Skocz do zawartości

Subiektywne spostrzeżenia z użytkowania kilku F10. Enjoy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
System bezkluczykowy jest po to żeby ułatwiać wsiadanie, ruszanie, wysiadanie, zamykanie natomiast nie zmienia zasady, że nigdy nie zostawia się auta z włączonym silnikiem niezależnie od tego czy posiada ono stacyjkę czy nie.
Opublikowano
No i wracając do tematu, zrobiłem mały teścik. Otóż da się uruchomić silnik, jak kluczyka nie ma wewnątrz... Był blisko - ale jednak nie w samochodzie. A biadolenie zawarte w instrukcji z cyklu "nie zostawiać kluczyka w środku, bo (...)" - zwierzęta, dzieci, etc., powinno być uzupełnione o zdanie "jeśli już zabrałeś kluczyk, to oddal się na bezpieczną odległość" :lol:
Opublikowano

wszystkie systemy mają pewne zakresy działania w zależności od miejsca użytkowania. Z naszego doświadczenia w naszym biurze często możemy uruchomić gdy kluczyki leżą poza pojazdem. :oops:

 

Czasami kluczyki w środku a i tak informacje żeby zbliżyć do kolumny kierownicy.

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Serdeczne dzięki za ciekawe opracowanie. Im więcej informacji na forum, tym lepiej.

Kupuję w 70-80% Twoje spostrzeżenia. Jedna rzecz mnie jednak zastanawia - przez 3 lata testowałeś różne auta i wersje silnikowe, i na koniec kupujesz coś, czym nie jeździłeś?!?!? I dotyczy to silnika, czyli w sumie rzeczy najważniejszej... Jasne, możesz odpowiedzieć, że testowałeś różne opcje wyposażenia; że masz porównanie bo miałeś dwie 3ki w benzynie - jedna słabszą i jedną mocniejszą, więc ten motor plasuje się gdzieś pośrodku itd... W dodatku piszesz, że 530d jest w sam raz do tego samochodu, że polubiłeś charakterystykę pracy tego motoru, a kupujesz tą małą, wyżyłowaną benzynę. W dodatku to stosunkowo nowy silnik, więc pole do wystąpienia ewentualnych chorób wieku dziecięcego, oraz do poprawy jego parametrów jest spore. Gdzie tu logika?

Nie chciałbym Cię zbijać z tropu, bo być może decyzja o zakupie już zapadła, ale 528i a 530d to dwie bardzo odmienne od siebie warianty auta klasy premium (nie będę przytaczał tu swoich wypowiedzi, wystarczy poszukać z ostatniego tygodnia).

 

zgadzam sie, to jakas pomylka, aby kupowac benzyne, kiedy sie nia nie jezdzilo... 528i i 530d to zupelnie inne samochody

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano (edytowane)
jechalem nowym 528i

toc to wcale nie jedzie, skoda sie lepiej zbiera

zenua

530d i nie ma lipy !

 

Faktem jest że 28i ma 245KM ale tylko 350Nm i podejrzewam, że dlatego może się odpychać troszeczkę słabiej, ale bez przesady porównywać ją z osiągami do Skody, ciekawie którą Skodę miałeś na myśli.

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
No własnie czekam na moment, kiedy będe miał czas przejechac się 28i... a innych spostrzeżenia jakie sa?
Opublikowano
Spostrzezenia juz zostaly opisane, wg mnie nie jest zle:) Nowy 4-ro cylindrowy motor ma 350NM i 245Km w zakresie od 1250 do 4800rpm i 6,5 do 100. Do wiekszych pojemnosci tzeba sporo doplacic.... wiec wysztsko jest kwestia dogrania wyposazenia. Jesli kogos interesuje x-drive i automat i kilka innych opcji, to roznica pomiedzy 528ix a wiekszymi motorami siegnie od 30 do 60 tys...
Opublikowano
Nowy 4-ro cylindrowy motor ma 350NM i 245KM.

 

Podałeś prawidłowy moment. Już naprawiłem swój błąd :cool2:

 

Moim zdaniem 528i z takimi parametrami nie ma się czego wstydzić, nawet gdyby miał 310Nm jak napisałem wcześniej.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Mam pytanko... Czy oświetlenie ambientowe można wyłączyć lub zmienić jasność światła?
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano (edytowane)
3,6 FSI 260 KM w superbie wcale nie musi słabo iść.

 

Ale czy była tak informacja? Taki silnik w skodzie to mega rarytas, gdzie w BMW taka moc jest osiągana z w 2.0L.

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za takie wypowiedzi powinien być BAN obowiązkowo.

Reszty nie komentuję.

 

a to dlaczego? 4 cylindrowym 528i nie jechalem, natomiast 6 cylindrowy 528i "nie jedzie" w stosunku do 530d - z tym sie zgadzam

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

 

a to dlaczego? 4 cylindrowym 528i nie jechalem, natomiast 6 cylindrowy 528i "nie jedzie" w stosunku do 530d - z tym sie zgadzam

 

Chodzi mi o to:

toc to wcale nie jedzie, skoda sie lepiej zbiera

i

zenua

 

Kompletny brak merytorycznej wypowiedzi...

 

Jeździłem 528xi i jestem pod wrażenie kultury pracy tego 4-cylindrowca, a osiągi ma naprawdę dobre :) Z resztą takiego zamawiam...

