Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Odłącz wtyczkę od czujnika valvetronica i zobacz czy jest tam olej. Informację gdzie jest znajdziesz na forum. Przeczyść wtyczkę i gniazdo, podłącz, skasuj błędy i sprawdź czy wrócą po jakimś czasie
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

Błąd w module skrzyni biegów automatycznej CF33- brak komunikatu z układu zarządzania silnikiem. Ktoś się z tym spotkał? Skrzynia GA ZF6HP19Z problemy to lekkie szarpanie czasem z 2 na 3

Opublikowano

Witam

Posiadam BMW e90 325i z silnikiem N52B25 z 2005 z instalacją LPG. W inpie wyrzuca mi trzy błędy 2A2E / 2A2F i 2AAC.

Może miał ktoś podobny problem i został rozwiązany ?

Opublikowano
2AAC miałem w E90 325i z 2005 roku i była winna duża DIS'a za ten błąd (miała luz na własnej osi), wymieniłem obydwie, czyli dużą i małą DIS'e, problem znikł.
Opublikowano

Witam proszę o pomoc z błędami:

2B49 Cyfrowy sterownik silnika: Regulacja mieszanki 2

2B48 Cyfrowy sterownik silnika: Regulacja mieszanki


Dodam że wcześniej miałem zamiast tych błędów 3 inne:

2B0B

2B0A

2B09

Wymieniłem czujnik nox i auto przestało szarpać przy zmianie biegu z 2-3 i 3-4 ale po tygodniu dostaje na ciepłym silniku falowania obrotów czasem przy 1.5-2tys jak by się dusił oraz reaguje na gaz raz mocniej raz mniej. Czy ktoś wie co teraz mam do wymiany?

Opublikowano

Witam mam następujący problem.


Po umyciu auta i odpaleniu go następnego dnia wyskoczyły kontrolki od abs, ciśnienia powietrza i chyba trakcji. Przy próbie mocnego hamowania niestety koła się blokują i analogicznie przy dynamicznym ruszaniu tracą przyczepność jak na wyłączonym DTC. Uniwersalny skaner OBD pokazał dwa błędy :


5DF4 - napięcie akumulator poniżej minimalnej wartości

5D90- czujnik lewego przedniego koła- zasilanie


Co może być przyczyną? Uszkodzony czujnik? I czy jeden uszkodzony czujnik może wyłączyć wszystkie systemy?

Myślę że warto dodać iż błędy wyskoczyły zaraz po odpaleniu, auto stało w miejscu.


Z góry dziękuję za odpowiedź

Opublikowano

@Mierzej_98


Może zalałeś podczas mycia wtyczkę od czujnika ABS i teraz jest zwarcie. Spróbuj ją rozpiąć i oczyścić

Opublikowano

Panowie i Panie!


Błąd IHKA : 00E72E Nieprawidłowy komunikat (status MSA,0x308), odbiornik IHKA, nadajnik DME-DD


Wentylator działa na pół gwizdka.. słabo dmucha. brak komunikacji z IHKA


Pomoże ktoś ?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam mam problem z swoją e92 silnik n52b25a auto po tym jak osiągnie temp. optymalna, opada na obrotach nie jest to sporo ale ewidentnie daje się odczuć, do tego np jadąc na 4 biegu mając 1700 obr ( przykładowo ) po wciśnięciu pedału gazu auto szarpie. Czy to normalne że brakowało prawie litra płynu chłodzącego i nie dostałem żadnego komunikatu ? Temp jak sprawdzałem ukrytym menu był od 90 autostrada do max 105 miasto korki.


Kody błędów:


2EF7

29CE

2D06


Dzięki za pomoc z góry.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdziłeś chociaż czego dotyczą błędy? :roll: zamień cewkę 2 cylindra z inną i sprawdź czy błąd przejdzie, jak nie to skup się na świecy. Termostat do wymiany oraz trzeba przeanalizować co dzieje się z masą powietrza, pomocny będzie screen błędu z inpa, wraz z opisem oczywiście.

