Skocz do zawartości

[E61] Kupno uzywanej E61, Diesel, Automat + co musi byc?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

pare lat temu (mozna wyszukac w moim profilu) robilem pierwsze podejscie do 5ki kombi (E61). Nadal ujezdzam passata z 2003 ale czas na niego nadszedl :)

Najpozniej na wielkanoc bede zmienial auto.

 

Najpierw na forum Audi zapytalem o A6 bo optycznie, zwlaszcza w srodku, podoba mi sie Audi.

Ale wyszlo, ze jedyna sensowna dla mnie wersja to A6 3.0 TDI, Quattor + TipTronic.

Bo do jednosiowych daja zalosne Multitroniki bezstopniowe.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=113871

 

 

 

Jakie ma byc to auto:

3-4 letnie

Poleasingowe

Kupione w DE bo i na niemieckich blachach bede jezdzil.

Przebieg jaki kupie: w okolicach 150kkm

Diesel

Automat

Kombi :)

Budzet: okolo 16k EUR

 

Ze wzgledu na podatek w DE (KFZ Steuer) celowal bym w dwulitrowego diesla 520d + 6cio biegowy automat.

Zatem bede kupowal auto z 2008r a moze i 2009 (choc raczej watpie)

W roczniku 2008 spotkac mozna 2 wersje 520d. O ile dobrze pamietam 163KM i 177KM

Czy poza moca cos zmienilo sie w tych silnikach?

Tak samo wnetrze auta.

Niektore piatki maja lewarek do skrzyni (klasyczny) i nowy (srebrny joystick). Czy poza optyczna zmiana tez cos sie w tych autach zmienilo?

 

Raczej niechetnie bralbym 525d czy 530d (ze o 535d nie wspomne) bo

a) wyzsze spalanie

b) wyzszy podatek

c) drozsze ubezpieczenie

d) ewentualne koszty naprawy 4 vs 6ciu garow.

 

Jestem spokojnym kierowca o dynamice emeryta na drodze (w sensie dynamizmu jazdy, bo w miarę szybko 150-160km/h mam przelotowa na Autostradach, w DE of koz :)

W passacie mam w tej chwili 130KM + tiptronic i mi to w zupelnosci wystarcza. Wiec dodatkowa moc nie jest zadna zacheta dla mnie.

Nie mam juz nastu lat :)

 

Dobra. Zaczynam wypisywac pytania:

1. Czy obydwie wersje dwulitrowca (163 i 177km) maja lancuch czy pasek rozrzadu?

 

2. Czy w skrzyniach automatycznych w tych rocznikach (okolice 2008r) tez zaczeli wkladac jakies nowsze modele?

 

3. Jakie wyposazenie piatki jest waszym zdaniem obowiazkowe i naprawde warto sie skupic na znalezieniu auta z takim wyposazeniem?

Dla mnie nowe auto musi miec z tzw wypasu:

a xenony

b klime

c automat

 

Nigdy nie mialem szklanego dachu. Warto takiego poszukac?

Co z siedzeniami? (Passat ma fatalne fotele :-( Najgorsza rzecz w tym aucie)

 

A co ze sprzetem grajacym w piatkach? Jakie sa stopnie udzwiekowienia piatek?

Bardzo bym chcial cos z bluetoothem do telefonu i mp3 (chocby z plyty CD)

 

 

4. Co z zamiennikami i serwisem takich beemek. Myslicie ze duzo drozej niz passat z 2003r po lifcie?

 

5. Jakiego wyposazenia sie wystrzegac w 5kach kombi? Co np z awaryjnoscia Niveau-Regulierung (tzn, ze nawet jak zaladowany to trzyma poziom :)

 

 

To chyba tyle :)

Wszelkie uwagi na temat piatki w jaka celuje mile widziane :)

 

 

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Opublikowano

na temat cen czesci- pomnoz te do passata przez 2 albo 3 :D

szklany dach jest super, przynajmniej ja tak uwazam :cool2:

warto kupic auto z fotelami komfortowymi, ogolnie E60 nawet w najubozszej wersji jest dobrze wyposazona.

