Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam ,do e90 idealnie pasuje 19 cali sam mialem 18tki i zmienilem na 19cali i jest max zmiana,idealna proporcja kola do karoseri ale to jest moja opinia :D .a co do tych felg to sa spoko tylko et jest za duze,mialem orginalne 18tki i przod mial et 36 a tyl et38 wiec sprawdz czy wejda bez dystansow.z mojego doswiadczenia ze zmiana felgi w e90 to przy 8 calach na przodzie et nie wieksze od 30 a 9cali tyl et 25 i jest git

A ty masz na oryginalnym zawiasie czy opuszczałeś ?

Sprawdzałem na http://www.felgi.pl/narzedzia-do-felg/kalkulator-et-felgi i wynika mi że powinny akurat wejść

przód 225/40/18' ET 47 szerokość felgi 8'

tył 245/35/18' ET 40 szerokość felgi 9'

 

Wychodzi , że powinno być wszystko ok ja mam oryginalnie teraz

205/55/16 ET 34 szerokość felgi 7' RUN FLAT zima i jest dość sztywno i twardo odległość od ziemi do nadkola z przodu jest 67 cm i z tyłu 67.5 cm / seria zawias/

Jak wasza opinia napaliłem się już na ten wzór - pytanie czy idzie na 18' normalnie jeździć czy to porażka ? Dodatkowo jestem w trakcie zmiany zderzaków na M-PAKIET i lampy xenon+ spryski.

http://images50.fotosik.pl/1414/9185b787cfcd52dbmed.jpg

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja mam zawieche m pakietowa czyli 15mm nizej niz standard ale zakupilem sprezyny vogtland 40/25 :cool2:a co do zmiany na 18 cali to zalezy co oczekujesz od auta ,czym wieksze kolo i niska opona to sport na plus a komfort na minus,bardziej czuc nierownosci drogi itp,ale to jest niewielka roznica i moja opinia jest na plus bo bardziej czuje droge na wiekszej feldze i auto prowadzi sie pewniej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wróćmy do tematu czy koniecznie jest obniżanie auta do felg 17' lub 18' . Staję przed zakupem felg i nie wiem

co będzie dla mnie dobrym rozwiązaniem.

Czy te podejdą Bmw 18" M-pakiet e90 e46 e36 8 i 9 cali i czy będzie to dobrze wyglądało.

przód et47 tył et40 opony 225/40/18 przód i 245/35/18 tył

http://images50.fotosik.pl/1414/9185b787cfcd52dbmed.jpg

http://images39.fotosik.pl/1351/d5f8722fca2d3479med.jpg

musisz sobie zadac podstawowe pytanie czy chodzi Ci o wyglad czy i komfort

 

ja mam zawieche m pakietowa czyli 15mm nizej niz standard ale zakupilem sprezyny vogtland 40/25 :cool2:a co do zmiany na 18 cali to zalezy co oczekujesz od auta ,czym wieksze kolo i niska opona to sport na plus a komfort na minus,bardziej czuc nierownosci drogi itp,ale to jest niewielka roznica i moja opinia jest na plus bo bardziej czuje droge na wiekszej feldze i auto prowadzi sie pewniej

 

a nie wiecej niz 15mm? ja mam 226 i jest obnizona o 30mm

Opublikowano
wracajac do tematu wymiany sprezyn w mojej bumie na vogtland to juz sa zalozone i jest rewelacja....auto wyglada kozacko i jestem w szoku po pierwszej jezdzie,auto prowadzi sie duzo lepiej ,zawieszenie chodzi ciszej nie tlucze na dziurach,rewelka wydaje sie mieksza i ma krotkie skoki ,poprostu nie te auto,naprawde zawieszenie ciszej zbiera dziurki i nierownosci i prowadzi sie duzo lepiej :cool2:
Opublikowano
wracajac do tematu wymiany sprezyn w mojej bumie na vogtland to juz sa zalozone i jest rewelacja....auto wyglada kozacko i jestem w szoku po pierwszej jezdzie,auto prowadzi sie duzo lepiej ,zawieszenie chodzi ciszej nie tlucze na dziurach,rewelka wydaje sie mieksza i ma krotkie skoki ,poprostu nie te auto,naprawde zawieszenie ciszej zbiera dziurki i nierownosci i prowadzi sie duzo lepiej :cool2:

Wklej fotke,jak to teraz wyglada :)

Opublikowano

a nie mowilem ? :D

ja rowniez jestem zadowolony z Vogtlandow,-

jezdzi mi sie bardziej komfortowo niz na M-zawieszeniu i wyglada o niebo lepiej :cool2:

Opublikowano
Tak sobie czytam i widze ze wszyscy patrzcie tylko na wygląd auta, a jak zachowuje sie wam auto przy wyższych pretkosciach z obniżonym zawieszeniem????

 

Panowie inżynierowie BMW spędzili kupę czasu nad testami ori i mpak zawiasem, jest to wszystko obliczone itp a teraz przyjdzie taki Nowacki i 2cm w dul?? :duh:

 

Może i lepiej sie trzyma to wam na zakretach jadąc 80km/h, a przy np 140??? Ja autem z takim zawiasem nie jechalbym wiecej niż 120km/h.

 

Pamiętajcie tylko ze robiąc takie mody, modyfikujecie nie tylko wysokość, ale wszystkie parametry zawieszczenia.

