Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
blad pojawil sie po wymianie tarcz i klockow z przodu i z tylu. zero innych bledow w samochodzie. DDE nie pokazuje zadnych bledow. w internecie nie moge nic znalezc na ten temat. blad sie kasuje, ale po przejechaniu 200km wrocil. czestotliwosc wystapienia 1 raz. nie czuc zeby auto z tego powodu zachowywalo sie inaczej niz zwykle.

 


ktos... cos? w internetach ten blad zawsze wystepuje z jakimis innymi. nigdy nie samodzielnie.

Opublikowano
hej mam pytanie odnosnie isty nie znam sie na tym za bardzo wiec moze ktos tu moglby mi pomoc to jest screenshot drzewka sterownikow i mam pytanie czy tu czasem nie brakuje czegos? bo chcialbym sprawdzic dzialanie wtryskow swiec cewek jesli wogole mozna takie cos sprawdzic ale nie wiem gdzie to znalezc http://i66.tinypic.com/ci1qo.jpgz gory dziekuje za pomoc jesli w zlym dziale jestem to przepraszam moje autko to bmw e92 325i n53
Opublikowano

Z początku ista wydaje się trudna do opanowania ale później już będziesz wiedział w co kliknąć.

W zakładce PRZETWARZANIE POJAZDU będzie następna opisana jako FUNKCJE SERWISOWE. W niej będzie rozwijana lista.

Wybierasz

NAPĘD

DME

I tam musisz szukać czegoś takiego jak

POMIAR RÓWNOMIERNOŚCI PRACY SILNIKA.

Tak przynajmniej jest w dieslach. W benzynie może być inaczej. Dawno nie podłączałem PB.

Opublikowano

witam i prosze o pomoc niestety wyskakuje mi ciagle ten blad po podlaczeniu isty+ 002A2B regulacja mieszanki po sprawdzeniu inpa ten sam blad ale opis sonda lambda nie znam sie na tym wcale wiec prosze o pomoc silnik szarpie przez kilka min na jalowym biegu kiedy jest zimny jak sie rozgrzeje lekko jest ok i chodzi rowno nie widze zadnych problemow tylko z rana na zimno jest ten problem zalacze zdjecia bylbym wdzieczny za pomoc co nalezaloby wymienic badz naprawic


http://i67.tinypic.com/358vwi8.jpg

http://i68.tinypic.com/70yts0.jpg robilem ten test inpa ale wyskakiwal mi ciagle ten komunikat nie wiem o co w nim chodzi ale cylinder 5 z nim chyba cos nie tak

http://i64.tinypic.com/15cbrqt.jpg

http://i63.tinypic.com/m09jp.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Wyskakuje mi błąd P0420 - wydajność systemu katalitycznego poniżej wymaganej wartości.

Czy regeneracja katalizatora pomoże usunąć problem? Ktoś się spotkał z czymś takim?

Opublikowano
Witam. Wyskakuje mi błąd P0420 - wydajność systemu katalitycznego poniżej wymaganej wartości.

Czy regeneracja katalizatora pomoże usunąć problem? Ktoś się spotkał z czymś takim?

 

Regeneracja? Wymiana wnętrza puszki może pomóc - ale nie musi. Jeśli chodzi o płukanie, które oferuje coraz więcej firm, to podpalanie pieniędzy. Katalizator w silnikach benzynowych to nie filtr DPF i nie ulega zapchaniu. Najlepiej wymienić katalizator na oryginalny. Zamienniki, katalizatory uniwersalne nie zawsze się sprawdzają. Nie podałeś dokładnie czy to benzyna czy diesel.

Opublikowano

Regeneracja? Wymiana wnętrza puszki może pomóc - ale nie musi. Jeśli chodzi o płukanie, które oferuje coraz więcej firm, to podpalanie pieniędzy. Katalizator w silnikach benzynowych to nie filtr DPF i nie ulega zapchaniu. Najlepiej wymienić katalizator na oryginalny. Zamienniki, katalizatory uniwersalne nie zawsze się sprawdzają. Nie podałeś dokładnie czy to benzyna czy diesel.



Silnik benzynowy N43. Problem pojawił się przez wadę uszczelniaczy zaworowych.

Opublikowano

Panowie błagam o pomoc....

Wczoraj pojechałem do rodziny, wszystko grało auto jechało normalnie, chcę wracać ale somochod nie odpala, kręci normalnie ale nie odpala, na kompie dwa błędy 2a59 i 2a5b. Przeczytałem że to błędy od czujnika wałka mimośrodkowego. I teraz czy po odpięciu czujnika samochód powinien odpalić? Wogóle na FB piszą mi że jeżeli był by uszkodzony czujnik to samochód powinien odpalać... Nie wiem co robić....