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Pewnie gdyby była piątka z silnikiem 3 cylindrowym to pierwszy byś się zapisał w kolejce.. :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kompletny brak merytorycznej wypowiedzi...

 

Jeździłem 528xi i jestem pod wrażenie kultury pracy tego 4-cylindrowca, a osiągi ma naprawdę dobre :) Z resztą takiego zamawiam...

 

to juz rozumiem to oburzenie :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

to juz rozumiem to oburzenie :)

 

Nie, nie, oburzenie było spowodowane sposobem wypowiedzi tego "świeżego" użytkowanika :)

 

 

Pewnie gdyby była piątka z silnikiem 3 cylindrowym to pierwszy byś się zapisał w kolejce.. :duh:

Nie rozumiem :|

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano

Panowie, poważnie? Zamienimy dyskusję z kto ma dłuższego na kto ma więcej cylindrów? :|

 

Każdemu pasuje co innego, każdy ma inny budżet i każdy szuka takiego kompromisu jaki go satysfakcjonuje. I o to w życiu chodzi ;)

Opublikowano
Mam pytanko... Czy oświetlenie ambientowe można wyłączyć lub zmienić jasność światła?

Da się przyciemnić,ale razem z podświetleniem całej deski i ekranu nawigacji.Szkoda że regulacja nie jest niezależna

Opublikowano
Mam pytanko... Czy oświetlenie ambientowe można wyłączyć lub zmienić jasność światła?

Da się przyciemnić,ale razem z podświetleniem całej deski i ekranu nawigacji.Szkoda że regulacja nie jest niezależna

 

Dzięki. Tak się zastanawiam czy to podświetlenie w nocy zamiast pomagać będzie w jakiś tam sposób męczyć ;)

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Mam pytanko... Czy oświetlenie ambientowe można wyłączyć lub zmienić jasność światła?

Da się przyciemnić,ale razem z podświetleniem całej deski i ekranu nawigacji.Szkoda że regulacja nie jest niezależna

 

Dzięki. Tak się zastanawiam czy to podświetlenie w nocy zamiast pomagać będzie w jakiś tam sposób męczyć ;)

 

Ambient light jest dosyć ciemny. W mieście nocą praktycznie niezauważalny a miałem ostrygową skórę - najjaśniejszą jaka może być. Nie ma mowy żeby męczyło. Dużo bardziej może w nocy na pustej drodze przeszkadzać ekran od nawigacji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Troche tu posprzatalem, jak nie potraficie nie reagowac na takie zacxepki to..... Moze nie zblizajcie sie do frum? :mrgreen:

 

Co do 528i to niedawno mialem okazje przetestowac na odcinku jakis 20km vs X3 2.0d.

Przy spokojnej jezdzie silnika niemal nie slychac, dopiero powyzej 4-5 tys staje sie uciazliwy, wyje. I wtedy czuc, ze to 4-cylindrowka :| Zbiera sie fajnie, automat gladko zmienia biegi. Powyzej 6 tys. nie czulem zeby ciagnal (w trybie manualnym). In minus zaskoczyl mnie halas przy 160 kmh, pochodzacy gdzies z okolic drzwi kierowcy, myslalem ze auta z ramkowymi szybami sa lepiej wygluszone. Srednie spalanie 13,2, przy czym jazda po pobocznych drogach wokol salonu w Jankach oraz szybka rundka po katowickiej do Maximusa i powrot przez 7ke. Jezdzilem w trybie komfort i sport i pod wzgledem tlumienia nie zauwazylem szczegolnych roznic. Jest w miare sztywno, ale ok :cool2: charakterystyka pasuje mi do limuzyny.

Potem zrobilem tą samą trase X3. Pierwsze co- glosniej, dzwiek silnika to nie klekot, raczej cos jakby buczenie. Pomimo tego sprawia wrazenie dobrze przyspieszajacego, zapewne niutonometry robia swoje :wink: Automat dobrze sprawdza sie z tym silnikeim i nadwoziem. Na katowickiej pojechalem do ok. 140 i raczej nie bylbym w stanie tak dluzej jechac, silmik oraz szum powietrza mecza. Spalanie 11,3. Wybralbym F10, wole sedany od siedzenia na taborecie :P choc w Fce nie mozna opuscic tak nisko fotela komfortowego jakbym chcial.

 

PS. Po zajeciu miejsca w E46 stwierdzam- ale mi ta kierownica ciezko chodzi :mrgreen: :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Troche tu posprzatalem, jak nie potraficie nie reagowac na takie zacxepki to..... Moze nie zblizajcie sie do frum? :mrgreen:

 

Mod zawsze dobrą zabawę psuje a mogło się tak ciekawie rozwinąć ;)

 

Co do 528i to niedawno mialem okazje przetestowac na odcinku jakis 20km vs X3 2.0d.

Jezdzilem w trybie komfort i sport i pod wzgledem tlumienia nie zauwazylem szczegolnych roznic. Jest w miare sztywno, ale ok :cool2: charakterystyka pasuje mi do limuzyny.

 

To mnie zaskoczyłeś. Dla mnie różnica jest kolosalna jak na takie systemy. W X5 czy S-Maxie praktycznie nie czuć różnicy ale w F10 ustawienie Comfort a Sport to są jak dwa różne samochody.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.