2EF7 Cyfrowy sterownik silnika: Termostat o zmiennej charakterystyce, uruchamianie

29CE Cyfrowy sterownik silnika: Przerwy w zapłonie, cylinder 2

2D06 Cyfrowy sterownik silnika: system pomiaru masy powietrza

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jaką aktualizację INPY muszę pobrać żeby mieć pełną funkcjonalność z MSS60 (E92 M3)? Program działa, ale po wybraniu sterownika silnika pojawia się informacja, że nie wszystkie funkcje są dostępne i potem faktycznie wielu brakuje.
Opublikowano
Sprawdziłeś chociaż czego dotyczą błędy? :roll: zamień cewkę 2 cylindra z inną i sprawdź czy błąd przejdzie, jak nie to skup się na świecy. Termostat do wymiany oraz trzeba przeanalizować co dzieje się z masą powietrza, pomocny będzie screen błędu z inpa, wraz z opisem oczywiście.

2EF7 Cyfrowy sterownik silnika: Termostat o zmiennej charakterystyce, uruchamianie

29CE Cyfrowy sterownik silnika: Przerwy w zapłonie, cylinder 2

2D06 Cyfrowy sterownik silnika: system pomiaru masy powietrza

 

tak sprawdzałem co do termostatu trochę mnie to dziwi bo temp jest chyba taka jaka powinna byc od 90 do max 105 , auto po przejechaniu 5km ma 90 stopni w ukrytym menu z temp. Ogrzewanie działa, wentylator włącza się. Dolałem ten ubytek i płynem w takim samym zielonym kolorze.


co do świec tak czy siak kupie nowe bo nie wiem kiedy były zmieniane.


więcej informacji będę mieć jak podjadę znowu do mechanika, bo skasował błędy i powiedział by trochę pojezdzic i sprawdzić jeszcze raz. Komunikaty na desce żadne mi nie wyskakują . Auto ewidentnie zaczyna drgać silnikiem i obrotami o te 50-100 na postoju jak osiąga temp roboczą 90+

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To błąd grzałki, więc będzie problem ze zbiciem temperatury przy większych obciążeniach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam , potrafi ktoś rozkodować czego dotyczą te błędy?

Wydaję mi się że coś od świeć żarowych. świece kupione nowe z bosha zamontowane. jak jest na plusie to pali świetnie a jak dłużej postoi na mrozie to poszarpie nim z 5 sekund poskacza obroty i wraca do normy.

Było -10 nie zapalala sie kontrolka swiec a ostatnio przy +5 sie zapaliła

E91 320D 2007r 177KM , jak się ja skasuje pojawiają sie ponownie.

b6c99db40c6ed.jpg





Jeśli temat znajduję się w złym dziale to proszę o przeniesienie.

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie da się odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nie widać kodów..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam mam problem odnośnie Błędu 3f25 pojawia się raz na jakiś czas odrazu po starcie A po chwili znika auto wpada w tryb awaryjny .

Stało się to po wymianie turbiny na hybryde oraz intercoolera oczywiście strojenie było robione i auto uzyskało rezultat 240km i 480 nm .

Osoba która robiła program sprawdzała wszystkie logi i parametry auto trzyma znakomicie jest leki spadek mocy przy 3700 obrotów ale to minimalny . I teraz nikt nie może dość dlaczego wyskakuje ten błąd

BMW e90 320d 177km seria

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dolot na 100% szczelny? Skoro ic zmieniony to tam bym szukał, opaski dobrze trzymają?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Engines with multiple-stage charge:

Check the following possible fault causes:

Leakage in the air mass system after the compressor (charge air hose, charge pressure sensor, intake manifold).

For engines with single-stage charge:

Check the following possible fault causes:

Leakage in the air mass system after the compressor (charge air hose, charge pressure sensor, intake manifold).

Perform air-mass system test.

Silniki z ładowaniem wielostopniowym:

Sprawdzić następujące możliwe przyczyny usterek:

Wyciek w układzie masy powietrza za sprężarką (wąż powietrza doładowania, czujnik ciśnienia doładowania, kolektor dolotowy).

Dla silników z jednostopniowym ładowaniem:

Sprawdzić następujące możliwe przyczyny usterek:

Wyciek w układzie masy powietrza za sprężarką (wąż powietrza doładowania, czujnik ciśnienia doładowania, kolektor dolotowy).

Przeprowadzić test układu powietrzno-masowego


Przetłumaczono przy pomocy www.DeepL.com/Translator

Opublikowano
Gościu co robił program mówił że jest wszystko wporzadku ale jak będę w Polsce to będę sprawdzać bo turbo daje 3100 ale chwili spada na 2850 A syczenie jakiegoś nie słychać jak mogę najlepiej to sprawdzić?? Jakieś rady ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.