Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolego u siebie nie masz klapek, stawiam piwko albo dwa :mrgreen: .

Mam rozumieć, że to była odpowiedź dla mnie ? :)

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
witam ,panowie a do e90 2007 320d jakie zaslepki?

 

W e90 2007 320d nie ma zamontowanych klapek,

 

w przypadku problemu z rozmiarem zaślepek klapek zawirowań proszę o kontakt

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, a w 330d są takie klapki?

Bo jak szukałem auta, to jeden z potencjalnych sprzedawców powiedział, że od razu je wymontował. Inni w ogóle nic o nich nie wiedzieli.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No to jestem po demontażu kolektora dolotowego. Mam klapki w M57, ale na szczęście wszystkie w idealnym stanie.

Nie wiem co prawda kto wymyślił, żeby trzeba było zdejmować dolot przy wymianie świec żarowych...:) Zatem przy okazji polecam je sprawdzić chociaż jakimś miernikiem.

Następne sprawdzenie kontrolne planuję za 4-6 miesięcy.

Opublikowano

Przy następnym sprawdzeniu kontrolnym to Ty je wywal i poczuj kolosalną różnicę :8)

A jak stwierdzisz, że lepsze reagowanie auta na pedał gazu i zdecydowanie lepszy ciąg na niższych obrotach nie jest dla Ciebie to za kolejne 4-6 tyś założysz je z powrotem :P

Opublikowano
witam,mam zdiety kolektor i zastanawiam sie czy demontować te klapki. Ruszając palcem nie wyczuwam żadnych luzów, i nie wiem co robic usuwać czy nie? Co sadzicie o tych zaslepkach z allegro po 15 zł za sztuke? A i jeszcze jedno jak wyczyscic kolektor z sadzy? :shock:.
Opublikowano
Od roku jeżdżę bez klapek i jestem zadowolony. Przynajmniej o ten jeden mankament już się nie martwię. Poza tym silnik, jak już opisywałem wcześniej, najwyraźniej nie czytałeś, zaczął lepiej pracować - lepiej ciągnąć. Moje zaślepki też były w idealnym stanie, dlatego mam je w szufladzie a nie w śmietniku. Mimo to zdecydowałem się je usunąć i nie żałuję. Zaślepki, o których piszesz są jak najbardziej godne polecenia. O czyszczeniu kolektora jest kupę informacji na forum. Nie idź na łatwiznę robiąc off topa tylko poszukaj. Podpowiem, że nie jest to proste, a zrobienie tego to mokra robota :)
Opublikowano
A poza O-ringami można kupić w Warszawie te zaślepki? Bo jestem nimi zainteresowany, ale lubię "pomacać" towar zanim go kupię.
Opublikowano (edytowane)

ggtrading

 

edit:

zadzwoń wcześniej czy maja na stanie, rozmiar do zaślepek ori 22mm 16/3,5

 

edit:

jak już będziesz się tam wybierał to proponuje zakupić dodatkowo kilka kpl o-ringów do filtra oleju na przyszłość, których nie ma w zestawie z filtrem, nr 4 i 5

o-ringi.png

rozmiar w tabeli uzupełnienie

Edytowane przez krzysiek80r
Opublikowano
te oringi przed zalożeniem czyms smarowac?
Możesz je kolego poślinić. A tak na serio nie ma potrzeby same się posmarują po uruchomieniu silnika. :D
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

WITAM mam nadzieje ze w czyms pomoge

u mnie to wyglądało tak:

egr przed

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/0ceefb1ee968.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/037be0e8470d.jpg

 

 

i po

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8dbf02f5a520.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a03bf9fe866e.jpg

 

 

kolektor przed

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/57cd2b780182.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e54c6326d662.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/eea5ecb15397.jpg

 

i po

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/bb21175a590e.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e4757a90cdf2.jpg

 

łopatka

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/1cc09457f6f6.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/5f289b989a74.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/992860ee9341.jpg

 

zaslepki

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f8ef189c7a5f.jpg

 

wezyki podcisnienia oryg.

