Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki za podpowiedz. Zamieniłem czujniki tylko zapomniałęm załozyć uszczelek. Przejechałęm się wszystko gra, nie pokazuje błędu, jest moc.

 

Zorientowałem sie że zapomniałęm o uszczelkach, założyłem je, przejechałem się kawałek i błąd znów wyskoczył ten sam P0366.

 

Wnioskuje więc że to chyba nie wina czujników. Czy wchodzi w gre tylko wymiana rozrządu?

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witajcie!

 

Czy ktos pomoze mi zdiagnozowac ponizsze bledy. Dodam, ze auto normalnie odpala mimo slabego aku. Nie mam Check. Czy moze byc tak, ze blad 2 i 3 moze byc spowodowany wlasnie aku.

Bledy pokazujemi tylko Carly lite, inpa jeszcze nie sprawdzalem. Isty nie posiadam.

 

E90, 2008, benzyna, 1.6 / n43b16

 

Bledy to:

 

Engine / Motor

DeNOx catalyst sulfuric

Code: 0030EA

Radiator shutter, above, supply voltage, self-diagnosis: malfunction

Code: 002F11

Instrument cluster:

Instrument cluster / Kombiinstrument

Shutdown

Code: 00A559

 

Z góry dziekuje.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Mam taki problem z moja BMW, a mianowicie po skanie komputerem wyskoczyly mi dwa bledy odnosnie sondy lambda.

 

41e7 oxygen sensor, signal, pump current

4298 oxygen sensor

 

Fizyczne odczwalne problemy z autem to delikatne falowanie obrotow na biegu jalowym oraz podwyzszone spalanie.

 

Czy sonda jest do wymiany? A moze cos innego jest tego przyczna?

Auto ma najechane ok 230 000km jest to model z roku 2005.

 

Z gory dzieki za odpowiedz!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie musi być od razu do wymiany, może kabel przetarty albo nie łączy na stykach.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Dzisiaj przy odpaleniu silnika wywaliło mi taki błąd:

5E3C Gierratensensor unplausibel.

 

Nie bardzo mogę znaleźć info o tym błędzie.

Czego on dotyczy?

 

Mam nadzieję, że to tylko przez panujące mrozy coś nie połączyło lub dsc tak zareagowało na spadek napięcia niedoładowanego akumulatora. :duh:

Błąd po wykasowaniu nie powrócił.

Opublikowano
Witam. 2 dni temu zakopalem sie w sniegu. Mialem letnie opony i przez ok godzine probowalem wyjechac. Wczoraj zaswiecily mi sie 3 kontrolki i INPA pokazuje blad 5df0 blad pompy abs. Wszystkie tematy ktore znalazlem zawieraly blad 5df0 i 5df1. U mnie natomiast jest tylko 5df0. Czy zepsula sie pompa czy gdzies indziej moge szukac usterki? Dziekuje i pozdrawiam
Opublikowano

witam , oto mój błąd w E90 320i N46 - > Vvt sensor 2A5D 7b52969ba276024b.jpg on jest zwiazany z silniczkiem vvt ? Kumpel wykasował mi go ale wraca w inpie ale juz nie pokazuje mi sie check engine


Ostatnio wymieniałem kołnierz uszczelniający od tego czujnika , czy po wymienie mogło sie coś stać ? Muszę robić jakąś adaptacje teraz po odczepieniu tego czujnika ? e4a0a5915a708749.jpg

W sumie zadnych objawow nie mam , jedynie od wymiany tego kołnierza rzadko ale zdarza sie przy odpalaniu spadnie wskazowka obrotow dosc mocno ze prawie przygasa i odrazu wraca do normy . Coś ktoś proponuje ? :) pozdro

