Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli możliwe ze ma uwalony czujnik ten w misce i wyskakuje błąd w inpie ze mam za gorący olej silnikowy sprawdzałem kilka razy 1 wyskakuje wiatrak i po odświeżeniu zaraz ten 2f17 bezpiecznik wiatraka sprawdzałem jest ok wiec wiatrak kaput już go zamówiłem zgody z modułem ale co do czujnik leju w misce to muszę zajrzeć jakie ma oem pewnie przydałoby sie odrazu wymienić olej jakoś nie za bardzo wlewać ten sam a przy wianie i tak będę musiał spuścić
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
witam. Niestety moją E90 N52 ponownie coś boli, po jakimś czasie od kasowania (kilkanaście kilkadziesiąt kilometrów) zapala się check engine, zarówno i na gazie jak i na benzynie, zczytałem błędy i niezmienne są takie: 002A2E mixture control, oraz 002A2F mixture control, oraz okresowo 002AAC i 002AAB (te ostatnie to DISY ale je naprawiałem w kwietniu więc chyba nie zepsuły się znowu), auto jest trochę słabsze i pali ze 2 litry więcej
Opublikowano

Witam.Miał ktoś może takie błędy lub wie co one oznaczają?


29D9 przerwy w zapłonie przy niskim poziomie paliwa

29D1 przerwy w zapłonie cylinder 5


Auto na jałowym pracuje nie równo.Przewrwy w zapłonie nha cylindrze 5 rozumiem i dla tego silnik kuleje ale czemu wyskakuje jeszcze ten błąd 29D9 i to zawsze jak zapali się rezerwa bo gdy zatankuje ten błąd znika i zostaje jedynie 29D1.

Opublikowano

Witam wyskoczył mi check po sprawdzeniu INPA taki komunikat

2CA0 -lambda sensor heating in frot of cat

P0135 Lambda sonde Heizungsschaltkreis Bank 1 vor Katalysator -fehlfunktion

wiem ze to sonda lambda ale coś pisze o podgrzewaczu Prosze o pomoc w udzielni diagnozy po wykasowani znów ten sam problem

Opublikowano
witam. Niestety moją E90 N52 ponownie coś boli, po jakimś czasie od kasowania (kilkanaście kilkadziesiąt kilometrów) zapala się check engine, zarówno i na gazie jak i na benzynie, zczytałem błędy i niezmienne są takie: 002A2E mixture control, oraz 002A2F mixture control, oraz okresowo 002AAC i 002AAB (te ostatnie to DISY ale je naprawiałem w kwietniu więc chyba nie zepsuły się znowu), auto jest trochę słabsze i pali ze 2 litry więcej

dziś doszło 002C7F czyli lambda nr2. :? dodatkowo teraz po odpaleniu falują niskie obroty, najwięcej przez pierwsze 15 sekund, silnik prawie gaśnie, po czym sam sobie zwiększa obroty do 2 tysięcy i się normuje, ale widać że wskazówka na jałowym delikatnie faluje, dodatkowo podczas przyspieszania dusi się tak jakby nie było paliwa, (a jest)

Opublikowano

Panowie, może ktoś będzie w stanie pomóc rozszyfrować poniższe 2 błędy. Być może ktoś miał podobne problemy. Pacjent to E91 LCI (2008, N47, 143KM).

Jeden wydaje się być "świeży", tzn. taki, którego jeszcze przed miesiącem nie było na ISTA (gdy byłem na kompie). U mnie jestem w stanie sprawdzić jedynie poprzez aplikację BTool Lite (nie ma opisów).


Kody błędów to:

CAS -> A10A

DSC -> 5DF4 -> ten mam od jakiegoś czasu (pewnie ponad 10 000km). Wg. ISTA to "napięcie akumulatora za niskie; przerwanie przewodów". Wujek gogiel mówi też coś o "czujniku prędkości koła".


Miałem ich trochę więcej (49A5, 49A6, 4A74, 4A79, 4A7E, 4A6E, 4A5E, 4A4E, 4A3E, 4A4F, 4A09), ale z tego co udało mi się doczytać to były prawdopodobnie związane ze sterownikiem świec żarowych -> wymieniłem dziś na nowy, zobaczymy czy zabieg pomógł.


Ponadto moje autko mówi o A559 (to jak się domyślam słaby akumulator - niestety oryginalny) oraz A6D1 (tutaj "specjaliści" piszą o dodatkowej pompie wody - od RESTa).


