Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
widziałem ...czytalem.....dalej nie moge nic znaleźć.....

nie prościej oddać samochód do specjalisty, niż siedzieć szukać wczorajszy dzień ?

Opublikowano (edytowane)

Hej, pojawił sie u mnie blad lambdy czy wie ktos czy taki blad moze byc spowodowany przez wylaczenie EGR'a?

 

http://i.imgur.com/He7OR3g.png

Edytowane przez tom3k90

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Kolego,

 

Żeby ktoś CI pomógł to musisz podać numer błędu, nikt tu wróżką nie jest.

Ten mechanik to w ogóle podłączył się pod komputer? jak nie to musisz albo sam albo u kogoś odczytać błędy jakie siedzą w silniku i wtedy coś się może uda wymyślić.

Opublikowano
Witam,

 

Przewertowałem forum ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem. Od jakiegoś czasu wyskakują mi czasem błędy (zdjęcia poniżej) w różnych nie podobnych do siebie chwilach jazdy. Bez jakichkolwiek sygnałów ostrzegawczych, wskazówki auta nagle opadają do zera i wracają do swojej pozycji, gaśnie ekran nawigacji oraz zapalają się kontrolki jak niżej. Po podpięciu w serwisie pod komputer wywaliło coś następującego:

 

Diesel EDC 16C(P)35

49F2 --> Komunikat magistrali CAN Prędkość jazdy ---> Wiadomość niewiarygodna;

4C03 --> CAN - szyna błąd --> Błąd;

4992 --> Szyna CAN, zestaw wskaźników --> Wiadomość niewiarygodna;

4660 --> Napięcie zasilania --> Napięcie zasilania za duże;

4A67 --> System zarządzania akumulatorem --> Błąd;

 

Po wyrzuceniu błędów sprawdzono akumulator, poluzowane były klemy. Ale ostatnio znowu zjawisko się powtórzyło tylko bez błędów akumulatora czyli samo DSC, DBC, Flat Tyre monitor .

Co to może być??

 

Poniżej zdjęcia z deski rozdzielczej wraz z opisami na dolnym pasku Navi.

https://www.dropbox.com/s/ucf2tictgu9hrsi/DSC_0473.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/a1mwmv0vsxttfzq/DSC_0474.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/411phmhgxdoc9hq/DSC_0476.JPG?dl=0

 

Pacjent to: 320D 163 Hp, 2005 E91

 

PS. Nie mogłem wkleić zdjęc mimo wstawienia URL miedzy znaczniki IMG :/

 

Nikt, nic podobnego z tym tematem? Jak potrzeba jakiś więcej danych to postaram się zebrać.

Opublikowano
Poszukaj na forum, jest już kilka tematów w tej kwestii. Od awarii pompy abs, awarii/brudnego czujnika abs poprzez słaby akumulator/zaśniedziałe klemy do luźnych/zaśniedziałych styków bezpieczników od abs/tc za schowkiem pasażera. Trochę zaangażowania...

-------------------

Artur

Opublikowano
Witam, jestem po wymianie foteli z anglika kupilem emulator maty pasazera i pozostaje mi jeden blad ktorego nie moge zdiagnozowac. Jest to wlasnie blad 93BB. Co on opisuje i co trzeba zrobic by go usunac? Z gory dzieki :)
Opublikowano

Witam

sprawdzając dziś skrzynie automatyczną skrzynia GA6HP19Z wyskoczył mi błąd 4f86. Dodam że jadąc tydzień temu poczułem szarpnięcie ze skrzynią niby nic się nie dzieje wiem że poprzedni właściciel wymieniał olej w skrzyni ale czy wymienił również filtry i miskę tego nie wiem. Poniżej zdjęcie błędu z INPA.

https://zapodaj.net/d3fa1ded51caf.png.html

Drugi błąd

https://zapodaj.net/dea22fd2cfd91.jpg.html

Z góry dzięki za odpowiedź

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich

Na skanerze pojawił mi się kod błedu 93B2 - bezpieczeństwo akumulatora

BMW E91 2.0D 177km rok 08

Czy mógłby ktoś pomoc??

Opublikowano
Witam Czy mógłby ktoś powiedzieć mi dlaczego po diagnozie auta to znaczy sprawdzenie błędów nie odpalają z silnika tylko na zapłonie po odłączeniu komputera od samochodu Nie mogłem uruchomić samochodu próbowałem 3 razy w końcu za czwartym razem załapał teraz odpala normalnie?
Opublikowano

Też tak miałem, podłączyłem kompa jeszcze raz usunąłem błędy profilaktycznie i działa. Ale nie wiem co było przyczyną.

 

Wydaje mi się że kliknąłem clear im i clear hm (chociaż nie wiem do czego to i jakby mógł ktoś wyjaśnić)

Opublikowano
Nikt nie ogarnia co oznacza 3EDD-VARIANT CODING ? :cry:

 

Nie wiem dokladnie co to znaczy ale jest cos nie tak z kodowaniem w silniku lub po prostu nie zgodny ilevel silnika i reszty modulow. Byc moze ktos podniusl soft tylko w silniku i teraz tak jest.

 

Zajrzyj do NCS i zobacz czy masz 4BMOT modul dostepny do kodowania i daj znak. Mozna sprubowac go zakodowac i zobaczymy co sie zmieni. Jak nie to soft update calego auta.

 

Pozdro

Opublikowano

Właśnie wydaje mi się że był tylko update silnika bez skrzyni (automat) itd..

I jeszcze jedno pytanie gdybyś miał jednak racje, a wydaje mi się że to dobry trop czy może się przez to coś szybciej zużywać lub ewentualnie zepsuć? :mad2:

Opublikowano
Gościu miał mi dać chipa więc może z tym coś popieprzył?

Mógłbyś opisać jak to sprawdzić w tym NCS?

 

Otwórz NCS i załaduj profil expertmode. Potem F1- F3 wybierz chasis i moduł do komunikacji.

Jak się odczyta wciśnij przycisk Back. Pod F4 będzie process ECU - wciśnij i zobacz czy jest tam 4BMOT lub coś w tym stylu.

Opublikowano
Witam ciągle wracają mi te dwa błędy. Pierwszy to "elektronika skrzynki połączeniowej- grzejnik fotela kierowcy" A6E0 ??? Nie wiem o co chodzi . Przyciski od podgrzewania włączają się , ale grzanie jakby nie działało , albo bardzo słabo grzeje. Drugi błąd to 4CAE "siłownik recyrkulacji spalin EGR- czujnik pozycji, sygnał. Żadna kontrolka się nie złączyła. Proszę o rady i sugestie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.