Dół.

Skoro jesteś takim inżynierem, to może nam powiesz co dokładnie się zmienia i jaki to ma wpływ.

Rozumiem, że Ty zrobiłeś profesjonalne testy wystawiając takie opinie.

Opublikowano
bmw projektujac auto lub jaki kolwiek producent probuje zrobic auto dla kazdego klijeta,trafic w kazde gusta i zrobic kompromis pomiedzy sportem a komfortem i uzytecnoscia auta ,a kazdy uzytkownik jest inny i ma swoje wymagania,wiec decyduje sie na male modyfikacje i ulepsza auto w jakims kierunku,jeden podnosi bo potrzebuje skakac przez preszkody a jeden obniza by lepiej trzymac sie drogi,jestem pewny na 100% gdyby na swiecie bylyby super drogi bez dziur ,nierownosci itp to producent produkowal by jak naj nizsze auta by polepszyc aerodynamikei zmniejszyc opor powietrza ,czym nizej srodek ciezkosci to lepsza trakcja auta.trzeba zadac sobie pytanie co oczekujemy od auta i isc w tym kierunku.obnizenie auta powoduje duze zmiany na plus ale spada funkcjonalnosc dla wiekszosci uzytkownikow ,problemy na nierownych drogach,progi zwalniajace na jezdni a tego jest coraz wiecej i tak ten temat nie ma konca hehe..........kazdy ma swoja opinie....
Opublikowano
a nie mowilem ? :D

ja rowniez jestem zadowolony z Vogtlandow,-

jezdzi mi sie bardziej komfortowo niz na M-zawieszeniu i wyglada o niebo lepiej :cool2:

 

 

A jak moze wygladac jazda i zywotnosc seryjnych amortyzatorow i sprezyn vogtland 40/25. ?

Opublikowano

powyzej obnizenia -40 zaleca sie zmiane amortyzatorow na krotsze.

Ja mam M zawieszenie wiec amortyzatory sa juz krotsze.

Oczywiscie po wymianie zbieznosc/geometria kol.

Opublikowano
powyzej obnizenia -40 zaleca sie zmiane amortyzatorow na krotsze.

Ja mam M zawieszenie wiec amortyzatory sa juz krotsze.

Oczywiscie po wymianie zbieznosc/geometria kol.

Wlasnie sie zastanawiam na sprezynami eibach 30/25. Mam nadzieje ze bede widzial róznice.

Opublikowano

tak,- Eibach ProKit jest dobra propozycja jezeli zawieszenie masz serie.

Obnizenie bedzie na poziomie M zawieszenie bo Eibach troche "oszukuje",-

jednak komfort bedzie lepszy niz na M zawieszeniu.

Opublikowano
Wlasnie dzisiaj widzialem 30/25 i powiem szczeze ze troche bez sensu.Koszt springow ok 700 zl a róznicy wizualnej duzej niestety nie ma. Jezeli na seryjnych amorkach mozna do 40mm zaszalec to moze zestaw 40/30. Z tym ze poza MTS nic nie znalazlem.
Opublikowano
Eibach ProKit jest widoczna różnica do serii,- ale szału nie ma.

Wiecej polecam Vogtland (-40/-25)

 

Na stronie niby 860 zl.+ koszta wysylki. Może cos z Waitec'a lub H&R z tym ze te ostatnie nie sa wcale tanie a twarde.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kolego Bad_Boy czy Vogtlandy 40/25 można założyć jak ma się seryjne amorki? Mam seryjne zawieszenie i zastanawiam się czy mogę wrzucić te Vogtlandy bez zmiany amorków czy może lepiej Eibach pro kit 30/25.
Opublikowano

mozesz zalozyc Vogtland do serii- kilka osob tak jezdzi i nie narzekaja.

Musisz miec jednak swiadomosc ze przyspieszasz zuzycie amortyzatorow takze jezeli masz je juz na wykonczeniu to po prostu je "zalatwisz".

ProKit to delikatne obnizenie ktore poprawia komfort i nadaje sie do seryjnych amortyzatorow.

Opublikowano

A wiesz moze jak sytuacja ma sie do Xdrivea?Caly czas zastanawiam sie jakie sprezyny zalozyc,ale eibach nie posiada w ofercie zadnych sprezyn do e92 320xd.

Ktos na niemieckim forum jezdzi moze w xd e92 na prokitach?skoro nie ma dedykowanego,ktore beda najblizej poprawnych, odpowiednich parametrach obciazen na oś?

Opublikowano
Bardziej się skłaniam ku Eibachowi. Ma ktoś może jakieś poglądowe zdjęcia jak wygląda e90 na 18 felgach i sprężynach pro kit 30/25?
Opublikowano

Delej, zobacz tutaj:

 

http://www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-reifen-felgen/4321-bilder-18-zoll-felgen-am-e90-e91-e92-e93.html

 

ogólnie Vogtlandy są dobre, ale denerwuje mnie podejście tej firmy do sprawy.

Robią jeden typ sprężyn do E90 E91 E92 E93 nie ważne jaki silnik - jak siądzie tak siądzie.

dobrze ze sie w pore zorientowałem i znalazłem zdjęcia na 320i - przód pieje a tył siedzi bo silnik lżejszy od diesla.

całe szczęscie kupiłem prokita.

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.