Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Slaby akumulator. Podładuj i jesli będzie dobry, to powinien odpalić.

-------------------

Artur

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witajcie. Zakładam temat gdyż takiego problemu nie było na forum. Auto po uderzeniu w krawężnik . Połamane wahacze w tylnym lewym kole przegub itp. Teraz moje pytanie. Samochód poskładany i w trakcie jazdy po ok 20 km wyskoczyły kontrolki żółte od hamulcy z wykrzyknikiem, ciśnienia w oponach żółta i od kontroli trakcji. Podkreślam wszystkie trzy koloru żółtego. Co moze byc winne? Czujnik prędkości koła przychodzi mindo głowy. Podpowiecie cos?
Opublikowano
Z uderzeniem w krawężnik moze miec bardzo duzo wspólnego. Przynajmniej co do czujnika skrętu. Najprawdopodobniej jak uderzyłeś w krawężnik to uszkodziłeś któryś z czujników przy którymś z kół, przez to komputer myśli ze nie masz geometrii w kołach i wywala błąd czujnika skrętu. Opcja druga to taka ze totalnie nie masz geometrii i tez wywala czujnik skrętu. Opcja trzecia po prostu czujnik sie uszkodził.
Opublikowano
Temat rozwiązany. Z jedna sugestia trafiłeś w dziesiatke. Samochód kompletnie niemiła geometrii jechał czterema śladami. Po ustawieniu zrobiłem kalibrację czujnika skrętu, skasowałem błąd i jest ok. Co do czujników to wszystkie sprawne bo podglądałem je na parametrach bieżących podczas jazdy.
Opublikowano

hey chlopaki

 

potrzebuje rady

wyskoczyl mi check engine po tym jak zaslepilem EGR, tylko ze jak zczytuje błędy nie ma tam nic o emisjach EGR

wiec zaczynam sie zastanawiac czy ten check engine nie jest spowodowany innym błędem

mam następujące błędy:

JBBF

A6D1

A6CF

DME/DDE

4212

4222

4232

4242

4501

4203

 

po skasowaniu errorów Check engine pojawia się czasem po chwili czasem na drugi dzień

 

te 2 pierwsze mówią o pomocniczej pompię wody

pozostałe dotyczą świec żarowych i samego sterownika który za nie odpowiada

 

jak myślicie? problemem jest zaślepiony EGR czy któryś z pow błędów?

najłatwiej było by odślepić EGR i sprawdzić ale mam pewne modyfikacje po których już tego nie zrobie [miałem nieszczelną chłodnice EGR wiec to wszystko jest odłączone, ominiety jest termostat egr i chlodnica egr z obiegu chlodziwa]

 

auto BMW 320D , e90, 2005, manual , 163 konie

Opublikowano
mam to samo zrobione, taki sam przypadek. Błędy są na 100% od egr
Opublikowano

Niestety nie. Odłączenie egr równa sie z check na desce. Da sie to wyłączyć programowo ale nie rozgryzłem jak. Chyba tylko tunerzy ogarniają temat.

 

Tak czy siak ja narazie jeżdzę z checkiem na desce, dodatkowo zrobiłem dynamiczne pomiary ciśnienia turbiny i z odłączonym egr turbina duzo wcześniej wstaje oraz ma troche lepsza reakcje.

Opublikowano (edytowane)

Dawno nie bylo mnie :) troche sie dzialo ostatnio:

najwiekszym szczesciem w nieszczesciu , ktos chyba chcial mi ukrasc auto bo szyba wybita i zlacze diagnostyczne otwarte, na szczescie nie odjechali samochodem :)

Kupilem uzywana szybe na szybko bo w ASO na zamowienie a potrzebowalem auto i niestety szyba jest porysowana i bardzo mnie denerwuje...

 

https://goo.gl/photos/bxjd3ALUg5rPioG56

zdjecia w linku powinny byc widoczne..

 

i wczoraj po tym wszystkim sprawdzilem bledy w aucie i troche sie zdziwilem ile bledow sie pokazalo.. co myslicie ??

 

Motor Control:

Engine / Motor

Glow plug cylinder 5

Code: 004252

Glow plug cylinder 3

Code: 004232

Cylinder 4 glow plug control

Code: 004242

Glow plug cylinder 6

Code: 004262

 

swiece zmienialem 3 lata temu , ale czemu np pokazuje na cylindrze 4 ze to control unit problem ma??

co myslicie trzeba zmienic?

 

Central info display / Zentrales Display

Central control timeout

Code: 00A468

 

Nie mam pojecia skad ten blad ?

 

Air conditioning / Klimaanlage

Fresh air / recirculation / air flow flap LIN

Code: 009C4A

 

Tego tez nie rozumie ?? gdzie szukac ??