Opublikowano
na temat cen czesci- pomnoz te do passata przez 2 albo 3 :D

Nawet zamienniki?

Mowie o takich rzeczach jak klocki, tarcze, wydech czy np amortyzatory.

 

szklany dach jest super, przynajmniej ja tak uwazam :cool2:

Tez mi sie wydaje, ze fajnie jest tak jezdzic :)

Nigdy nie mialem

 

warto kupic auto z fotelami komfortowymi,

A jak je poznac na visus?

No i ile jest rodzaji foteli w 5tce?

2? Zwykle i komfort?

 

ogolnie E60 nawet w najubozszej wersji jest dobrze wyposazona.

A po VINie mozna rozkodowac caly tzw "wypas"?

Opublikowano

Kolego Topek - odpowiadając na twoje pytanie w kolejności:

1. TAK - zamienniki również są droższe - może 3x to za dużo powiedziane ale są droższe (miałem Tourana wcześniej to mam porównanie- klocki 150% droższe, tarcze 200% :)... elementy zawieszenia też do tanich nie należą. Amortyzatory - miałem przypadłość - sztuka grubo ponad 500PLN/sztuka (Sachs). Jedynie co to wycieraczki (pióra) w tej samej cenie ;)

2. Panorama dach - ładnie wygląda ale: w słoneczne dni szybko się wnętrze nagrzewa, w 5serii lubią się zatykać odpływy i woda lubi stać w bagażniku ;) Więc tutaj studzę twoje zapały (żona w MB ma panoramę). Jakakolwiek naprawa dachu jest koszmarnie droga i nie każdy się jej podejmie. Poczytaj na forum o wilgoci w autach i wodzie w bagażniku.

3. Fotele w piątce: 3 rodzaje - 1. Standard ( http://moto.allegro.pl/bmw-520d-rude-skory-navi-lifting-full-i1908174333.html) , 2. Sport ( http://moto.allegro.pl/bmw-525d-e61-2005-sport-pakiet-zadbane-i1931960252.html ), 3. Komfort ( http://moto.allegro.pl/e61-530d-salon-polska-ciezarowy-vat23-full-i1908674956.html ). Komfortowe i sportowe łatwo odróżnić. Pierwsze mają łamanie oparcia w połowie wysokości, drugie charakterystyczne boczki. W VW miałem wersję highline a więc ortopedyczne i specjalnie profilowane siedziska (standardy w bmw do tego się nie umywają ;) )

4. Po numerze VIN można sprawdzić wyposażenie (jest tutaj na forum takowy dział - koledzy ładnie dekodują.

 

Dodatkowo

- audio standardowe w BMW jest do d....y :)

- Niveau - poszukaj na forum kompresory lubią się zatykać i padać.

- kombi - uwaga na kable/przewody w klapie.

 

Co auto powinno mieć:

- diesel/automat/rozbudowaną klimę/elektryczną regulację foteli/kierownicy. Jeśli skórzane fotele to wentylację foteli i ich podgrzewanie.

Dobry patent to grzana kierownica. Lepsze audio. Reflektory ksenonowe. Przyciemniane tyle szyby

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
...Co auto powinno mieć:

- diesel/automat/rozbudowaną klimę/elektryczną regulację foteli/kierownicy. Jeśli skórzane fotele to wentylację foteli i ich podgrzewanie.

Dobry patent to grzana kierownica. Lepsze audio. Reflektory ksenonowe. Przyciemniane tyle szyby

i najlepiej jeszcze 2009 rok za 16 tys EURO...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano

i najlepiej jeszcze 2009 rok za 16 tys EURO...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napisalem okolo 16k :)

I pamietaj ze bede kupowal w 2012 a wtedy te z 2009 beda juz 3 letnie :)

 

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.Zwlaszcza Prezioso byla obszerna.