Będę wdzięczny jeśli ktoś powie mi co muszę zrobić, aby wyeliminować te błędy, o których niestety niewiele wiem (A10A oraz 5DF4)

Opublikowano

Witam Panowie zwracam się do was z problem który dotyczy moje dopiero nabytej E91 Kombi 2009 rok 2.0 N47 143 km. przebieg 250 tyś Od kiedy kupiłem auto pojawia mi się w czasie jazdy na zegarach jak i na wyświetlaczu w nawigacji zazwyczaj po przejechaniu kilku km po odpaleniu auta komunikat particle filter auto jak i przed pojawieniem błędu jak i po zachowuje się tak samo według mnie jedzie tak jak powinno ale nie mam porównania gdyż komunikat jest od samego początku. Stwierdziłem że zanim pojadę na warsztat i wydam grube pieniądze że może ktoś na forum mi coś doradzi .Na początek zaopatrzyłem się w kabel i inpe .Dzięki czemu sprawdziłem kody błędów :D :) :

-452A

-4D4A

-41F1

Moje pytanie jest takie co robić czy czeka mnie koniecznie wymiana DPF .Bo wypalenie chyba raczej jest mało możliwe skoro tych błędów nie mogę skasować ?Wyczytałem też na forum że jest jeszcze opcja zakodować do ECU żę DPF został niby wymieniony ale nie wiem czy to prawda .Wgl czy tym autem mogę jeździć teraz zanim ogarnę przyczynę dodam że oleju nie przybywa .Serdecznie pozdrawiam i dziękuje za wszelkie pomoce . :D :) :P

Opublikowano
Panowie, może ktoś będzie w stanie pomóc rozszyfrować poniższe 2 błędy. Być może ktoś miał podobne problemy. Pacjent to E91 LCI (2008, N47, 143KM).

Jeden wydaje się być "świeży", tzn. taki, którego jeszcze przed miesiącem nie było na ISTA (gdy byłem na kompie). U mnie jestem w stanie sprawdzić jedynie poprzez aplikację BTool Lite (nie ma opisów).


Kody błędów to:

CAS -> A10A

DSC -> 5DF4 -> ten mam od jakiegoś czasu (pewnie ponad 10 000km). Wg. ISTA to "napięcie akumulatora za niskie; przerwanie przewodów". Wujek gogiel mówi też coś o "czujniku prędkości koła".


Miałem ich trochę więcej (49A5, 49A6, 4A74, 4A79, 4A7E, 4A6E, 4A5E, 4A4E, 4A3E, 4A4F, 4A09), ale z tego co udało mi się doczytać to były prawdopodobnie związane ze sterownikiem świec żarowych -> wymieniłem dziś na nowy, zobaczymy czy zabieg pomógł.


Ponadto moje autko mówi o A559 (to jak się domyślam słaby akumulator - niestety oryginalny) oraz A6D1 (tutaj "specjaliści" piszą o dodatkowej pompie wody - od RESTa).


Będę wdzięczny jeśli ktoś powie mi co muszę zrobić, aby wyeliminować te błędy, o których niestety niewiele wiem (A10A oraz 5DF4)

 

posiadam ten sam problem z błędem A10A. Nigdzie nie mogę go rozkodować a pojawia się raz na jakiś czas.

Bedę wdzięczny za pomoc w zdiagnozowaniu.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

BMW E90 318i 129KM 2006r.

Od dluższego czasu na desce rozdzielczej swieci mi sie check engine. Ostatnio mialem chwile wolnego czasu i podpialem auto pod komputer. Czy moglby mi ktos doradzic czy do wymiany sa sondy lambda? Jesli tak to ktore. Z gory bardzo dziekuje za wszelkie rady.


https://www.fotosik.pl/zdjecie/32d1fe902c0c56d7


https://www.fotosik.pl/zdjecie/1ca2738ff3205fcd

Opublikowano
Witam, wyswietlił mi się błąd cc-id 29 znaczy on że silnik traci na mocy. Następnie w Boschu podpiołem go pod komputer i wyświetlał się błąd za wysokiej zawartości NOx w katalizatorze. Czy orientuje się ktoś z czym to się wiąże i z jakimi kosztami,? Dodam ze auto to e90 318i silnik n43 przebieg 135tyś km.
Opublikowano

silnik n47 177KM

Mam problem, gdy jade autostradą na 5,6 biegu przy predkościach około 200km/h wyskakuje engine fault reducted power i odcina mi moc, a po jakieś minucie wszystko wraca do normy.

Po tym komunikacie wyskakuje błąd 4390, a pozatym cały czas mam 4a74 i 4a79.

Zauważyłem, że jak wcisne gaz w podłogę to na niższych biegach turbina dmucha 1.6 bara, a jak mam 5,6 i predkości gdzięś od 180km/h to zaczyna się podnosić aż dochodzi do 2 bar i wyskakuje powyższy błąd. Wszystkie czujniki w tym czujnik cisnienia doładowania zostały wyczyszczone i nie pomogło. Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Opublikowano

Witam.