 

Immobilizer System:

CAS

brake light

Code: 00A0B0

CAS Supply Error

Code: 00A0B2

Signal detection error rate

Code: 00A0B5

Signal detection error rate

Code: 00A118

 

Mam wrazenie ze po probie kradziezy to moglo wyjsc...

 

Audio/Navi/Communication:

Phone / Telefon

Long and / or frequent Unlocks

Code: 00D691

 

nie wiem gdzie tego szukac??

 

Fussraummodul /FRM

Communication with the driver's side mirror disturbed

Code: 009CC1

LIN communication

Code: 009CCF

 

No i ten tez mnie zastanawia bo nie widze zadnego problemu

 

 

 

A6Nk3bULciNqFp8WRv7Zn-5TwZ0TwzbrSFbUJ1vx2ss6aHZt2lbglkarDMGA3Zm4C0LQRde5rP9tB434BDGbGL-aiRIEOEKaQLHjsBWKKhjvxt8DMDCGeVyJ18EriDLXYyw8-BN0cLfCP0u77T7zcDdjwZiK4_y275xXEfYdhOiJC6e2surxSmoKdVnKG9B2pxEsFLH4JS6iHw8e457psf8N1Z3fgEM3SNX577MozMQFB_wUDkOVP6KfrETXWAdRv6CorGD_8j75jWrM4IHafK5E1MIzQqelJ7dJyfQ9wCUfeIUntpve9qnPoaQ-yhfeI_KoroSfP2M50c4egrZ6mqukqnbthPtiBoUwpaNCWUbXV_Kaq3WgqNU4EEuV6CYEmWE_AqhTYR80WrTRhcHeR1wahIM8vKWpvYn3g0qBV0xodqiIGn9aB3VTkXONSJyfH513liuWo_i9h-poa6JinUpPobenX8JwgVQZ2MSflvutL60PbEIKfjVW8f8GW1sDBzL7xKYyuVFMBCWGOzq62GBC2JmyejUPpjKjmHgtjNoKLhGRIFojq9uwE26C8Jzp7OtD2A=w1357-h763-no

 

0X4W67rTwYNqdU_JNq_qiAghwKjd0wrDxbFhBgVdewY9HSK9m55lX_R_zvevVGUmxPf0mz8ZGt0apVsXtvWC4Kzf3qYOH2um5WDKDrEhDlV98zizekBk_1zWSEHvmcObk8dY7CrNxcxwiThHcbByBlej2cCkWoVdOowU2QrVsDrGBP2xsqbEptrZ1JpMsojSRXhzhGyUZoS4RKBRxV6VbLV4Ob7JhCwdDMYscCCJ6XmJZo5tTR9GFkMTuRCjlwTN1U_n7mmSkDm46enjJRF1sDtEf-Hy_gJJT5nhL7VyNT7atapgHipOKdAbegFNBIowMlYey5WUajIYTND47jQiIZk9NvYkRlvBfC6lzGt-IbpNXT9LQCKiNcIVeFVzrOhdf-c1-g_DOHtBxupSll9ux-HF3jMe_ocQ04nCKRQSmkM9y_CYNWGn69tA6tMHbQ31Gr_juWNL2l-nRECvwJzjIzC_EMWuNe2UJGY6xvwz8JRwKM8XjGwEsMlHVId1CIyS0D7_bIGAbisz9UyQMiCVgVHn1Oa_f1da-QBS6zV2_07qF2Zj-sGxO9TqTg06S-ftUM6x6w=w1080-h608-no

 

1BmeVij0tyYOaEwjwE_jsxoCk2kXzvOwVD6XHGFMFx-RwkI7nzt248Mi16UWJO_bu_DEHCG1sttDZotyyU32JJMEeesRgr1sZKcgmIdcQxR-zPBgNSBTAxpaYtXB3kl38oCDDBYBVQ-E3g0gdx7afJDKohRHruuE-nVehp_SXYCw48yc745_nRDrgQr6f4XfU0LAnE3jHmC12b0yxEUNxM7atXT7drMse_GcIu3k5KlsBBPdQzr5vzRgHM1yjEt5v8QgpI-JWxr8LD9F2bq4DDEKVOA3GgSz21D8sssB7POff8pPmRBEHnRPt3RJ93h30Ee4sCtlcIDI-OTgfHjh7oSn7i53PH_r7_Hx2BkzCcNdOMd-RI3TFsJgcfZBdEOn_VvXvovjgUvfN1XIjq7i-rOSkuyd9bytnDbC_lWrWwEqfe_qHq1CAfyjMWssfwmxhGz5LX6zaWbl7Pav69X8cirOzZiOP6RiBLARRVw1RqEojCPndJ5saFR7FKij0JR6Rtwi_NzodzIErVw0iDit-W77UUCCV9iwN3lGVafI_e0LjIDvxLU-ZNqVdWx-mYtq8_Gx1A=w430-h763-no

