTube to mechanicy narzekają na fakt ,że nowe części zakupione w sklepie są nie sprawne, niestety....



Opis błędu....

Kody błędów BMW


Informacje o błędach


Opis kodu błędu

Warunki kodu błędu

Stan czasu uszkodzenia

DME: przerwy w spalaniu, cylinder 4

Plan serwisowy


Wykryto przerwę zapłonu w cylindrze 4

Wpływ na błąd

Napięcie w pokładowej instalacji elektrycznej> 10 V

Zacisk 15, silnik włączony


Pomiar spójności spalania. Rozruch przy prędkości obrotowej silnika n> 450 in <7000. Ciśnienie otoczenia> 740 hPa


Ostrzeżenia

Uwagi serwisowe

Cewki zapłonowe, świece zapłonowe, przewody zapłonowe, wtryskiwacze, DME

© 2020 - BMWFaultCodes

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli kupiłeś świece NGK to sprawdź czy problem przeniesie się, jak przeniesiesz świeczkę na inny cylinder.

Miałem dwa przypadki(jeden w N43, jeden w N53), gdzie jedna nowa świeca była uszkodzona.



Jeśli problem nie przeniesie się to profilaktycznie zamień cewki. Jeśli nadal na tym cylindrze będzie występował problem, to kontrolnie zmierzyłbym sprężanie. Jeśli ono wyjdzie ok. No to pozostaje jedynie wtryskiwacz

Opublikowano
Ktoś z iCOMem nie z Aliexpress w miarę ogarnięty? Zielona Góra i bliskie okolice - potrzebuje pomocy finansowo do dogadania - chodzi o zresetowanie modułu FRM. E91, 10/2007 N47 177km.
Opublikowano
Wiszą mi 2 błędy podobno "reset" cokolwiek to znaczy (w kilku tematach na naszym forum przewijał się "reset" i ginęły) iCOMem rozwiazuje problem, 9CAA, 9CB5, tak jak tej klemy/zacisku nie rozumiem bo na schematach nic takiego fizycznie nie mogłem znaleźć, to z drugiej strony fault o głębokim rozładowaniu przy nowiutkim zaadaptowanym aku to już sam nie wiem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiszą mi 2 błędy podobno "reset" cokolwiek to znaczy (w kilku tematach na naszym forum przewijał się "reset" i ginęły) iCOMem rozwiazuje problem, 9CAA, 9CB5, tak jak tej klemy/zacisku nie rozumiem bo na schematach nic takiego fizycznie nie mogłem znaleźć, to z drugiej strony fault o głębokim rozładowaniu przy nowiutkim zaadaptowanym aku to już sam nie wiem.

Do resetu licznika zwarć w FRM nie trzeba ICOM. Po zwykłym kablu usb-obd da się to zrobić. W nowszych K-DCAN

Opublikowano
Owszem w BTollu mam tą funkcje nawet, ale jedna rzecz mnie nurtuje - brak info o Zacisku 30B, i to że usunięcie błędu jakimkolwiek programem nic nie daje, i to głębokie rozładowanie... Usuwam i z automatu pojawia się ponownie mimo nowiutkiego aku, dlatego stwierdziłem że może ICOM z prawdziwego coś zaradzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Owszem w BTollu mam tą funkcje nawet, ale jedna rzecz mnie nurtuje - brak info o Zacisku 30B, i to że usunięcie błędu jakimkolwiek programem nic nie daje, i to głębokie rozładowanie... Usuwam i z automatu pojawia się ponownie mimo nowiutkiego aku, dlatego stwierdziłem że może ICOM z prawdziwego coś zaradzi.

ICOM to tylko interfejs diagnostyczny, a nie cudowne narzędzie, które umożliwia więcej niż inne sprzęty.


Najlepsze wyjście to zajrzeć do schematów na które piny przychodzą plusy zasilania do FRM. Zdemontować FRM(jest na lewym słupku A) i sprawdzić czy na każdym z tych pinów jest zasilanie. Jak tak, to problem jest w samym FRM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie, przeciez icom to tylko glowica, wlasciwie tylko dla desperatow co chca programowac, aczkolwiek nie wiem co, sama ista/p jest beznadziej na i nigdy nie naprawi frm.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie, przeciez icom to tylko glowica, wlasciwie tylko dla desperatow co chca programowac, aczkolwiek nie wiem co, sama ista/p jest beznadziej na i nigdy nie naprawi frm.

Aż tak bym nie przesadzał. Oryginalny ICOM to znacznie stabilniejsze połączenie i większe możliwości.

Co do ISTA P i FRM, to pokaż mi program, który po złączu OBD postawi go na nogi ;)


ISTA P nie jest taka tragiczna, tylko sprawdza tyle czynników, że trwa to bardzo długo, ale jest bardzo przydatna.

WinKFP nie zawsze wskazuje jako aktualizację właściwy numer programu. Nie raz spotkałem się z sytuacją gdzie WinKFP sugerował inny soft niż ISTA P

Opublikowano

Witam. Od dłuższego czasu wyskakuje mi błąd P0430 oczywiście pierwsze skojarzenie to katalizator. W domu mam tester diagnostyczny (chinol) i postanowiłem to sprawdzić troszkę dokładniej i zauważyłem że jedna sonda Lambda pokazuje wartość 0,4V a druga 0,0V. Czy ten błąd może być spowodowany awarią sondy czy nie ma co się łudzić i od razu wymienić kata.

Pod koniec tygodnia jadę do mechanika żeby to dokładnie sprawdzić ale wolałbym już teraz się jakoś przygotować

Samochód nie zamula ani nie pali więcej paliwa niż przed pojawieniem się błędu ( średnie spalanie 7,2L) silnik N46 150km

Opublikowano
Panowie szybkie pytanie, dziś byłem oglądać e90. Po odpaleniu przy około -1 obroty lekko falowaly przez około 2-3 min, aż auto złapało temperaturę. Kody błędów to: 2CAA, 2CA6, 29D2, 29D9. Pisze tylko dlatego, ze mam rozpiskę tych błędów i tłumaczenie po holendersku i nie wszystko jest dla mnie zrozumiałe. Wiem tylko, ze jest blad z sonda lambda. Czy pomoże mi ktoś rozszyfrować? Dziękuje
Opublikowano

DME: Oxygen sensor before catalytic converter: Temperature

DME: Oxygen sensors after catalytic converter: Swapped

DME: Combustion misfires, cylinder 6

DME: Misfire at low tank fill level

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.