Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hmm jak już 6tysi zrobiłeś to raczej nie ma tam w baku starego paliwa ;)

Falowanie tez miałem i mi pomogła wymiana uszczelnień na elektrozaworach vanosa, tych z przodu. Komplet 30zl wymiana 15min.

Warto je wyczyścić z całego silnikowego syfu, bo mają tam takie małe otworki i siateczkę filtrującą.

Numer 2 i 3 na rysunku

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VR71-EUR-07-2007-E91-BMW-320i&diagId=11_3296

Dodatkowo możesz zajrzeć do świec, być może tez już są do wymiany.

 

Witam , zamówiłem juz te uszczelnienia do elektrozaworów i wymienię je maja w Inter Cars z OE , świece założone beru po wymianie miałem po odpaleniu wypadanie zapłonu 3 i 4 cylinder ale po wykasowaniu znikły bez powrotnie i byłby wymienione zaraz po zakupie czyli jakieś 5tk maja przejechane i teraz nie pamietam czy zaraz po wymianie zaczął falować czy pózniej , jutro wymienię te oringi wyczyszczę zawory zobaczymy

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Uff wyciek znaleziony po ściągnięciu kolektora ssącego ucieka z pod króćca wody a myślałem już że głowica , króciec zamówiony jutro się poskłada .

-uszczelka w pokrywie zaworów ta na wtyczce wymieniona było tam trochę mokro

-elektrozawory w głowicy wyczyszczone i nowe uszczelnienia pozakładane

-adaptacja valvetronic zrobiona zobaczymy czy ustąpi falowanie obrotów i te błędy po wykasowaniu ich nie ma ale jeszcze jazdy próbnej nie robiłem dopiero po zmontowaniu kolektora

-i odma zarąbana więc też pójdzie nowa

Opublikowano
Uff wyciek znaleziony po ściągnięciu kolektora ssącego ucieka z pod króćca wody a myślałem już że głowica , króciec zamówiony jutro się poskłada .

-uszczelka w pokrywie zaworów ta na wtyczce wymieniona było tam trochę mokro

-elektrozawory w głowicy wyczyszczone i nowe uszczelnienia pozakładane

-adaptacja valvetronic zrobiona zobaczymy czy ustąpi falowanie obrotów i te błędy po wykasowaniu ich nie ma ale jeszcze jazdy próbnej nie robiłem dopiero po zmontowaniu kolektora

-i odma zarąbana więc też pójdzie nowa

 

Dla potomnych :) to co wyżej porobione

Po całym zabiegu wywaliło 2a70 po poprawieniu wtyczki na pokrywie zaworów i ponownej adaptacji valvetronic odpal i nie to auto jeździ o niebo lepiej choć i tak wydawało mi sie ze jest Ok , kultura pracy silnika poprawiła sie niesamowicie pierwsze 10km wszystkie usterki znikły 0 błędów mam nadzieje ze juz tak zostanie :)

Pozdrawiam wszystkich którzy pomogli w temacie a naprawdę podpowiedzi zwłaszcza pana Mariuszzz i kolegi co o adaptacji pisał trafione w sedno .

Dziekuje

Opublikowano

O widzisz, to bardzo dobrze :)

Mnie jeszcze czeka adaptacja valvetronica, tylko muszę inpę uruchomić, bo przyuczone adaptacje wywaliła, ale nowych nie potrafi nauczyć :mad2:

Opublikowano

Odbyta przeze mnie diagnostyka ukazała następujące błędy, które niestety nie przedstawiają konkretów. Mógłbym prosić o wskazówki?

 

 

1. dDyCxNX.png

 

2. ciXxXy8.png

 

3. 2ofpPd1.png

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Witam

Na zimnym silniku po odpaleniu obroty przez chwilę falują. Później chodzi normalnie. podpiąłem i takie błedy wywaliło:

 

de3c44efaef93.jpg.html

IxCCU

 

Czy to czujnik ciśnienia paliwa? Czy wtryski?

 

EDIT: Nie wiem czy zdjęcie widać, tu link https://zapodaj.net/de3c44efaef93.jpg.html

Edytowane przez qwer5
Opublikowano
Auto po chipie?

Do sprawdzenia wiązka, wtyczka czujnika ciśnienia paliwie na listwie i sam czujnik co pokazuje.

 

Tak, auto po czipie. Wtyczek jeszcze nie sprawdzałem. Sprawdzić czujnik ciśnienia, czy zawór regulacji ciśnienia? Bo widze że na listwie z jednej strony jest czujnik, a z drugiej zawór.

Opublikowano
Wtyczki i kable sprawdzone, niestety dalej jest falowanie. Tyle że nie kasowałem błędów po odpięciu. Co radzicie wymienić, czujnik czy regulator?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie tym razem mam problem z BMW 130i 265km.

Strasznie szarpie cieżko zapala nierówno pracuje Mam jeden błąd ;

2A43

Macie panowie jakiś pomysł ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam serdecznie mam problem z moja BMW e90 N43 2.0i 143KM 2008r. mianowcie powyskakiwały mi błędy:

 

2a99 synchronizacja wałka rozrz. zaw. wyl. (rząd1) z wałem korbowym wartośc poza zakresem

 

oraz

 

2ef7 usterka nieznana

 

diagnostyka przeprowadzona na boschu kts. byłbym wdzięczny za pomoc. szukam przyczyny wystąpienia problemu. pozdrawiam

Opublikowano

Witam.

