Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


charlesw

Rekomendowane odpowiedzi

E90 320i n46

Mam błędy:

2a88

2a83 camshaft Control input P0012 "A" Camshaft position timing over-retared (bank1)

2a5b

2a59

2ca2 heating lambda sensor of front cat (shearing stress)

2ca3 heating lambda sensor of front cat (shearing stress) bank 2

29cc

29d0


Samochód nie ma mocy na nagrzanym silniku i obroty mi falują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Panowie, jak jestescie z okolic mazowieckiego to polecam pana Bimmer upgrades, jest na forum, warto do niego pisać, w/g mnie najlepszy, koder do bmw w polsce!
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,pacjent to E90 2.0d m47 163 km 2005 r

Po podpięciu kompa jest błąd

00FFF2 MOSTSYS:MOST pęknięcie pierścienia , za nic nie mogę znaleźć za co on odpowiada ,żadnych komunikatów na desce niema ,auto jeździ jak jeździło ,może ktoś spotkał się z takim błędem ,BMW podpinane było pod program ISTA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wszechwiedzący użytkownicy... szukałem (ale chyba słabo) i nie znalazłem... cóż to za błędy?

Robilem czeka w ukrytym menu na zegarach

Fsp05 931Dh 22009f904c08

Fsp04 a3b1h 200098518e01

Fsp03 a559h 20ff8d578201


Na torque mam tylko jeden p1286...


Dziekune z góry za pomoc w rozwikłaniu zagadki


Edit


W złym miejscu dałem posta. Przepisalem we właściwe wiec prosze o usuniecie tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

temat walkowany blad 30c1

ja z innej strony

chcialem zapytac jak wykonac test pompy oleju jak mniemam w inpie loader 2.023 do srterownika msd80 silnik n43 e91

...F9/F9/F1 opcja sie nazywa oldruckregelung


dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł AHM dotyczy haka, więc tam szukaj przyczyny.

Hej

Poze ktoś z kodem błędu bo nie mogę za bardzo znaleźć opisu o co w nim chodzi

00CDAF message error (trailer status 0x2E4) DME receiver AHM transmitter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów,


Piszę do was z prośbą o pomoc. Otóż od 3 miesięcy jestem posiadaczem E92 z silnikiem 2.0i z roku 2007. Ponownie kupiłem trójkę bo rok temu sprzedałem 328xi E92. Po użytkowaniu auta przez ten krótki okres wyskoczył mi check engine z następującymi błędami:


1/2 Aktywacja termostatu

2/2 Czujnik tlenków azotu - ogrzewanie


Przyznam, że jestem zupełnie zielony w mechanice/elektryce samochodowej. Mój mechanik, który wrzucił go na komputer nie wie w czym może leżeć problem.

Sprawdziłem temp. silnika i pokazuje ją w normie t.j. 88/90 stopni.


Czy macie może jakieś sugestie, co jest nie tak, na co zwrócić uwagę?


Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i z góry dziekuje za pomoc.

Posiadam e91 z 2006r 320i. Kupiłem auto po wypadku kilka poduch było wystrzelonych. Mechanior wymienił poduchy, sterownik AIRBAG i mam dalej kilka błędów których nie można skasować komputerem. Tj. 93B3, 93AA, 93B5, 93B6, 93A9, 93B2.

Czy jest to wina sterownika? Trzeba go jakos programować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkim,

szukam informacji, może wsparcia w rozwiązaniu tematu. Kilka dni temu podczas dłuższego wyjazdu pojawił mi się dziwny błąd związany ze skrzynią biegów.


4F53 Fault in disengagement of converter lockup clatch.


Na szczęście błąd da się skasować ale powraca w określonych warunkach. Podczas jazdy na 6 biegu, gdy auto jedzie ze stałą prędkością (np. tempomat) i pojawia się jakiś większy podjazd, auto dostaje obciążenia i zamiast zrzucić sobie na niższy bieg aby utrzymać zadana prędkość, wzrastają obroty i wywala własnie taki błąd. Auto z tym błędem zachowuje się "dziwnie". Po puszczeniu gazu nie hamuje silnikiem, a obroty spadają tak jakby jechał samochód "na luzie".

Podczas przyspieszania, auto zmienia biegi na wyższych obrotach i i tak jakby nie miał wogóle mocy.


Gdy błąd wykasuje (albo zgaszę auto i zapalę) wszystko wraca do normy.


W styczniu tego roku robiłem konwerter. Stary wyzionął ducha. Rozmawiałem z człowiekiem, który robił mi regenerację i sugerował umycie/sprawdzenie jakiegoś zaworu sterującego, który powoduje ten błąd (jakiś czarn)

Nie wiem czy chce mnie zbyć, czy faktycznie przyczyna może być inna niż jakiś błąd podczas regeneracji.


Ktoś miał podobne doświadczenia z takim błędem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

może być problem z mechatroniką


Uwagi serwisowe:

1. Wymiana siłownika hydraulicznego

2. Sprawdź GSAW21 / 56 lub hydrauliczny moduł sterujący. Po wymianie uszkodzonego komponentu należy zawsze usunąć dane adaptacyjne skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.