Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
]Witam serdecznie koledzy otóż mam problem wyskoczyly mi następujące błedy :2A63 - 2A61- 2A6B - czy moglibyście mi pomóc bede bardzo wdzięczny autko bmw e 90 seria 3 2006 r

dokładna diagnoza valvetronica i wtryskiwaczy

Czyli mam rozumiec ze chodzi o Valwotronik i wtryskiwacze tak ????

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mam już od dłuższego czasu błąd C998 a po skasowaniu wraca po krótkiej jeździe. Nie za bardzo wiem co wymienić, żeby znikł na dobre. Może ktoś podpowie bo w necie nic konkretnego nie ma.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
C998 Układ przeciwpoślizgowy DSCEHB3

C998 Przełącznik zespolony kolumna kierownicy

 

No to wiem... i wg mnie jest to raczej ten pierwszy niz kolumna kierownicy. Tyloo co tu wymienic zeby bylo dobrze?

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Proszę o pomoc. Byłem u mechanika i po obejrzeniu błędów twierdzi, że łańcuch do wymiany. Proszę o identyfikację błędów. 2A99, 3104, A także 29F3, 2EF7, 30C1. Auto bmw 320i 2008 e91 200tyś przebiegu potwierdzone. Wyskoczyło kilka tygodni temu engine fault...zatrzymałem się i uruchomilem silnik ponownie...po kilku dniach ponownie. Pojechałem do mechanika i wyskoczymy błędy j.w. - skasował, pojezdzilem kilkanaście km i znów to samo. Wróciłem do mechanika i stwierdził, że łańcuch do wymiany i prawdopodobnie czujniki na pompie niskiego ciśnienia i pompie paliwa. Czy napewno trzeba wymieniać łańcuch? O to mi chodzi właściwie...bo nie słyszę by silnik jakoś specjalnie halasowal. Aha na biegu jałowym silnik lekko poszarpuje. Świece wymienione i dalej lekko szarpie. Proszę o pomoc.

Odpowiadam co było może komuś się przyda.

Okazało się że łańcuch do wymiany. Poprosiłem mechanika by opuścił silnik i sprawdził miskę i ssaka bo błąd ciśnienia oleju też widnieje na kodach. Miska okazała się czysta i ssak nie zapchany. Mechanik rozebral pompę oleju i okazało się, że była porysowana i na krawędziach tego "młynka" pokrzywiona. Załatwił od znajomego pompę używke za 320 funtów i dorzucił jeszcze uszczelkę do miski olejowej metalową (była na silikon u mnie). Złożył wszystko do kupy. Porobił testy ciśnienia zegarem i ciśnienie jest jak trzeba. Po podpięciu kompa błędy korelacji i ciśnienia oleju czyli 2A99 oraz 30C1aha i jeszcze 3104 - zniknęły. Na następny dzień podczas jazdy bum! Niski poziom oleju dolej 1Litr. Dodałem.Ostrzezenie zniknęło. Pojechałem do mechanika. Obejrzał silnik z każdej strony - wycieków brak. Po podpieciu kompa wywaliło błedy: 29F3 sensor niskiego ciśnienia paliwa, 2EF7 termostat, i zasiarczony NOX. Czyli jeden nowy błąd NOX, pozostałe były przed wymianą rozrządu. Wróciłem do domu. Na następny dzień info: engine faulty :mad2: ehhh

Wyczytałem że to od tego zasiarczenia. Podlaczylem Btool pojechałem na autostradę i zacząłem wdrażać procedurę i wymuszać wypalanie ale nic...jak było 640g tak nawet nie drgnęło. Wróciłem do domu i wyczytałem, że nie rozpocznie się wypalanie jeśli termostat jest padnięty. Zamówiłem nowy z ebay za 50 funtów...w bmw chcieli 98 plus VAT. Zamówiłem też używany sensor niskiego ciśnienia paliwa używke za 24 funy z ebay. Teraz czekam na te części i w piątek na warsztat. Dodam, że Start/Stop też nie działał. Slyszalem, że to wina tego ostatniego czujnika...zobaczymy...jeszcze pozostaje akumulator bo w kompie pokazało że jest exhausted/zmęczony-zużyty-zestarzały. Aha wczoraj wieczorem podjechalem do mechanika podlaczylismy kompa a tam oprócz tych błędów co powyżej wrócił błąd 2A99 błąd korelacji :mad2: ja pierdziele co znowu! Czy ten info dnia poprzedniego engine faulty wynikało z korelacji czy zasiarczenia noxa? Dodatkowo pali więcej paliwa ok 4l na 100...Ale nie ma spadku mocy itd...odpala ze dwie sekundy lecz za każdym razem. Poza tym wszystko gra. Świece wymieniłem przed rozrządem i łożysko na wale. Po skasowaniu błędów u mechanika narazie cisza. A zrobiłem już ok 50km. Zazwyczaj wywalało info engine faulty rano ok kilometr od domu. Dzisiaj cisza. Wieczorem podpinam kompa. Napiszę co i jak gdy części przyjdą i będą zamontowane. Jakieś sugestie do tego problemu? N43 320i e91 2008

Opublikowano

Ja tylko dodam co do Nox to w tych silnikach to częsta usterka (jak padnie to wymiana na nowy) poczytaj ten temat, bo podobno można go wyłączyć, tylko czy jest sens. Co do spalania to będzie większe i auto nie będzie miało mocy szczególnie przy większej prędkości przy nagłym przyśpieszaniu.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=254778

Opublikowano
Rozumiem. Czytałem temat tylko wnioskuję, że skoro święci mi się tylko błąd zasiarczenia to czy nie wystarczy tylko wypalenie wymusić...
Opublikowano
Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Mam jeszcze pytanie czy to prawda, że uszkodzony czujnik niskiego ciśnienia paliwa ma wpływ na wyłączenie się systemu Start/Stop? Spotkałem w którymś artykule taką wypowiedź lecz nie było potwierdzenia. To raz, a dwa czy uszkodzony termostat uniemożliwia wypalania siarki w Noxie?? Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Opublikowano
Witam. Pewnego dnia rano zapaliła mi się żółta kontrolka silnika i oczywiście napis : motorstoring vermogensverlies. Po podłączeniu pod komputer wychodzi na Monitorowanie ciśnienia na listwie wtryskowej. Orienrujecie się co jest nie tak żeby nie wymieniać za dużo. Od czego zacząć?! System start stop raz działał raz nie, teraz wcale nie działa
Opublikowano

Witam szanowne grono.

