Skocz do zawartości

320d. Nie pali.. zapowietrzony ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mialem zrupieciale przewody paliwowe( wezyki paliwa zwrotnego wtryskiwaczy) wiec je wymienilem oraz jeden chyba ktory idzie do pompki paliwowej. Nastepnie zaczal mi cos ciezko palic postanowilem wymienic swiece zarowe. Okazaly sie ze 4 padniete byly. Auto stalo tydzien czasu. Jak odpalilem zaczelo kulec. przejechalem okolo 250km postawilem na 2 godziny i juz nie moglme odpalic. Stosowalem starter w spraju ktory psikalem w kolektor aby zalapal. Po odpaleniu i zgaszeniu silnik juz zalapal na dotyk. Usterka pojawia sie ponownie gdy auto postoi. Gdzie szukac przyczyny ?

Opublikowano
Moim zdaniem powinienes sprawdzic czy w przewodach paliwowych masz babelki powietrza... Druga sprawa jezeli nie mozesz odpalic zimnego silnika, a cieply pali na dotyk to wstepnie mozna stwierdzic ze cos z pompa wtryskowa nie tak, ale ostatatecznie wszystko sie potwierdzi po diagnozie komputerowej bez ktorej ani rusz...
''Impossible is nothing''
Opublikowano
nie życze tego ale miałem tak samo i okazało się że pompa do regeneracji. Posprawdzaj co możesz żeby wykluczyć jakieś mniejsze naprawy zanim złapiesz się za portfel przy naprawie pompy. Ciepły palił od strzała, zimny prychał, puszczał biały dym, po około 20sec takiej pracy dopiero normalnie zaczynał pracować. Spadków mocy nie odczuwałem ani żadnych innych problemów.
szukam
Opublikowano
No kolego ostatnio dodalem podobny post, na zimnym ani rusz, jedynie na plaku, jak cieply pali na dotyk, w poniedzialek odprowadzam do goscia ktory sie zajmuje pompami....
Opublikowano
no świece też wymień bo lada chwila w ogóle auta nie odpalisz. Zacznij od nich bo tańsze, jeśli wywala wszystkie to być może sterownik świec padł a nie same świece.
szukam
Opublikowano

W M47 nie ma sterownika swiec, a jedynie przekaznik i to tutaj trzeba najpierw sprawdzic czy jest napiecie. Chyba ze Ci chodzilo o przekaznik to OK :cool2:

Kolego mialem to samo i ja przez 1,5 roku ratowalem sie reczna pompka podcisnienia na powrocie pompy. Przed rozruchem otwieralem mache naciskalem pompke i przy przekreceniu kluczyka auto startowalo jakby nigdy nic :norty: ale ilez mozna na pompce jechac :lol: w koncu zregenerowalem VP44 i teraz mam swiety spokoj.

Opublikowano

No dobrze magicy :)

Teraz cos wtrace co zauwazylem.

Gdy podgrzeje swiece tak z 5 razy auto o dziwo odpala tylko ze bujnie po obrotach sie ustatkuje, z tylu bialo. Po ruszeniu auto nie wkreca sie na obroty. Kreci sie do 3 tysiecy poki sie nie rozgrzeje jak przelamie go wkreca sie normalnie pozniej.

Opublikowano
Tym razem odpalilem z plaka ale kontrolka mi ze swiec nie gasnie ;/ dopiero po przejechaniu 20 km zgasla? gdzie szukac problemu czy bezpiecznik ? czy cos innego ? swiece nowe wsadzone chyba ze jakims cudem cos mi je spalilo.
Opublikowano
Na komputerze bylem, urzadzenie mi pokazalo wartosci na pompie wtryskowej (gdy zimny) "-2,7" gdzie powinno byc "+2,2" na rozgrzanym wszystko wraca do normy i wartosci pokazuje "+1.2" , Co jest do wymiany sam sterownik czy calosciowa pompa wtryskowa ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.