Skocz do zawartości

Jak sprawdzic luzy w zawieszeniu?


theded

Rekomendowane odpowiedzi

Cos mi stuka w lewym kole. Amory wszystkie nowe dobrej firmy. Na szarpakach nic nie wychodzi. Bylem ostatnio u mechanika i zaczal poruszac sworznie brecha. Stwierdzil ze gorny lewy (zgadzaloby sie) i tuleje tylnej belki do wymiany (widac ze juz spekane). Widzialem jednak, ze nie za bardzo ogarnia temat, podchodzil do tego jak pies do jeza. Jakie znacie sposoby, zeby sprawdzic zawias i nie miec watpliwosci? Wiem ze najpewniej to zdjac kazdy wahacz i poruszyc sworzniem, ale to duzo roboty. Czekam na rady praktykow.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja podnosiłem koło i ruszałem w każdą stronę i patrzyłem czy nie ma luzu. Potem jak auto dalej jest na lewarku(ale na lewarku warsztatowym z 4 kółkami bo jeszcze spadnie) wchodzę pod auto i brecha patrze gdzie jest jakiś luz no i optycznie oglądam całe zawieszenie. Tak robiłem kiedyś. Teraz jadę do warsztatu sprawdzonego warsztatu i za 30zł sprawdza wszystko :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj warsztatu, który ma jakieś dobre stanowisko (np. MACHA) do generowania drgań o nieregularnej częstotliwości i kierunku i obadaj łapskami każdy przegub... Poza tym zacznij od łączników stabilizatorów, które najszybciej się wybijają, a na szarpakach mogą "nie wyjść", tylko przy bujaniu lewo/prawo.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.