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/355305e9dfc9.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c6f7f79571aa.jpg

 

przetarte sporo,ten długi przetarty prawie w polowie !!!

przekroj

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2703e8e9bd47.jpg

 

zalozone 3 nowe, 3.2mm

zaslepki te za 15zł z allegro od "bram-pol" razem z uszczelkami

przebieg 157.000 oryg. rocznik 11.2001

efekty pracy :p

silnik "żywszy", lepiej sie zbiera !! jakby lekko mocy dostał,lepiej wchodzi na obroty (poza tym ze i tak juz mi nie jeden mowil ze za dobrze chodzi na 150 koni :twisted: )

i wydaje mi sie ze silnik lekko zmienil dzwiek

aha i potwierdzam bo juz to gdzies tutaj czytałem, przed zmianą przy starcie na 1 biegu szarpało, trzeba bylo dodac gazu zeby ruszac bez szarpania, tak samo przy zmianie na 2 bieg szarpnelo kilka razu przy normalnym dodaniu gazu

po zmianie zniklo to prawie calkiem !! przy ruszaniu z 1-go nie ma szarpania w ogole, przy zmianie na 2 jest minimalne, prawie nie odczuwalne.

wiec zmiany sa duze i oplacalne :)

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

U mnie tez temacik usunięty po 200tys tak mowi licznik :P klapki zawirowań były tylko brudne ich stan db+ zero luzów nity całe ale wywalilem dla swietego spokoju egr prawie 1cm nagaru miał a o kolektorze to szkoda gadac mam...

dzieki za schemaciki przydały się autko zbiera się jak powinno, jezeli ktos chce kupić klapki to moge odsprzedac hehe

Opublikowano
pierw bena ekstrakcyjna ale szlo to marnie to wzialem taki płyn co dziadkowi kiedys czyscili przepustnice sprawowal sie nawet niezle ktos na forum wkleil kiedys gdzies widzialem ale!! POLECAM WSZYSTKIM PŁYN DO KOMINKÓW WICUŚ !! NIE ŻADEN INNY. WICUŚ ROBI ROBOTE nie trzeba skrobac wszystko żre ;] starczy psikac i płukać wodą :)
Opublikowano

Witam koledzy

 

To ja może troche z innej beczki, aby przekonać jeszcze nie przekonanych do wywalenia klapek. Niestety jestem jednym z tych pechowców którym urwała sie klapa, a raczej jej niewielka czesc i wpadła do cylindra i zrobiła kompletne spustoszenie.. nie bede sie rozpisywał, zrobiłem kilka fotek aby uwidocznić wam zniszczenia...

 

Tak wygląda tłok po spotkaniu podkreślam z niewielkim kawałkiem klapki

http://zapodaj.net/75903fc309025.jpg.html

http://zapodaj.net/272308df41fbe.jpg.html

 

A tak wygląda głowica i rozje**** 4 zawory

http://zapodaj.net/9caebed5a0b3f.jpg.html

 

A tu możecie zobaczyć jaka niewielka czesc klapki się urwała, po lewej cała klapka po prawej uszkodzona. Nie trudno sobie wyrobrazic zo by sie stało jakby wpadła cała klapka

http://zapodaj.net/faf76b4826e6a.jpg.html

 

Chyba nie musze opisywać jaki to był zabieg, żeby naprawić zniszczenia.... Także drodzy koledzy którzy jeszcze niezdecydowani czy wywalic klapki lub zwlekający z tym zabiegiem...usunice to ustrojstwo jak najszybciej!!!! Szkoda samochodu, nerwów, będziecie spać spokojnie i wasz portfel będzie bezpieczniejszy. Jedyny plus w mojej sytuacji to to że tłok zmiażdzył ten odłamek i nie poleciał dalej do turbiny i dalej do katalizatora

 

Pozdro

Opublikowano
POLECAM WSZYSTKIM PŁYN DO KOMINKÓW WICUŚ !! NIE ŻADEN INNY. WICUŚ ROBI ROBOTE nie trzeba skrobac wszystko żre ;] starczy psikac i płukać wodą :)

 

Czyli tak jak mówiłem :8)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
koledzy czy w e46 320d 136km przed liftem sprawa wygląda tak samo jak opisana w temacie? doczytałem się w googlach że przed liftem nie było ich montowanych, dopiero po lifcie w 150 konnej wersji, a u mnie wystarczy by ten kolektor wyczyścić celem poprawienia pracy silnika. Czy podczas czyszczenia należy wymienić od razu uszczelki? Jeśli tak to może ktoś rzuci linkiem z allegro jakie i ile sztuk kupić :)
Opublikowano
To czy trzeba zależy od ich stanu. Na pewno wypada je wymienić skoro już będziesz miał je jak na dłoni. Co do uszczelek to realoem, spisz numer, potem allegro, albo lepiej czescidobmw.pl Myślę, że jesteś na tyle rozgarnięty że sobie poradzisz z wyszukaniem tych uszczelek. Podpowiem że chodzi o 4 prostokątne + 4 okrągłe
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.