Czekam na nastepne :)

Opublikowano
...I pamietaj ze bede kupowal w 2012 a wtedy te z 2009 beda juz 3 letnie :)...

te,ktore kupowales kilka lat temu,dzisiaj tez maja wiecej latek.... :cool2: :cool2: :cool2:

Wedlug mnie,2009 rok za 16 tys euro z przebiegiem 150 tys km,z wyposazenia bedzie mial:

-Szmaciane fotele (recznie regulowane rzecz jasna)

-klime zwykla (z kurkami od kuchenki :mrgreen: )

-diesel ??????? (tego nie wiemy)

o grzanej kierownicy nie wspominam,no chyba ze sobie grzalke od akwarium zamontujesz...

Opublikowano

1. Czy obydwie wersje dwulitrowca (163 i 177km) maja lancuch czy pasek rozrzadu?

 

Obydwie mają łańcuch, te nowsze w jakimś okresie miały wadę fabryczną związaną z łańcuchem, poszukaj na forum

 

2. Czy w skrzyniach automatycznych w tych rocznikach (okolice 2008r) tez zaczeli wkladac jakies nowsze modele?

 

Skrzynie są te same, tylko te z joystickiem sa sterowanie elektronicznie(wybór biegu), starsze miały linke idącą od dzwigni do skrzyni

 

A co ze sprzetem grajacym w piatkach? Jakie sa stopnie udzwiekowienia piatek?

Bardzo bym chcial cos z bluetoothem do telefonu i mp3 (chocby z plyty CD)

 

Audio w piatce jest nastepujące:

 

Głośniki

standard - nie ma nawet glośników wysokotonowych !!!

hifi - są lepsze głośniki, są wysokie tony i dodatkowey wzmacniacz do subwooferów pod fotelami

hifi professional/Logic 7 - jeszcze lepsze głośniki, glosniki w tylnych drzwiach i kokpicie, wzmacniacz z procesorem dzwięku

 

Jednostki centralne:

 

Po LCI czyli 03.2007

 

CHAMP(business) - odtwarzacz CD, czasem DVD i nawigacja, ale bardzo żadko spotykane. Jeden czytnik. Mały ekran

CCC(Professional) - odtwarzacz CD i DVD, nawigacja. Dwa czytniki. Duży ekran

od 2008 lub 2009

CIC(Professional) - odtwarzacz DVD, nawigacja z rzutem a'la 3d, wbudowany dysk twardy, port usb (do kopiowania na dysk), nowy kontroler idrive z przyciskami, Jeden czytnik. Wyswietlacz wysokiej rozdzielczość.

 

 

5. Jakiego wyposazenia sie wystrzegac w 5kach kombi? Co np z awaryjnoscia Niveau-Regulierung (tzn, ze nawet jak zaladowany to trzyma poziom :)

 

Poziomowanie tylnego zamieszenia głównie psuje się w wyniku, moim zdaniem, wadliwego weżyka którym kompresor pobiera powietrze. Generalnie układ jest dosyć prosty. Jak już kolega Prezioso pisał, szklany dach fajny, ale bywa problematyczny, i nawet jak jest wszystko sprawne to przy wyższych predkosciach jest w samochodzie głośniej. Od czasu do czasu Ludzie narzekają na elektryczne poziomowanie kierownicy, za kazdym wejsciem i wyjsciem kierownica sie przesuwa, z czasem to sie psuje.

Opublikowano

Zapomniałem o najważniejszych elementach jakie powinna mieć E60:

- bezwypadkowość

- wzorowy (a przynajmniej BDB) stan techniczny

 

Problem z autem po leasingowym może być taki że auto w okresie 150kkm miało wyłącznie obowiązkowe rzeczy wymieniane(czytaj KONIECZNE MINIMUM) - oleje i klocki + ew. wymiany gwarancyjne. Nie mówię że to źle ale wiadomo jak jest w DE - interwały olejowe co 25-30kkm i inne tego typu rzeczy. Wiem jak jest bo kolega ściąga takie auta - 150kkm i 4 razy wymieniony olej, 2x klocki i czasem tarcze. Brak mowy o kolektorach,paskach, płynach hamulcowych i chłodniczych, oponach i innych tego typu sprawach. Pisze to po to by nagle się nie okazało że będzie potrzeba jeszcze 30% wartości auta na tzw pakiet startowy :)

 

Z innej beczki 16.000 EUR za 2009 rok to zdecydowanie ZA tanio - i tutaj kolega Pieczek ma rację...

