Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam byłem na kompie błędy jakie mi pokazało

 

2A67 CDKDVEST WT -activation

2A6B CDKDVPMN Power supply limit WT emergency

2E8C CDKIBSP IBS selfdiagnostics 1

2B9E CDKFETRWE energy saving mode active

 

może ktoś pomoże w rozkodowaniu

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Samochód normalnie jezdzi i jest informacja, że redukcja mocy czy faktycznie słabo idzie?

trzeba sprawdzic czy nie zatkany wydech lub moze uszkodzony jest katalizator

Jest w nim lpg?

Jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu mozliwe ze winne jest paliwo bmw wymaga minimum 91okt

W jakich okolicznosciach zaplalił sie błąd?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

ostatnio diagnozowałem swe auto i wyskoczyly mi bledy; 4587-to blad filtra paliwa i 14A3-to ma zwiazek z filtrem DPF.

Moje pytanko ;co dokladnie moga oznaczac te bledy-4587-czy wymiana filtra paliwa zalatwi sprawe?-dodam ze po wykasowaniu bład powraca po kilku kilometrach,natomiast 14A3 po wykasowaniu powraca lecz po dluzszym czasie-sprawdzalem po ok 120km jeszcze go nie bylo-natomiast po 1000km juz byl.

czy moze to miec zwiazek ze zlej jakosci paliwem?Pamietam ze jak bylem na przegladzie TUV w Niemczech we wrzesniu to bład 14A3 juz sie wtedy pojawił-facet z Dekry zróclił mi na to uwagę-jego usuniecie troche mu zajeło czasu-musiał na zadanie kompa do któgo podpiął auto kilkakrotnie przygazowac auto do 4000 obrotów/min,potem sprawdził czy ze spalinami wszystko ok i podbił przegład :D

Moje pytanie czy bląd 14A3 oznacza juz koniec filtra dpf?Czy moze jazda z 3000 obrotów/min przez 30minut i przedmucha dpf i bedzie ok? :shock:

Moze ktos mial juz podobny problem?

Dodam,ze auto spisuje sie normalnie-moze ciut wiecej pali :cry2: ,oleju nie przybywa tak jak to bywa przy czestych nie udanych próbach wypalenia dpf.

 

Normalnie wskazanie kompa wynosilo 5,7-6,2 l/100km,faktycznie to bylo wiecej o 0,3l na 100km.

Ostatnio jednak komp pokazał 5,7 l/100km a po przeliczeniu spalonego paliwa przez przejechane km wyszlo 6,5l/100km-taka róznica sie nigdy nie zdarzała,po zatankowaniu do pelna zasieg pokazywany przez komp wynosił 1270km :D wiec cos jest nie tak skoro jak policzyłem auto paliło srednio 6,5l/100km a jezdzilem bardzo ekonomicznie

icon4.png
Opublikowano
co to za błędy czym to diagnozowałeś? Najlepiej podpiąć auto pod dedykowany soft typu INPA, DIS - tam będzie też informacja z czym problem jest zwiazany

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
co to za błędy czym to diagnozowałeś? Najlepiej podpiąć auto pod dedykowany soft typu INPA, DIS - tam będzie też informacja z czym problem jest zwiazany

 

Diagnozowalem urzadzeniem V-scan 401 Bmw firmy viaken

4587-to filtr paliwa

14A3-zbyt wysokie cisnienie DPF

Fitr paliwa zaraz wymienie.

Ale martwi mnie co z DPF

Auto jezdzi normalnie.

icon4.png
Opublikowano
filtr paliwa wymień, skasuj bład i zobacz czy jest w porzdku. Co do problemu z DPFem to DISem trzeba zrobic test cisnienia spalin

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
:D na te rzeczy tez wpadłem :D tylko nie mam teraz takiej mozliwosci-ewentualnie serwis :shock: ,filtr juz mam,a wczoraj sprawdzalem bledy i tego 13A4 nie bylo (jeszcze).Dodam,ze jadąc do pracy przedwczoraj przejechalem sie na 4 biegu z 3000 obrotów /min tak z 30km.Tak sobie mysle,ze ten bląd wyskakuje w momencie prób wypalenia DPF dlatego zdarza sie to co jakies 1000km,bo po 300km od ostatniego wykasowania sie nie pojawil :shock:
icon4.png
Opublikowano
filtr paliwa wymień, skasuj bład i zobacz czy jest w porzdku. Co do problemu z DPFem to DISem trzeba zrobic test cisnienia spalin

 

Hey

Wymienilem filtr paliwa,ale bląd 4587 pokazuje sie dalej,do niego doszedł bład 4B90-ktos ma jakies pomysły?

Bład 14A3 przez ostatnie 1000km sie nie pojawił-pewnie przedmuchało DPF :D

Hm,błedy jakies tam sie pojawiają-lecz auto sie spisuje normalnie-lecz nie daje mi to spokoju.

Sprawdzalem temp silnika w ukrytym menu i dochodzi tylko do 76* jutro jeszcze sprawdze w trasie na autostradzie ale tak czuje ze termostat tez do wymiany-a moze oba :mad2: :duh:

icon4.png
Opublikowano

hey

nikt nie pomoze?

