Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM Moje pytanie jest następujące mam m40 a chce zamontować m43 oczywiście kompletny z okablowaniem i cewkę zapłonową , i dowiedziałem się że podobno trzeba wymienić całą instalacje bezpieczniki i pod konsolą .

Byłem dziś u mechaników w sprawie tych silników i jeden mówi ze się nie da a drugi że 5 dni musi mieć auto ,i muszę mieć instalacje całą konsole bo podobno silnik nie odpali i koszt takiej operacji to 5 tysięcy to wychodzi 1000 na dzień ,a ja chciałem wymienić tylko silniki z m40 na m43 oczywiście z całym osprzętem . POMÓŻCIE PROSZĘ CO DOKŁADNIE TRZEBA ZROBIĆ, I CO POTRZEBA ŻEBY WYMIENIĆ ODPALIĆ I JECHAĆ

Opublikowano

to fajnych masz mechaników.

 

jezeli z 1,8 na 1,8 to duzej mieszanki nie ma. gorzej z 4 cyl na 6 cyl.

 

wiecej szegółów znajdziesz na forum.

Opublikowano
Słuchaj dalej takich mechaników. . Ostatnio kolega swapował 2.0 na 2.5i w e30 i co jedyne musiał dostawic jeden przekaznik w skrzynce.Wiec wrzucasz silnika z osprzętem i do tego komputer silnika
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.