Opublikowano

Witam,

ISTA pokazała mi następujące błędy dot. komunikacji, z tego co wyczytałem to może być problem z jakas wiązka, tylko gdzie jej szukać? Z góry dzięki za wszelkie rady.


S0112 No communication possible with: ULF-SBX-H

S0166 No communication possible with: Rain/light solar sensor

S0178 No communication possible with: Slide/tilt sunroof

S0180 No communication possible with: Safety module/restraint system

Opublikowano
Witam od nie dawna wyskakują mi błędy 2ca2 2ca3 i 2a67 razem. Po skasowaniu błędy powracają co parę dni. Samochód normalnie chodzi, spalanie też jest ok ok.8l/100 w jeździe mieszanej, tylko po dłuższej trasie gdy silnik jest nagrzany, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu samochód wydaje się być nieco przymulony.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na pocżatek - 2ca2 i 2ca3 to błędy sondy przez katem

2a67 to valvetronic

spacer.png

Opublikowano
Regeneracja? Wymiana wnętrza puszki może pomóc - ale nie musi. Jeśli chodzi o płukanie, które oferuje coraz więcej firm, to podpalanie pieniędzy. Katalizator w silnikach benzynowych to nie filtr DPF i nie ulega zapchaniu. Najlepiej wymienić katalizator na oryginalny. Zamienniki, katalizatory uniwersalne nie zawsze się sprawdzają. Nie podałeś dokładnie czy to benzyna czy diesel.

 

Silnik benzynowy N43. Problem pojawił się przez wadę uszczelniaczy zaworowych.



Pozostaje wymiana wnętrza puszki, ewentualnie zakup nowego katalizatora, płukanie nie pomaga, temat przerabiany.

Opublikowano

Witam,

mam e92 330xi z silnikiem n52, Od ponad roku czasu próbuję zdiagnozować problem. Mam podobne objawy jak opisał to Kris 1973 w linku https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic ... y#p1902880 .Tylko gdy samochód złapie temeperaturę, na postoju np na światłach, w korku, gdy obroty są poniżej 1000, po krótkiej chwili następuje ich skok i wywala check silnika i auto ma mniejszą moc. Błąd odczytany kompem-"vanos jammed mechanically" 2a87, po zamianie solenoidów błąd 2a82 i błedy sond lambda.

Najlepsze jest to, że auto jak postoi noc to jedzie od odpalenia z pełną mocą, dopóki nie złapie temperatury i nie postoi chwile na wolnych obrotach. Check potrafi też sam zgasnąć gdy jeżdzę przez kilka dni rano do pracy gdzie nie zdąży złapać temperatury. Zgaszenie pojazdu i ponowne odpalenie powoduje, że problem znika ale tylko do następnego postoju na światłach..

Pierwsza diagnoza rozciągnięty łańcuch rozrządu. Rozrząd wymieniony i dalej to samo. Przy okazji wymienione oba solenoidy. Następnie diagnoza, że silnik w środku zasyfiony i olej nie przestawia vanosa a wariator wydechowy na Iscie pokazywał wartość na granicy tolernacji, zalecono jego wymianę, zrobiłem już dwie płukanki i zalałem olejem Amsoil. Dalej to samo. Następnie pojechałem do magika http://bmwlab.pl/ który po diagnozie komputerowej stwierdził, że nie może o ileś stopniu obrócić wałka vanos i najprawdopodobniej źle łańcuch rozrządu został założony. Pojechałem na reklamacje rozrządu, sprawdzili, twierdzą, że wszystko z rozrządem w porządku - wszystko montowane na blokadach. Następnie miałem drobną stłuczkę, auto stało w warsztacie więc zleciłem wyjęcie kół vanosa i wysłałem je do regeneracji do firmy http://mehenker.com/pl, po poczytaniu forum myślałem, że to w nich jest problem. Koła wróciły do mnie zregenerowane ale to również nie pomogło. Ostatnio byłem na kodowaniu lampy, chłopak Istą posprawdzał mi vanosy, powiedział, że z nimi wszystko dobrze, powiedział, żebym zwrócił uwagę na disy, sprawdził, je kompem, działają ale przy przebiegu ponad 200 mogą się rozlecieć.

Ostatnim pomysłem jest to, że moge mieć problem z ciśnieniem oleju..

Czy ktoś z Was ma może masz jakiś pomysł, co mógłbym jeszcze zrobić by odzyskać radość z jady 272 koniami?

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam

Kamil

Opublikowano

Koledzy czy miał ktoś z was w swoim BMW taki problem?

Od jakiegoś czasu zapalała się kontrolka check engine, po podłączeniu komputera wyświetlany był błąd 29F4 - Konwersja katalizatora.

Dzsiaj podczas jazdy wyświetliły sie dwie kontrolki ostrzegawcze.