Szukam informacji może ktoś miał podobnie i udzieli wskazówek co dalej


pacjent E91 318d 100kw 2010 rok.Przebieg 220 tys. po podłączeniu INSTA+ wyszły następujące informację(błędy).brak błędów na blacie. auto jeździ normalnie. Miał ktoś podobne? i gdzie szukać usterki?jak się za to zabrać ... :?: :roll:


004AD5 - 4AD5 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 1

004AE5 - 4AE5 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 2

004AF5 - 4AF5 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 3

004B05 - 4B05 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 4


wyskakuje także :

00452A - 452A informacja - system filtrów cząstek stałych- ten komunikat akurat rozumiem dobrze ale wydaje mi się ze nie ma nic wspólnego z tymi powyżej.(jesli dobrze rozumiem to powoli kończy sie interwał dpf czas na czyszczenie i adaptacja po . btool pokazuje juz 55 gram popiołu)



Bartek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

004AD5 - 4AD5 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 1

004AE5 - 4AE5 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 2

004AF5 - 4AF5 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 3

004B05 - 4B05 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 4

wg mnie masz przekroczone korekcje na wtryskach (powyżej 3mg), sprawdzałeś w Btool-u?

Opublikowano

004AD5 - 4AD5 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 1

004AE5 - 4AE5 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 2

004AF5 - 4AF5 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 3

004B05 - 4B05 adaptacja ilości zerowej wtryskiwacz cylinder 4

wg mnie masz przekroczone korekcje na wtryskach (powyżej 3mg), sprawdzałeś w Btool-u?

 


tak sprawdzałem sam w btoolu , wszystko cacy. sprawdzane tez w firmie Bosh . korekty mówili ze perfekt

Opublikowano

odświeżam posta,

pomoże ktoś w rozszyfrowaniu ?

poniżej filmik z jazdy po mieście . przy gwałtownym przyśpieszaniu jeden wtrysk korekta ponad -2,7. do regeneracji?




i na biegu jałowym(temperatura około 90stopni) przez pierwsze 40 sekund , następnie obroty 3,5 tys przed 10 sekund




proszę o pomoc i wskazówki co robić

Opublikowano
Proszę o pomoc. Byłem u mechanika i po obejrzeniu błędów twierdzi, że łańcuch do wymiany. Proszę o identyfikację błędów. 2A99, 3104, A także 29F3, 2EF7, 30C1. Auto bmw 320i 2008 e91 200tyś przebiegu potwierdzone. Wyskoczyło kilka tygodni temu engine fault...zatrzymałem się i uruchomilem silnik ponownie...po kilku dniach ponownie. Pojechałem do mechanika i wyskoczymy błędy j.w. - skasował, pojezdzilem kilkanaście km i znów to samo. Wróciłem do mechanika i stwierdził, że łańcuch do wymiany i prawdopodobnie czujniki na pompie niskiego ciśnienia i pompie paliwa. Czy napewno trzeba wymieniać łańcuch? O to mi chodzi właściwie...bo nie słyszę by silnik jakoś specjalnie halasowal. Aha na biegu jałowym silnik lekko poszarpuje. Świece wymienione i dalej lekko szarpie. Proszę o pomoc.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, od zakupu mam problem z e90 n46b20b 150KM. Auto zakupiłem z palącym się check engine, podłączyłem Inpę, odczytałem błędy 29f4 i 29f5:

x5SXBDL.jpg


Błędy skasowane, na kilkaset kilometrów spokój, potem znowu check i te same błędy. Ponadto auto na wolnych obrotach lekko nierówno pracuje, całe drży i wpada w wibracje, a z wydechu słychać jakby wypadanie zapłonów. Dodatkowo myślę, że auto nie ma pełnej mocy. Sprawdziłem live data w DISie, ewidentnie mam problem z jednym bankiem. Wrzucam screeny z Disa:


xIpjNFI.jpg

hQ44uzx.jpg

8VQbc0Y.jpg

zp2ouYY.jpg


Wskazania jak widać są zupełnie odwrotnie na obu bankach. Błędy dotyczą teoretycznie katalizatorów. Myślę, że sondy są sprawne, czy możliwe że przyczyną są zużyte katalizatory?

Opublikowano
]Witam serdecznie koledzy otóż mam problem wyskoczyly mi następujące błedy :2A63 - 2A61- 2A6B - czy moglibyście mi pomóc bede bardzo wdzięczny autko bmw e 90 seria 3 2006 r
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
]Witam serdecznie koledzy otóż mam problem wyskoczyly mi następujące błedy :2A63 - 2A61- 2A6B - czy moglibyście mi pomóc bede bardzo wdzięczny autko bmw e 90 seria 3 2006 r

dokładna diagnoza valvetronica i wtryskiwaczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.