 

zllbghxTcqqLTBN-6K83_5CwPXXQ-6gos7k9_OhRej3lveGwtLvgDXZ0tl7kXJoHEKHXC1-pJVt_817PIuZlttqV0Znh8534856YucmXVS6-sHVj-3oX5zdiZpWLPTV2HbNG-yD056OpWZOE3UEelP0Rsd1CeaOu2-aZIM8ES6huDc3wm41WhsoYiKE8jKBdIbYJY0iZcT_pX91CSHhcRkuwffwB-26kDk0S75e5yEz9jqelIA71yeDjZ1FZNDYawxm_Bibqmgcyukdw7fvpZhtPKYgrrn5w0RwyOg-ICGxe5chlh-wz3fFb_qsaY5t-n8vVfWSVx4tfSNVyshbibXNkFNG7dWMCI3B8v0OnGFOvO9uwe8OjklmEwoIteCYKWFan4_8UOYQVWEaEN7MVb3cUR72YBq6gxm5PABroN98pwEyB0ix-zCbRVIJM2l7NrXAuuBCU140qW695dckpBDIhlP1-ZfAzs3A4R8IUaqkgejWNREMajDOnorst82SSuej3rC0yM_uf0cgyA6iBJnqZnWGcUVj0JuPpAuVF4wuozJ8QgbcOGlOSB-rPykLrp7EaJQ=w1080-h608-no

Edytowane przez FIDOOO
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

4 blędy na świecach, to moim zdaniem sterownik świec do wymiany/naprawy.

 

 

Central info display / Zentrales Display

Central control timeout

Code: 00A468

 

ten błąd mam u siebie prawie od nowości, nawet ASO mi z tym nie pomogło.

 

Usuń te błędy i sprawdź po czasie co wroci.

Opublikowano
4 blędy na świecach, to moim zdaniem sterownik świec do wymiany/naprawy.

 

 

Central info display / Zentrales Display

Central control timeout

Code: 00A468

 

ten błąd mam u siebie prawie od nowości, nawet ASO mi z tym nie pomogło.

 

Usuń te błędy i sprawdź po czasie co wroci.

 

 

spoko :) dzieki :)

Opublikowano
on ma 6 swiec... tak ze napewno te 4 sa do wymiany a nie modul.

 

a na jednym cylindrze pokazuje jak by modol.. co myslisz??

Cylinder 4 glow plug control

Code: 004242

Opublikowano

Witam

Borykam sie z problemem klimatyzacji w moim samochodzie.Kolega podlaczyl mi pod kompa i wyszly takie bledy prosze o pomoc wyjasnieniu o co dokladnie chodzi.

A6D0 Control valve in a/c compresor

A72F Compressor Clutch

A6CF AUC sensor

A6D1 Auxilliary water pump

Pozdrawiam Karolina

Opublikowano

Uszkodzony sterownik też może grzać np 2 z 6 świec. Jak chce Ci się bawić to podobno można wyjąć sterownik i go pomierzyć, ktoś kiedyś pisał na forum jak to zrobić

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A6D1 - dodatkowa pompa wody od ogrzewania na postoju - tego pseudo ogrzewania. Regeneracja z 40-50zł wystarczy szczotki wymienić

A6CF - Czujnik czystości powietrza obok filtra kabinowego

a pozostałe dwa będą związane z kompresorem klimatyzacji, może za mało czynnika lub coś innego.

Opublikowano

Witam forumowiczów :) mam pytanie lub inaczej nazwac spory problem a mianowicie walcze od kilki ładnych dni z awaria dtc, juz wyjasniam podczas jazdy np na autostradzie prosta rowna droga i nagle wyskakuje mi mi awaria Dtc , blad przebicia opony...awaria abs zapalaja sie konkontrolki dtc reczny na żółto.

 

Zaczyna wszystko swirowac nie mam wtedy kontroli trakcji itd. oraz szarpie autem jak lekko dodaje gaz.

 

Wymienilem juz czujniki trakcji moduł dsc dtc, oraz czujniki dtc te co sa przy kołach ktore zliczaja impulsy na piascie.

 

I niestety nie pomoglo mam caly czas awarie. Myślałem jeszcze o wymianie pająka(tego przy kierownicy kaj jest dzwignia od wycieraczek i migaczy) ale nie wiem czy to dobry pomysł?

 

Moze ktos jest w stanie mi pomóc? Mam tez zdjecia ale niewiem jak sie je tu wzuca postaram sie dorzucić jak bede w domu. Pozdrawiam i prosze o pomoc.