Bardzo wasz proszę o pomoc, bo nie wiem już co robić.

A więc od początku jak kupiłem samochód we wrześniu to temperatury były dodatnie to żaden błąd mi nie wyskakiwał, samochód przycinał się przy 1,5-2tyś obrotów na wysokim biegu, szarpał.

Jak przyszły zimne dni, samochód postał noc, zaczął mi wyskakiwać błąd 'engine fault reduced power', po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu kiedy trochę się nagrzał check się nie pojawiał.

Podpiąłem pod kompa i wyszły błędy:

-czujnik tlenków azotu - usterka elektryczna

-czujnik tlenków azotu - liniowa sonda lambda

-czujnik tlenków azotu - binarna sonda lambda

-korelacja między wałem korbowym, a wałkiem rozrządu zaworów dolotowych.

 

Teraz tak wymienione zostaly w tej kolejności następujące rzeczy:

1. Cały rozrząd,

2. Oba czujniki położenia wałka rozrządu,

3. Sprawdzony został vanos i wymieniona główka jedna,

 

Za każdym razem po wymianie tych rzeczy samochód jak postał noc i temperatura wynosiła 0 stopni i niżej to check wyskakiwał a szarpanie nie znikało.

 

Po pewnym czasie zauważyłem, że jak odpale samochód rano kiedy jest ujemna temperatura i samochod postoi z 5-10 min to check nie wyskakuje, jak ruszę od razu to wyskakuje po przejechaniu 200-500m.

 

Postanowiłem wymienić świece, okazało się ze to była przyczyna szarpania samochodu, ale dalej wyskakuje check jeśli odpale samochód po nocy, potem jak w dzien odpale samochód po paru godzinach stania check się nie pojawia.

 

Ewidentnie problem leży w temperaturze, jak wynosiła powyżej 0 to mogłem go odpalać i od razu jechać i nie było problemu.

 

Wszyscy rozkładają ręce i nie wiedzą w czym leży problem, mechanizm wygląda na sprawny, samochód był rozbierany i oglądany.

Czy naprawdę BMW tak się zepsuło, że nie można znaleźć przyczyny ?

 

Czy wina może leżeć w złym paliwie?

Ponieważ samochód nie traci żadnej mocy ani nic, jeździ normalnie, jakby po prostu błąd zczytywał jakąś złą mieszanke i stąd ten błąd. Tankuje na takiej stacji w miescie firmy krzak. Jakie paliwo wy byście polecali z jakiej stacji ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podaj konkretne błędy z kodami, odczytane z programu do bmw, to co napisałeś o błędach niewiele wnosi. Tankuj na shellu lub orlenie, krzaki omijaj.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Na tą chwilę nie mam u kogo podpiąć się pod dobrego kompa.

 

Po prostu liczę na to, że ktoś miał podobny problem.

Może polecicie kogoś w warszawie kto podepnie pod kompa lepszego i to zczyta ?

Opublikowano
Na tą chwilę nie mam u kogo podpiąć się pod dobrego kompa.

 

Po prostu liczę na to, że ktoś miał podobny problem.

Może polecicie kogoś w warszawie kto podepnie pod kompa lepszego i to zczyta ?

 

Heh. Z takim podejściem auta nie naprawisz.

Masz teraz 3 opcje:

1. Nie podasz kodów błędów z kompa i dostaniesz dziesiątki możliwych problemów bo wielu użytkowników miało podobne problemy i będziesz wymieniał w ciemno podzespoły i nic to nie pomoże.

2. Nie podasz kodów błędów z kompa i nikt Ci nie odpisze.

3. Podasz kody błędów i dostaniesz bardziej rzetelne wskazówki i pomoc gdzie szukać problemu.

 

Aaaa zapomniałem o 4 możliwości: znajdziesz na forum wróżkę ;)

Omijaj mechaników-wymieniaczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Był ktoś u mnie ostatnio z 116i i wcześniej odwiedził 3 mechaników i nie potrafili stwierdzić dlaczego silnik źle pracuje, jeden wymienił dobre świece na nowe, inny chciał znowu wymieniać świece i cewki a ostatni stwierdził, że zacznie wymieniać od najtańszych części :mrgreen: przyczyna? Sonda lambda przed katalizatorem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pracował nierówno, z opisu przed przyjazdem obstawiałem wypadanie zapłonu, ale to nie to. Błędy oraz brak napięcia, żadnych zmian.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam,

Pacjent: e90 320i +LPG 2005r 150KM

 

Błędy:

P0366

P0430

 

Mam pytanie co to za błędy? Błąd P0366 Pojawia się cały czasz, błąd P0430 po usunięciu narazie się nie pojawia. Samochód stracił moc,przy odpalaniu coraz bardziej słychać przez 2s klekot-grzechot dziwny dzwięk.

 

Co może być przyczyną?

 

 

 

może macie kogoś ogarniętego w Lublinie?

Opublikowano
błąd p0366 to czujnik położenia wałką rozrządu, z przodu silnika masz 2 takie same czujniki nie daleko siebie, jeden wylotowy drugi dolotowy, zamień je miejscami i sprawdź czy błąd przeskoczy na drugi czujnik, jeżeli ak to masz przyczynę, jeżeli sie nic nie zmieni to może być coś z rozrządem jak mówisz ze cos stuka w silniku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.