Bład 4B90 po wykasowaniu nie wrócił-trasa 200km-to pewnie efekt wymiany filtra,dlugo krecil za nim zassal paliwo,teraz pali na dotyk.

4587 dalej jest :mad2: ,jakies pomysly?

termostaty do wymiany max 78* :duh:

dodam ze sprawdzalem temp. paliwa-od 25* do 31* takze podgrzewacz raczej działa.

icon4.png
Opublikowano
wstrzymaj się z tymi termostatami, przy tak niskiej temperaturze na dworze i przy właczonym intensywnie ogrzewaniu u mnie też nie chce dochodzić do 90 st.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Łatwo to zweryfikować, wystarczy na moment wyłączyć ogrzewanie. Temperatura momentalnie zaczyna rosnąć. Przy -30C na trasie, jazda emerycka 75C. Wyłączone ogrzewanie, temperatura szybko podskoczyła do 86C.
Opublikowano

U mnie trzyma ok 76-78* max po wylączeniu ogrzewania 80* a było tylko -5* w czasie jazdy(trasa 110km autostrada)predkosc 120km/h bo to w NL :norty:

Bardziej interesuje co mo\e byc przyczyna bledu 4587-filtr paliwa-jak juz pisalem fitr wymieniony a blad dalej jest :mad2:

Do tego wszystkiego jak u wiekszosci wlascicieli e90 padla dodatkowa pompa wody-błąd A6D1-moze to miec jakis zwiazek z tym ze auto sie niedogrzewa? :(

icon4.png
Opublikowano

panowie ponawiam pytanie;czy blad A6D1-dodatkowa pompa wody-moze miec wplyw na to ze silnik sie niedogrzewa do 91* a na maxa jest 80* a normalnie 76-78*.czy moze jednak wymienic termostaty?

No i sprawa z 4587-filtr paliwa-wymieniony a bład jest dalej-jakies pomysly?

Auto jezdzi normalnie.

icon4.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i sprawa z 4587-filtr paliwa-wymieniony a bład jest dalej-jakies pomysly?

Auto jezdzi normalnie.

 

Ale to nie jest błąd filtra paliwa tylko jego podgrzewacza, jeśli chcesz się upewnić to odepnij wtyczkę od podgrzewacza i uruchom samochód i potem sprawdź czy pojawił się inny błąd czy cały czas jest ten sam. Na zagranicznych forach piszą że chodzi o podgrzewacz.

Opublikowano

No i sprawa z 4587-filtr paliwa-wymieniony a bład jest dalej-jakies pomysly?

Auto jezdzi normalnie.

 

Ale to nie jest błąd filtra paliwa tylko jego podgrzewacza, jeśli chcesz się upewnić to odepnij wtyczkę od podgrzewacza i uruchom samochód i potem sprawdź czy pojawił się inny błąd czy cały czas jest ten sam. Na zagranicznych forach piszą że chodzi o podgrzewacz.

Tylko ze podgrzewacz działa.A tutaj jest info,ze 4587-to filtr paliwa http://www.endtuning.com/bmwcodes.html#DDE6

wczoraj jak sprawdzałem to temp paliwa wynosiła 36*-wiec chyba działa

Jeden mechanik w niemczech podpiał swego kompa boscha i tez pokazało filtrt paliwa :mad2:

icon4.png
Opublikowano
Hm, nikt nie ma pomysłow? :(
icon4.png
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ponawiam temat bład 4587-od czasu do czasu sprawdzam parametry i temperatura paliwa sie waha sie od 30* do 65*-wiec raczej podgrzewacz dziala raczej,z kablami tez raczej wszystko ok-wiec czy podgrzewacz do wymiany?

DPF oddałem do regenaracji,jak zaloze to napisze jak sie auto spisuje i ewentualnie dam namiar na firme ;)

icon4.png
Opublikowano
ponawiam temat bład 4587-od czasu do czasu sprawdzam parametry i temperatura paliwa sie waha sie od 30* do 65*-wiec raczej podgrzewacz dziala raczej,z kablami tez raczej wszystko ok-wiec czy podgrzewacz do wymiany?

DPF oddałem do regenaracji,jak zaloze to napisze jak sie auto spisuje i ewentualnie dam namiar na firme ;)

DPF po regeneracji-bład 13A4 juz sie nie pojawia :lol:

Natomiast 4587 wraca co jakis czas nie wiem dlaczego,po wykasowaniu przejade 50km i nic ale juz po 200km blad 4587 powraca :mad2: :duh: ktos ma jakies pomysly?

dodam ze temperatura paliwa oscyluje od 20 do 65 * wiec pogrzewacz raczej dziala....

icon4.png
Opublikowano
:mad2: hm, nikt nie pomoze? :?:
icon4.png
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
nie wiem czy o tym już pisałem ale czasem zdarzały się problemy przy zamontowaniu niewłaściwego filtra paliwa, różne marki, różnie moga działac, kup i zamontuj MANNa

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.