Auto jechało normalnie, po podłączeniu do komputera wyświetlone zostały błedy:

- 2D07 Przepustnica- potencjometru zespołu przepustnicy

- 2CF8 Przepustnica- potencjometru zespołu przepustnicy

- 2A83 Vanos wlotu powietrza

- 2A67 Valvetronic, usterka wewnętrzna

Po skasowaniu tych błędów i jeździe próbnej znów wyskoczyły te same kontrolki ostrzegawcze co wcześniej, auto przy ruszaniu jakby nie miało mocy, po zgaszeniu i ponownym rozruchu silnika kontrolki zgasły, auto zaczeło jechać normalnie a po podłaczeniu do komputera znów pojawiły sie te same kody błedów.

Czy do wymiany jest Valvetronic (jeśli tak to czy ktoś sie orjętuje jaki to koszt)? czy do czyszczenia przepustnica?

Opublikowano
Witam! Mam E90 2009rok, 2.0 diesel, 177KM, N47 i drugi raz wybil mi check engine „engine fault-reduced power”. Traci moc. Po podpieciu u znajomego mechanika wybilo bledy 4933 oraz 3F25, jednakze sa opisane jako nieznane. Czy ktos moglby cos pomoc? Po wykasowaniu bledu moc wraca, ale ide o zaklad, ze problem niebawem powroci...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

4933 DDE: Air system, air to EGR mass flow, plausibility

3F25 Charge air hose monitoring

z tego co widziałem to w N47 polecają wyczyścić EGR i nasmarować dźwigienkę

spacer.png

Opublikowano
4933 DDE: Air system, air to EGR mass flow, plausibility

3F25 Charge air hose monitoring

z tego co widziałem to w N47 polecają wyczyścić EGR i nasmarować dźwigienkę

Wlasnie EGR byl zmieniany na nowy oryginalny. Gdzies wyczytalem, ze blad tkwil w przewodzie doladowujacym

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wlasnie EGR byl zmieniany na nowy oryginalny. Gdzies wyczytalem, ze blad tkwil w przewodzie doladowujacym

Błąd sugeruje nieszczelność w dolocie. W jakim stanie masz filtr powietrza?

spacer.png

Opublikowano

Czołem, mam takie błędy odnośnie sond lambda

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------

Date: 06.06.2019 17:14:05

ECU: MEV9N46L

JobStatus: OKAY

Variant: MEV9N46L

-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !

-------------------------------------------------------------

2C6D CDKLASH - Lambda-Sondenalterung hinter Kat (BAnk1)

Error counter: 1

Logistic counter: 40

Mileage 214780 km

Motordrehzahl (nmot) 1880.00 /min

Kat-Temperatur aus Modell (tkatm) 745.00 Grd C

Innenwiderstand LS h. Kat (rinh) 16320.00 Ohm

Sondenspannung h. Kat Bank1 (ushk) 0.19 V

Sondenspannung im Schub Schwelle nicht unterschritten

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler würde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Diagnose aktiv

Zyklus-Flag gesetzt

Error code: 2C 6D C4 05 00 00 01 28 53 E6 2F 9F FF 4A FF FF

FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF

-------------------------------------------------------------

2C6E CDKLASH2 - Lambda-Sondenalterung hinter Kat (Bank2)

Error counter: 1

Logistic counter: 40

Mileage 214780 km

Motordrehzahl (nmot) 1880.00 /min

Kat-Temperatur aus Modell Bank2(tkatm2) 1225.00 Grd C

Innenwiderstand LS h. Kat Bank2 (rinh2) 16320.00 Ohm

Sondenspannung h. Kat Bank2 (ushk2) 1.13 V

Sondenspannung im Schub Schwelle nicht unterschritten

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler würde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Diagnose aktiv

Zyklus-Flag gesetzt

Error code: 2C 6E C4 05 00 00 01 28 53 E6 2F FF FF FF FF FF

FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF

=============================================================

Ktoś ma jakiś pomysł?

Opublikowano

Witam Panowie mam maly problem ,mianowicie raz za jakis czas zaswiecie sie kontrolka silnika ta duza w srodkowym wyswietlaczu auto wtedy ma moc, no ale czasem dodatkowo zaswieci sie mala na desce rozdielczej a juz wtedy auto traci moc, moje domniemania sa na jakiś czujnik mierzacy ciśnienie , tylko który? , poniżej linki do zdjec z bledami z inpy i isty, ma ktos doswiadczenie z tymi bledami? dziekuje za pomoc.

Przepraszam za pisownie ale jestem za granica.


https://zapodaj.net/2051015f657ef.jpg.html


https://zapodaj.net/2854c51ff5fb0.jpg.html


https://zapodaj.net/973c506772f67.jpg.html


https://zapodaj.net/99f5e04a4daf6.jpg.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.