Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich ,trzy miesiace temu padla mi turbina w mojej 320d 2006 rok.turbine wymontowali mi w bmw serwisie w de ale jak krzykneli ile nowa kosztuje to zdecydowalem sie na regeneracje w PL (nowa serwis ok 1400 euro :shock: ).ale do zeczy ; po regeneracji i montazu w serwisie niemcy stwierdzili ze jest oki tylkoraz sie przytkala (weze ,obejmy i te wszystkie pierdoly wymienione na nowe),ruszam do domu przez ok 1000 km wszystko lala ale pozniej klapa spadla moc i zaczela ciagnac dopiero od 2,5 tys.Na nastepny dzien dzwonie do firmy ktora robila regeneracje i tlumacze kwestie a onmi na to ze tylko stange trzeba ppodkrecic ibedzie git.jade do ich warsztatu a on mi muwi ze tego sie nie ustawia botam zadnej srubki nie ma !turbo jest Mitsubishi .aha mechanik stwierdzil ze sama sie ustawi bo ten typ tak ma......

co jest ciekawe to raz lapie normalnie a raz nie,takze nie wiem czy turbo jest do dupy czy cos zatkane .....nie mam pojecia aha turbina sie nie rozleciala byla po wymontowaniu w calosci jesli to ma jakies znaczenie....przebieg ma ok 143 tkm

kazde rady beda mile widziane za ktore z gory dziekuje

Opublikowano

Prawda jest taka, że turbin się nie regeneruje, a jeśli się to robi, to jest jak w lotto, rzadko się zdarza, że turbina regenerowana będzie długo służyła. Jeśli geometria jest dobrze ustawiona, to turbo do wywalenia ( no albo do kolejnej regeneracji )

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
turbiny mitsubishi mają sztangę do regulacji, a co do spadku mocy, to sam też walczyłem pół roku po regeneracji z brakiem mocy (do 2,5tyś), no końcu się okazało, że problem lezy po stronie EGR
Opublikowano

sorrki kamillo ale cos mi sie wiezyc nie chce ze prawie wszyscy ktorym padla turbina, leca od razu do sklepu po nowa :8) ktora kosztuje ponad 3 tys pln.a tu na forum jest takich jak ja sporo.

pzdr

Opublikowano
turbiny mitsubishi mają sztangę do regulacji, a co do spadku mocy, to sam też walczyłem pół roku po regeneracji z brakiem mocy (do 2,5tyś), no końcu się okazało, że problem lezy po stronie EGR

 

jaki dokładnie był problem z EGRem?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
regeneracja turbo to strata pieniedzy przejedziesz max 25k km i bedziesz znowu wymienial bankowo, wiem co mowie przechodzilem to dwa razy a gwarancji na regenerowana i tak ci nie uznaja jesli ja masz zawsze cos wymysla turbiniaze to kretacze. pozdrawiam
Opublikowano
niestety Twoje objawy to standard, ja kupiłem nową bo wszyscy szpece od turbo w Polsce powiedzieli to samo "tej turbiny sie nie regeneruje" tzn regeneruje ale nie trzyma mocy wiec po co takie turbo .oczywiście inni bedą zapewniać, że się da ale to mała szansa. 3,5 kosztuje nowa ale nie w serwisie razem zamkniesz się w 4500. znam ten ból powodzenia
Opublikowano
regeneracja turbo to strata pieniedzy przejedziesz max 25k km i bedziesz znowu wymienial bankowo, wiem co mowie przechodzilem to dwa razy a gwarancji na regenerowana i tak ci nie uznaja jesli ja masz zawsze cos wymysla turbiniaze to kretacze. pozdrawiam

 

Dobrze zregenerowana turbina jest tak samo dobra jak nowa - pisze to na podstawie doświadczenia z E46 320d 150km (2002 rok) - gdzie turbiny Garretta siadają bardzo często - wada konstrukcyjna która została poprawiona pod koniec 2003 roku (równocześnie ze zmianą sposobu sterowania turbiną).

Wymieniałem w styczniu 2008 roku (już niedługo minie 4 lata) , pompuje do dziś (teraz już nie u mnie), przebiegi roczne około 25-35 tyś km, zużycie oleju niezauważalne (shell helix ultra extra 5w30 LL04). Moc OK, prędkość max osiągana bezproblemowo.

