Skocz do zawartości

320d - Czyżby pompa ???;/ Pomózcie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie wczoraj normalnie zajechałem do pracy swoja bunia, skończyłem prace o 6 rano, wchodzę do auta a tu zonk..;/ niechce odpalic, rozrusznik normalnie kreci ale nic ;/ tak jakby zlaapywala ale niemogla odpalić, spróbowałem na ''plaka'' i odpalil, dojechałem do domu zgasiłem później juz odpalil od razu, wieczorem ide do samochodu i znowu problem ;/ wychodzi na to ze niechce odpalac na zimnym silniku,podjechalem do BOSCH Service zostawilem auto na sprawdzenie, okoklo 16 dzisiaj bylem u nich i mówią ze raczej pompa siadla, ze sprawdzali kompem, i patrzeli w filtr paliwa i znajdowała sie tam substancja przypominajaca slabo zaparzona herbate

i mowia ze raczej pompa siada, i ze moze wystarczy wymienic uszczelnienia (koszt 1800 zl) albo cala bd do roboty(koszt 2500 + 500 montaz,demontaz ,ustawienie), jak tam zaszedlem moje auto chodzilo koles mowi ze byl sie przejechac i ze nie gasil jej chodzila ok 1 h , zgarneli odemnie 280 zl ;/ i pojechalem,powiedzialem ze przemysle sprawe, nagle poczulem ze auto cos blokuje przy 3 tys obrotach i idzie dym z rury;/ zgasilem go i po 10 min odpalilem i juz normalnie chodzila. Panowie co sadzicie o tym wszystkim ?? Cos niepodoba mi sie ten serwis, 280 za zajrzenie do filtra i podpiecie pod kompa ??? :duh: . Pomóźcie.

 

PS. auto juz nie na sprzedaż;/

Opublikowano

a masz pęcherzyki powietrza w przewodach??

ps. ile Twoje autko ma przebiegu?? bo już chyba wszystko co było możliwe w 320d Ciebie dotknęło ;/ sprawdz inpą stan motogodzin

Opublikowano
Szczerze ??? niewiem :(

 

sprawdz koniecznie czy nie ma powietrza w przewodach bo może to glupia nieszczelność... vp44 musi byc ciagle zalana ropą bo nią jest smarowana a kręcenie "na sucho" może ją załatwić :?

 

ja chyba zaczne lać olej do wysokoobrotwych dwusówów może bedzie lepiej smarować i vp44 troche wytrzyma :?

Opublikowano
a przejechane ma 200100

 

widziałem w galerii Twój srodek i nie wskaxuje na wiecej km przejechanych... ale warto sprawdzić motogodziny inpą

Opublikowano

Wania... rozszczelniona pompa + zatarcie tloczka [bialy dym i blok przy 3tys]. BARDZO Cie scieli na tej diagnozie! To ja u siebie dalem 350zl za uszczelnienie + 400zl za robote.

Pecherzyki sprawdzamy rano kiedy silnik jest zimny. One beda w wezyku spod filtra paliwa DO pompy wtryskowej. Mozesz ten wezyk tez nacisnac i wtedy zobaczysz jak wedruja w kierunku zbiorniczka paliwa.

Opublikowano
Wania... rozszczelniona pompa + zatarcie tloczka [bialy dym i blok przy 3tys]. BARDZO Cie scieli na tej diagnozie! To ja u siebie dalem 350zl za uszczelnienie + 400zl za robote.

Pecherzyki sprawdzamy rano kiedy silnik jest zimny. One beda w wezyku spod filtra paliwa DO pompy wtryskowej. Mozesz ten wezyk tez nacisnac i wtedy zobaczysz jak wedruja w kierunku zbiorniczka paliwa.

 

A ty miales takie same objawy ?? to czemu u ciebie 750 zl a u mnie 1800 ;> ??;/ Pomoglo ?? Czyli na 100 % pompa ??

Opublikowano
dokladnie to samo... zimny=LIPTON, cieply= palil na dotyk. Moze chodzi o wymiane tloczka i stad taka kasa... nie wiem Kolego [??] zapytaj tych typow co konkretnie bedzie robione.
Opublikowano
ja też miałem coś nie tak, zimny słabo odpalał i skakał po obrotach, ciepły zero problemów tyle że moc była normalna. W zakładzie zajmującym się regeneracją pomp wzieli 1600 za wszystko od wyjęcia po naprawę, ustawienie i gwarancja 2 lata. Ale też myślę żeby dolewać troche oleju skoro ta nasza ropa taka sucha i słabo smaruje.
szukam
Opublikowano
jedz na diagnozę do innego kumatego kogoś. Poszukaj po znajomych może ktoś blisko wie lub naprawiał pompę. Być może to mniejsza awaria niż sugerują a chcą zarobić.
szukam
Opublikowano (edytowane)
Miałem kiedyś podobnie w Citroenie Xsara z silnikiem DW8 na pompie rozdzielaczowej - wszyscy chcieli mi pompę regenerować a jeden mądry się znalazł, który stwierdził drobną nieszczelność na obudowie filtra paliwa gdzie dostawało się lewe powietrze w minimalnej ilości do przewodu z ropą... wiem... inny silnik, inny filtr paliwa, itd. - ale raczej mi chodzi o to, że podstawa to wykluczyć najpierw wszelkie błahostki ;) Edytowane przez Unkas
Opublikowano
A może po prostu strzelił ci przewód paliwowy i zasysa lewe powietrze? Może przelew na wtrysku puszcza powietrze do układu. Nie zawsze musi być to pompa wtryskowa. Zobacz czy masz mokrą pompę lub blok pod nią z ropy.
Opublikowano
Niewiem co robic;/ jak sadzicie??

 

 

Tylko radykalne rozwiązania...sprzedać i kupić benzynowe. Święty spokój.

Opublikowano
Niewiem co robic;/ jak sadzicie??

 

 

Tylko radykalne rozwiązania...sprzedać i kupić benzynowe. Święty spokój.

 

a panu podziękujemy za porady :cool2: co do oleju 2T (tylko dobrej jakośći a nie mixol) to chyba nue byłoby głupe roziwazanie... nagarów nie powinien zosatić jak japończyki chodzą na tym bez problemu to może i tu stosować :?

Opublikowano
Niewiem co robic;/ jak sadzicie??

 

 

Tylko radykalne rozwiązania...sprzedać i kupić benzynowe. Święty spokój.

 

zgadzam sie w 100% , nie widzialem jeszcze tak awaryjnego auta jakimi sa bmw e46 320d , co jak co ale to przechodzi ludzkie pojecie

Opublikowano
Ja tez miałem ten problem z odpalaniem na zimnym silniku zaprowadziłem autko do kolesia który naprawia pompy uszczelnił wymienił tłoczek bo był troche przytarty z wyjeciem,włożeniem i ustawieniem zapłonu zapłaciłem 1500 zł.
Opublikowano
Znalazlem goscia co robi pompy w moich okolicach...w poniedzialek zaprowadzam auto, do tego serwisu co bylem niemam cos zbytnio zaufania...
Opublikowano
Pompy robią chyba gdzies w Nowych Skalmierzycach. A co do sprzedazy to jeszcze Ci turbo zostało jak cos wiec masz bardzo niezawodny woz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.