Mam problem z airbag w e91, inpa wyrzuca błąd zk12.

Wymieniłem taśmę w kierownicy, wyczyscilem wszystkie styki przy kierownicy i pod siedzeniem, kable są w idealnym stanie niestety błędu w dalszym ciągu nie mogę skasować. Inpa pokazuje większą rezystancje na poduszce kierowcy w stosunku do innych. Ma ktoś jakiś pomysł?

3093643900_1540060155.png

Opublikowano

Witam

Właśnie ściągnąłem 335i z Japonii w dobrej kasie do zabawy, ale jak wiadomo jak cena niska to i pracy nie brakuje. W związku z tym zwracam się do mądrzejszych od siebie o pomoc w zinterpretowaniu problemów i błędów.

Główne problemy to check engine, szarpanie budą, ograniczona moc.

Po podłączeniu do kompa i sprawdzeniu INPĄ mamy całkiem pokaźną listę błędów.


4fcqkpT.jpg


oonK1dE.jpg


8N2iaKG.jpg


geV0Kv2.jpg




Proszę o pomoc i wskazówki od czego zacząć.


Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelką pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wkleiłeś screeny z INPY po niemiecku, do tego niewyraźne. Myślę, że niewiele osób zainteresujesz swoim problemem w ten sposób.

Postaraj się przynajmniej rozszyfrować te błędy i napisać tutaj o polsku czego dotyczą.

Widzę, że masz problem z wypadaniem zapłonu - ale na wielu cylindrach więc to może być coś więcej niż tylko świece/cewki.

Opublikowano
Praktycznie od samego początku jak mam auto słyszę podczas jazdy w przedziale 2000 do 3000 obrotów silnika lekkie stukanie. Obecne tylko podczas jazdy, na postoju i przagazowaniu nic nie słychać. Jadąc z obtotami 2500 stuka i jak tylko puszczę nogę z gazu ustaje. Stukanie jest tak ciche, że znajomi nie wychowują ale mnie irytuje. Inpa pokazuje ciągle 2 błędy 0x30c1 ale według opisu wyskakuje po zapaleniu auta. Drugi błąd to 0x2ef7 termostat. W sprawie błędy 0x30c1 już wymieniłem czujnik ciśnienia oleju po tym jak mi kiedyś wyskoczył komunikat o niskim ciśnieniu oleju podczas jazdy.Opisywalem tą przypadłość tu na forum. Czerwona kontrolka się nie zaświeciła od tamtego czasu ale błąd wyskakuje. Rozrząd był już robiony w 2017 w serwisie BMW. Boję się myśleć, że to mogą zaczynać się zużywać panewki...
Opublikowano
Koledzy . Bmw e90 2.0 benzyna 2006 rok 129km. Błąd P1062 do tego lambda (P0139 i P0159) . Kontrolka silnika mała i duża na wyświetlaczu auto jeździ ze zmniejszoną mocą ( chyba tryb serwisowy się nazywa ) co to może być.
Opublikowano
Witam na wstępie powiem BMW E90 ze silnik n46 benzyna 2.0 rocznik 2007 a więc kod brzmi ta O2 sensor signale swapped Bank 1 sensor/Bank 2 sensor 1 wiem że kod błędu brzmi ze są zamienione wtyczki od sond monitujących ale po sprawdzeni i obejrzeniu okablowania pod względem przetarć czy przepaleni ani śladu nawet zakupiłem używki i podmieniłem z starym błąd dalej wyskakuje miał ktoś podobne problemy Proszę o pomoc
Opublikowano
Witam proszę o pomoc chce skasować adaptacje sondy wymieniłem sondę za katalizatorem gdzie koretnie sie kasuje w INPA ogarnia ktoś? ma wersie angielską 5.0.6
Opublikowano

Cześć, przychodzę dzisiaj z następującym błędem:


CC-ID 26 – Cruise Control Defective


A komputer pokazuję takie błędy:

32224480838415090713.jpg

43591070826088292492.jpg


Czy ktoś się spotkał z takimi błędami? Nie mam tempomatu w ogóle w moim aucie :?

Opublikowano

Witam

Wyskoczyło mi dzisiaj sporo błedów na desce.

832, 835, 836, 837, 838, 839.

Ktos pomże rozszyfrowć ? Kompa bede miał dopiero po jutrze ;)

Opublikowano

Witam, mam takie 3 błędy, silnik n43, 2011, poza tym że pali jak smok na krótkich odcinakach ok 5km miasto 18l/100 i nie działa start/stop, to jeździ jak trzeba. Błąd pierwszy wyczytałem że trzeba wymienić czujnik i zacznie działać start/stop, ale gdzie on się znajduje??? drugi błąd niby też czujnik, a trzeci wypalić katalizator? Czy ktoś miał coś podobnego i podpowie co robić, mechanik mówi żeby jeździć jak jeździ...


c1a3a249dd0ca706med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.