 

Auto to e90 2006r. silnik 2.0 diesel. Model 318d

Opublikowano

Witam

Dzisiaj rano odpalam auto i wyskakują 2 pomarańczowe ikonki od hamulca recznego oraz dtc

W inpie pokazuje mi błąd 5e20 oraz 9520

Pomoże ktoś co to może być ?jak się tego pozbyć :/

Opublikowano
Dzisiaj na autostradzie wyskoczył mi komunikat Motor Störung i silnik się wyłączył. Na luzie dojechałem na parking. Silnik kręci ale nie zapala. Tak jak by nie miał paliwa. Nic nie zaskakuje... Nie mam żadnej IMPY ani DIS ale mam jakiś programik typu OBD II Doctor na komórkę. Nie wiem czy takie programiki są coś warte ale nie wykazał żadnych błędów. Czy ktoś się spotkał z czymś takim? Dlaczego silnik nie zapala? Z góry dzięki za pomoc

 

Dzisiaj podłączyłem auto pod program diagnostyczny i nie wykrył żadnych błędów !!! Silnik kręci ale dalej nie zapala tak jakby nie miał paliwa... Wyskoczył mi już komunikat że akumulator jest słaby (choć kręci normalnie) dlatego nie chcę dalej po omacku próbować... proszę o pomoc

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Proszę o pomoc.

Dziś po diagnozie komputerowej pojawił mi się jeden błąd o nazwie:

 

P14a7 - particle filter flow reistance high

 

Niedawno kupiłem auto, facet mówił, że jakiś czas temu DPF był wypalany.

 

Na konsoli nie mam żadnej kontrolki informującej o problemie z DPF-em, dodatkowo nie zauważyłem żeby auto ni miało mocy.

 

Proszę o pomoc.

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano
Witam, wyskakuje mi check engine i błąd P2205 czy ktoś wie co on oznacza???

P2205 - NOx Sensor Heater Control Circuit/Open Bank 1

Opublikowano

Witam, jak w temacie. Po zakupie wracałem z DE około 1000 km i odpaliła mi się kontrolka spalin (żółta). Sprzedawca mówił, że czasem się odpalała jak tankował 95 zamiast 98. Zatankowałem więc 98 i kontrolka dalej się paliła. Pojechałem na przegląd i gość powiedział, że trochę za dużo co2 w spalinach. Następnie podłączyłem pod kompa i skasowałem wszystkie błędy. Kontrolka wyłączyła się ale po około tygodniu znowu się zapaliła. Podłączyłem pod INPĘ i ponownie skasowałem wszystkie błędy i już kontrolka od 2 tyg. nie pali się. Niżej wydruki z INPY.

 

E R R O R M E M O R Y ---------------------------------------

Date: 15.05.2016 12:37:30 ECU: MEV9N46L JobStatus: OKAY Variant: MEV9N46L-------------------------------------------------------------

RESULT: 1 error in error memory !-------------------------------------------------------------

2C6D CDKLASH - Lambda-Sondenalterung hinter Kat (BAnk1)

P0139 Lambdasonde (Bank 1, nach Katalysator) - langsame Reaktion

Error counter: 6 Logistic counter: 38

1. Umweltsatz Mileage 174070 km Motordrehzahl (nmot) 1440.00 /min Kat-Temperatur aus Modell (tkatm) 475.00 Grd C Innenwiderstand LS h. Kat (rinh) 0.00 Ohm Sondenspannung h. Kat Bank1 (ushk) 0.15 V

2. Umweltsatz Mileage 174090 km Motordrehzahl (nmot) 1400.00 /min Kat-Temperatur aus Modell (tkatm) 395.00 Grd C Innenwiderstand LS h. Kat (rinh) 768.00 Ohm Sondenspannung h. Kat Bank1 (ushk) 0.18 V

3. Umweltsatz Mileage 174110 km Motordrehzahl (nmot) 1600.00 /min Kat-Temperatur aus Modell (tkatm) 390.00 Grd C Innenwiderstand LS h. Kat (rinh) 0.00 Ohm Sondenspannung h. Kat Bank1 (ushk) 0.22 V

Sondenspannung im Schub Schwelle nicht unterschritten Testbedingungen erfüllt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler würde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Fehler in Entprellphase

Error code: 2C 6D A4 21 01 39 06 26 43 FF 24 69 00 44 44 01 23 59 0C 49 44 03 28 58 00 50 =============================================================

 

 

Z tego co widzę mam chyba jedną sondę za katalizatorem do wymiany. Nie wiem czy się z tym śpieszyć bo po skasowaniu kontrolka nie pali się dłuższy czas.

 

82c69cbf86fa.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.