Od początku historii auta oryginalna turbina była montowana w serwisie dwukrotnie i przy zbliżonym stylu jazdy zregenerowana jednak wytrzymuje (odpukać) dłużej niż nowa oryginalna z serwisu bmw.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
regeneracja turbo to strata pieniedzy przejedziesz max 25k km i bedziesz znowu wymienial bankowo, wiem co mowie przechodzilem to dwa razy a gwarancji na regenerowana i tak ci nie uznaja jesli ja masz zawsze cos wymysla turbiniaze to kretacze. pozdrawiam

 

Dobrze zregenerowana turbina jest tak samo dobra jak nowa - pisze to na podstawie doświadczenia z E46 320d 150km (2002 rok) - gdzie turbiny Garretta siadają bardzo często - wada konstrukcyjna która została poprawiona pod koniec 2003 roku (równocześnie ze zmianą sposobu sterowania turbiną).

Wymieniałem w styczniu 2008 roku (już niedługo minie 4 lata) , pompuje do dziś (teraz już nie u mnie), przebiegi roczne około 25-35 tyś km, zużycie oleju niezauważalne (shell helix ultra extra 5w30 LL04). Moc OK, prędkość max osiągana bezproblemowo.

Od początku historii auta oryginalna turbina była montowana w serwisie dwukrotnie i przy zbliżonym stylu jazdy zregenerowana jednak wytrzymuje (odpukać) dłużej niż nowa oryginalna z serwisu bmw.

 

Kolego ale my mówimy o turbo w E9x a to zupełnie inna bajka , więc proszę nie mieszaj koledze bo w naszych 3 regeneracja to wyrzucenie kasy w błoto . Chyba,że chodzi o nieuczciwe podpicowanie auta na sprzedaż z wadą- czego oczywiście nie popieram.

Opublikowano
A czym różni się turbosprężarka w E90 od tej w E46 (oprócz sterowania - ale i to nie zawsze, bo pod koniec 2003 roku w E46 też wprowadzono sterowanie elektroniczne). Nie przesadzaj że różni się jakąś kosmiczną technologią. Na pewno są jakieś małe zmiany, ale rewolucji to raczej nie ma i zasada działania jest taka sama.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W E46 jest Garrett a w E90 siedzi Mitsubishi ale nie wiem jak to jest z ich regeneracją, natomiast wiem że Garrett nie wypuścił oryginalnych części do turbin i podczas regeneracji firmy używają zamienników które podobno nie wytrzymują za długo ale jak widać u kolegi wyżej już prawie 4 lata śmiga tak więc to jest loteria, nie wiem jak jest przy Mitsubishi.
Opublikowano

W E9x były montowane turbiny Garretta i Mitsubishi.

Garrett nie wypuszczał na rynek części zamiennych do swoich turbosprężarek, bo wolał kasować za nowe turbiny. Były nawet promocje "stara za nową", gdzie oferowano rabat. Na szczęście są dostępne zamienniki, które nie zawsze są gorsze od oryginału.

Często są (niestety) problemy z regeneracją turbin Mitsubishi.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
które silniki mają garretta? Tylko 3 litrowe?
Opublikowano
które silniki mają garretta? Tylko 3 litrowe?

 

nie ma zasady, wiele 2.0d ma Mitsubishi

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
W E9x były montowane turbiny Garretta i Mitsubishi.

Garrett nie wypuszczał na rynek części zamiennych do swoich turbosprężarek, bo wolał kasować za nowe turbiny. Były nawet promocje "stara za nową", gdzie oferowano rabat. Na szczęście są dostępne zamienniki, które nie zawsze są gorsze od oryginału.

Często są (niestety) problemy z regeneracją turbin Mitsubishi.

 

NIe chodziło o to, że wolał kasować za nowe turbiny tylko wcześniej były dostepne oryginalne zestawy do regeneracji i robiły to firmy nie do końca zgodnie z technologią propucenta, chodziło głównie o wyważanie kręcących się wirników. Potem była taka opinia, ze zestawy regeneracyjne Garretta to lipa a problem leżał w jakości wykonywania tej regeneracji.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
W E9x 3.0d chyba tylko Garrett, w 2.0d są montowane obu firm.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.