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Zapomniałem o najważniejszych elementach jakie powinna mieć E60:

- bezwypadkowość

- wzorowy (a przynajmniej BDB) stan techniczny

 

Problem z autem po leasingowym może być taki że auto w okresie 150kkm miało wyłącznie obowiązkowe rzeczy wymieniane(czytaj KONIECZNE MINIMUM) - oleje i klocki + ew. wymiany gwarancyjne. Nie mówię że to źle ale wiadomo jak jest w DE - interwały olejowe co 25-30kkm i inne tego typu rzeczy. Wiem jak jest bo kolega ściąga takie auta - 150kkm i 4 razy wymieniony olej, 2x klocki i czasem tarcze. Brak mowy o kolektorach,paskach, płynach hamulcowych i chłodniczych, oponach i innych tego typu sprawach. Pisze to po to by nagle się nie okazało że będzie potrzeba jeszcze 30% wartości auta na tzw pakiet startowy :)

 

Z innej beczki 16.000 EUR za 2009 rok to zdecydowanie ZA tanio - i tutaj kolega Pieczek ma rację...

Mialem juz 2 auta poleasingowe i wszystko "jak pan bog przykazal" bylo wymieniane (paski, hamulce, filtry, oleje).

Passata kupowalem jak mial 3 lata i 180kkm przebiegu. Teraz ma 8 lat 275kkm i nic :)

 

Juz raz wyjasnialem z tym 2009.

Kupujac w 2012 duzo bedzie aut z 2009, bo leasing ma najczesciej 3 lata.

Ale tze i zdazaja sie auta 4 letnie i takie najpredzej kupie za 16k

 

 

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Opublikowano

Po LCI czyli 03.2007

 

CCC(Professional) - odtwarzacz CD i DVD, nawigacja. Dwa czytniki. Duży ekran

od 2008 lub 2009

 

 

cdxa wszystko się zgadza co napisałeś tylko z tymi rocznikami coś nie tak :?: Ja mam auto z 2007r i też mam dwa czytniki i duży ekran, a znajomy ma z 2006r. i też posiada dwa czytniki i duży ekran.

Opublikowano
Po LCI czyli 03.2007

 

CCC(Professional) - odtwarzacz CD i DVD, nawigacja. Dwa czytniki. Duży ekran

od 2008 lub 2009

 

 

cdxa wszystko się zgadza co napisałeś tylko z tymi rocznikami coś nie tak :?: Ja mam auto z 2007r i też mam dwa czytniki i duży ekran, a znajomy ma z 2006r. i też posiada dwa czytniki i duży ekran.

A co z mp3 i bluetooth o ktore pytalem?

Mozna potem ewentualnie oryginalny system beemowski (o ile kupilbym jakas padake) w miare prosto rozszerzyc czy rzezba jest straszna jak juz raz zle kupie?

Opublikowano
Po LCI czyli 03.2007

 

CCC(Professional) - odtwarzacz CD i DVD, nawigacja. Dwa czytniki. Duży ekran

od 2008 lub 2009

 

 

cdxa wszystko się zgadza co napisałeś tylko z tymi rocznikami coś nie tak :?: Ja mam auto z 2007r i też mam dwa czytniki i duży ekran, a znajomy ma z 2006r. i też posiada dwa czytniki i duży ekran.