Opublikowano
nie mam pojecia czy był wczesniej , ale dopiero niedawno wyskoczył mi check engine i wtedy dopiero w inpie znajomy zobaczył ten bład Vvt sensor 2A5D . Niestety on ma okrojona wersje moze wejsc tylko w silnik nie wiem czy bedzie mogl to zobaczyc - zapytam go . Ja niestety nie mam inpy kiedys probowałem zrobic ale nie wyszlo mi i dałem sobie spokoj . Delikatnie czysciłem , tak bynajmniej mi sie wydawało , wtyczke prysnalem i wydmuchalem ustami :D załozyłem nowy kołnierz i tyle :) W sobote moze jeszcze raz to rozbiore i zobacze czy cos nie nie stało , chodz raczej bez rpoblemu załozyłem tą wtyczke . Jezeli wyciagnie sie ta wtyczke i włozy to moze pojawic sie blad czy nic sie nie stanie jak nie ma zapłonu ?
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Mam pytanko odnośnie powyższych błędów. Posiadam BMW E90 320i silnik N46, rok temu robione uszczelniacze zaworowe, gniazda zaworów, rozrząd. Dotąd samochód jeździł bez żadnych problemów. Po zatankowaniu na stacji przy E.Leclerc wyskoczyła kontrolka silnika. Po sprawdzeniu wyszły w/w błędy. Czy faktycznie do wymiany będzie wałek mimośrodowy do zmiennych faz rozrządu, sonda lambda i vanosy, czy może jednak to wina kiepskiego paliwa i trzeba "wylatać" cały zbiornik i zatankować coś lepszego? Czy to przypadek, że trzy błędy wyskoczyły na raz, bo się wszystko pokończyło (samochód ma przebieg około 180 tys. km)? Dodam, że jakaś dziwna praca silnika, czy spadek mocy nie występuje, samochód jeździ normalnie. Dodam jeszcze, że po wypaleniu 3/4 baku kontrolka silnika zgasła. Jechać z tym na jakiś profesjonalny przegląd (tylko do kogo uczciwego w Warszawie i okolicach?)?

Będę wdzięczny za sugestie.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Skasuj błędy i wyjedz te paliwo do końca i zatankuj coś lepszego.Po zatankowaniu sprawdź błędy i obserwuj.Może być od złego paliwa.
Opublikowano

Witajcie, czytam i czytam i nie znalazłem odpowiedzi. Nawet na forach ruskich i uk.


od czego zająć się w naprawie błędu?


2F11 / 002f11


liczę na pomoc.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam czy ktoś podpowie co oznaczają te błędy i jak się ich pozbyć??
Opublikowano
Witam, mam błąd E72E przy próbie włączenia klimatyzacji. Błąd da się skasować ale wraca przy włączeniu klimy. Gorąco jest a mi klima nie chce się załączyć :( Auto gubi mi jeszcze cały czas pamięć tzn kilometry, spalanie i data godzina. Byłem u mechanika i stwierdził że płyta główna od radia CCC się rozwarstwia i powiedział 1500zl nowa 600 regeneracja. Że niby od tego mogą być te objawy?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam.

wczoraj padła mi pompa wody w skutek czego lekko przygotowałem auto :mad2: dziś sprawdzałem błędy w carly w poszukiwaniu potwierdzenia ze to pompa i wyskoczyło 6 błędów

NEUR3Dg2ZNzRSfAe21yrq9o2GH0YvKMAO3gnIPGFjsUMgtG4QRwbfh2AA5xF5ec670TTrVEDU4ajd6BVSQ=w1024

002E81, to wiem, pompa wody do wymiany

0029CD też wiem, cewka na pierwszym cylindrze (wszystkie świece były wymieniane jakieś 8 ts km temu)

002E8D IBS, też wiem ale, to mnie zaskoczyło (chyba że wyskoczyło jak robiłem procedurę odpowietrzania na prostowniku podłączonym pod maską :?: a nie przy aku)


martwią mnie

002DED, zarządzanie mocą ale czego?

002A2E i 002A2F, mixture control, nieprawidłowa mieszanka, to wynika z wadliwej cewki czy też z czegoś inego


dodam że one powracają, ale nie od razu a po jakimś czasie, raz 10km raz 300km

Opublikowano
Cześć, ten błąd można skasować przez odpięcie akumulatora czy tylko poprzez podpięcie interfejsu? Albo inaczej zapytam, czy po wymianie klemy jak błąd nie będzie aktywny to kontroli pasów i poduszki gasną czy świecą do czasu skasowania bo jest zapamiętany?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd sam nie zniknie. Jak się zapisał to musisz wykasować go kompem. Po wymianie i tak będą się kontrolki świecić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.