 

Napisałem co mozna spotkac w samochodzie po LCI, to "od 2008 lub 2009" dotyczy CIC'a

Opublikowano
Po LCI czyli 03.2007

 

CCC(Professional) - odtwarzacz CD i DVD, nawigacja. Dwa czytniki. Duży ekran

od 2008 lub 2009

 

 

cdxa wszystko się zgadza co napisałeś tylko z tymi rocznikami coś nie tak :?: Ja mam auto z 2007r i też mam dwa czytniki i duży ekran, a znajomy ma z 2006r. i też posiada dwa czytniki i duży ekran.

A co z mp3 i bluetooth o ktore pytalem?

Mozna potem ewentualnie oryginalny system beemowski (o ile kupilbym jakas padake) w miare prosto rozszerzyc czy rzezba jest straszna jak juz raz zle kupie?

 

Kazde audio po liftingu czyta mp3 z plyt, opcjonalnie może być także port USB. Wymiana radia, nawet na cic jest dosyć prosta sprawą.

Co do instalacji glosnikowej to prosty upgrade standardu poprzez dodanie glosników wysokotonowych zupelnie zmienia jakość odsłuchu, ale szalu nie ma, brakuje głębszego basu, chociaż w porównianiu np d passata b7 jest dużo lepiej, takie odnosze wrazenie. Więc lepsze jest hifi, łatwiej tam coś poprzerabiać, jest wzmacniacz do subwooferów. Przeskok np. na nagłośnienie logic7 to jest troche pracy z kabelkami, inne glośniki.

Jeśli chodzi o bluetooth to proponuje szukać takiego egzemplarza z tym interfejsem, jest to urzadzenie niezależne od radia, w niektórych wersjach ma w sobie interfejs USB umożliwiający granie z pendrive itp. A montaż tego to jest troche pracy

Opublikowano

i najlepiej jeszcze 2009 rok za 16 tys EURO...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napisalem okolo 16k :)

I pamietaj ze bede kupowal w 2012 a wtedy te z 2009 beda juz 3 letnie :)

 

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.Zwlaszcza Prezioso byla obszerna.

Czekam na nastepne :)

 

słyszałem, że 1go stycznia zaraz po północy większosć handlarzy i innych sprzedawców obniża cenę auta o 1000 Euro, no bo przecież auto stało się starsze o rok

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Pierwsza sprawa, na pewno nie kupisz 3-latka za taką cenę, 4-ro latka może ci śie uda, ale nie oczekuj super wyposażenia. Będziesz miał standard. Z panorama dach na pewno będą droższe. Dach lubi trochę poskrzypieć, a przy większej prędkości nawet jak jest zasłonięty od środka to i tak w samochodzie jest głośniej. Ja bym wybierał tylko fotele komfortowe. Nikt tu nie wspomniał o oponach Run Flat-montowane standardowo- ograniczony komfort. Fajnym bajerem jest Head-up Display i naprawdę przydatnym (zwłaszcza jak nie trzeba odrywać wzroku od szyby żeby popatrzeć na Navi, no ale w tej cenie na pewno go nie dostaniesz.
Opublikowano

słyszałem, że 1go stycznia zaraz po północy większosć handlarzy i innych sprzedawców obniża cenę auta o 1000 Euro, no bo przecież auto stało się starsze o rok

Eee, chyba jakis urban legend

 

Zalezy od auta i nie sadze zeby w nocy w sylwestra ktos ceny zmienial ;)

Opublikowano

słyszałem, że 1go stycznia zaraz po północy większosć handlarzy i innych sprzedawców obniża cenę auta o 1000 Euro, no bo przecież auto stało się starsze o rok

Eee, chyba jakis urban legend

 

Zalezy od auta i nie sadze zeby w nocy w sylwestra ktos ceny zmienial ;)

 

Ja to odebrałem jako dowcip i sądzę, że taki zamysł miał autor :)

Opublikowano

Ja 2 miesiace temu kupilem e61 z 2008, 520d (164konie, 154tys km), automat (tiptronik), pelna skora z podgrzewaniem (czarna, zadne rude) fotele sport, wykonczenie aluminium, szklany dach panoramiczny, xenony z doswietlaniem zakretow, oczywiscie aumomatyczna klima, navigacja pro, bluetooth, podlaczenie pod telefon oraz usb+aux do audio, elektrycznie skladany hak, kierownica M, skladane lusterka boczne, wszystkie lusterka automatycznie przyciemniane, alufelgi 17 z nowymi oponami letnimi, czujniki parkowania, kontrola trakcji... Nie wiem ile z tego to standard wiec wymieniam wszystko co pamietam.

 

Kupilem od dealera BMW (w Niemczech, bo tu mieszkam). Dostalem roczna gwarancje i pelna historie (bezwypadkowy, 1 wlasciciel). Zaplacilem 19900e.

Oczywiscie z autohandlu albo od osoby prywatnej napewno daloby sie taniej, dlatego mysle ze 16-17tys euro w 2012 to calkiem realna kwota jesli dobrze poszukasz.

Tylko ostrozne w tych autohandlach bo strasznie oszukuja. Ja dlugo lazilem i ogladalem. Nie znam sie na tyle zeby umiec fachowo ocenic stan auta, ale 90% ogloszen to nawet ja widzialem ze to po prostu klamstwa. Niespasowane elementy, korozja, zdezaki nie z tego modelu/rocznika, luzy na kierownicy, cieknacy olej i bledy po wcisnieciu 'check' - a na zdjeciach wszystkie auta wygladaly ladnie. Masakra. Na koniec uznalem ze wole wydac wiecej, kupic z pewnego zrodla i nie wydawac na naprawy.

 

Nie wiem co to za problemy z wilgocia w aucie i woda na dachu. U mnie ich nie ma. Parkuje w domu i w pracy pod dachem, wiec moze latwo mi mowic. Uwazam jednak ze duzy szklany dach to super sprawa. Wystarczy z takim dachem troche pojezdzic a potem na chwile go zasunac - w aucie wydaje sie mroczno i dopiero wtedy czujesz jaka to roznica. Dla pasazerow jest jeszcze wieksza.

 

To moje 0.02pln

Opublikowano
ja kupilem swoja E61 520d 2 tygodnie temu. 2.0 177 km 118 tkm przebiegu. Zrobiłem juz ja 2000 km i uwazam ze fotele komfort to podstawa. sa mega wygodne, szklany dach i elektryczna tylna klapa tez juz mnie rozpieściły :)
Opublikowano

Ja 2 miesiace temu kupilem e61 z 2008, 520d (164konie, 154tys km), automat (tiptronik), pelna skora z podgrzewaniem (czarna, zadne rude) fotele sport, wykonczenie aluminium, szklany dach panoramiczny, xenony z doswietlaniem zakretow, oczywiscie aumomatyczna klima, navigacja pro, bluetooth, podlaczenie pod telefon oraz usb+aux do audio, elektrycznie skladany hak, kierownica M, skladane lusterka boczne, wszystkie lusterka automatycznie przyciemniane, alufelgi 17 z nowymi oponami letnimi, czujniki parkowania, kontrola trakcji... Nie wiem ile z tego to standard wiec wymieniam wszystko co pamietam.

No to piekny wUz :)

Podoba mi sie hak elektryczny. Ze 2x w roku by sie przydal :)

Czegos podobnego szukam.

Jak sprawdzaja sie xenony z doswietlaniem bocznym?

Z USB czyta Ci mp3?

 

 

Kupilem od dealera BMW (w Niemczech, bo tu mieszkam).

To tak jak ja :)

Ja wMonachium a kolega?

 

Dostalem roczna gwarancje i pelna historie (bezwypadkowy, 1 wlasciciel).

Firma czy prywatny wlasciciel ?

Kazde handlarz ma w DE obowiazek dawac roczna Gewährleistung. No chyba, ze dostales jakas dodatkowo gwarancje.

 

Zaplacilem 19900e.

W sumie za trzylatka z takim wypasem i cala otoczka to nie jest tak drogo.

 

Oczywiscie z autohandlu albo od osoby prywatnej napewno daloby sie taniej, dlatego mysle ze 16-17tys euro w 2012 to calkiem realna kwota jesli dobrze poszukasz.

Celuje w poleasingowe auto.

Sa firmy jak autohus.de czy taka firma kolo Landshtutu ktore w ofercie maja tylko poleasingowe 3-4 latki i spychaja tego na potege.

Tylko zeby nie trafic na auto z wypozyczalni :)

 

 

Tylko ostrozne w tych autohandlach bo strasznie oszukuja.

No niestety :-/

Zwlaszcza ze tutaj autohandlem coraz czesciej trudnia sie nie niemcy.

 

Ja dlugo lazilem i ogladalem. Nie znam sie na tyle zeby umiec fachowo ocenic stan auta, ale 90% ogloszen to nawet ja widzialem ze to po prostu klamstwa. Niespasowane elementy, korozja, zdezaki nie z tego modelu/rocznika, luzy na kierownicy, cieknacy olej i bledy po wcisnieciu 'check' - a na zdjeciach wszystkie auta wygladaly ladnie. Masakra.

To i tak sie lepiej ode mnie znasz.

Ja kompletna ciota samochodowa jestem.

Ja licze wlasnie na to, ze kupujac poleasingowego od tak duzej firmy, ktora setkami aut w tygodniu obraca mam mniejsze ryzyko miny.

Tam nikt sie w szpachel-drutex bawic nie bedzie.

Nawet w ogloszeniach maja, ze na terenie niemiec sprzedaja auta do 150kkm przebiegu.

 

Na koniec uznalem ze wole wydac wiecej, kupic z pewnego zrodla i nie wydawac na naprawy.

No i w koncu coraz wiecej ludzi tak mysli, choc sa przypadki oporne, pt: "ma byc tanio!"

Moj znajomy kupil seata toledo na allegro po wypadku.

Musial cwiartke auta wspawac (prawy przod).

Dzieci male ma (2 sztuki), poprzednio mam peugeota 607, tez po wypadku, bez poduszek, non stop mu sie cos sypalo.

Ze mu czasu i nerwow nie szkoda.

Mowie mu, chlopaku, kup poleasingowca, calego, nawet z wiekszym przebiegiem, ale w calosci, sprawnego.

NIE, MA BYC TANIO

Opublikowano
ja kupilem swoja E61 520d 2 tygodnie temu. 2.0 177 km 118 tkm przebiegu. Zrobiłem juz ja 2000 km i uwazam ze fotele komfort to podstawa. sa mega wygodne, szklany dach i elektryczna tylna klapa tez juz mnie rozpieściły :)

Dla mnie fotele to chyba najwazniejsza rzecz w aucie z tzw komfortu.

Co mi po HUD jak mnie [BAD] boli? :)

 

A wentylowana skora z masazem to juz full wypas.

 

Pracowalem w BMW jako student, w dziale prototypow i jak kierowcow nie bylo, a chcialem dupsko sprzed kompa ruszyc to mialem okazje pojezdzic roznymi beemkami.

W 760iL najwieksze wrazenie na mnie fotele zrobily.

Co prawda jechalem tylko 15km autostrada (Eching, FIZ w monachium) ale fotele z wentylacja, masazem, wielkie, wygodne z duzo wyjezdzajacym zaglowkiem to moc byla.

:)

Opublikowano
Jeśli chodzi o komforty mam porównanie viewtopic.php?f=73&t=158568&hilit=+komfort pisałem o tym. Różnica jest ale żeby rzucała na kolana i dałbym się pokroić to bym nie powiedział. Wentylacja i podgrzewanie to również komfort jazdy i podróży. Wolałbym zamiast elektrycznej regulacji zagłówka możliwość jego lepszej regulacji (nawet ręcznej) aby przyłożyć do czaszki ;) i ją oprzeć
Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.