Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jest jakis sposob na to aby efekt "doladiowania" pojawial sie we wczesniejszyhm zakresie obrotow? w moim poprzednim aucie (golf 3 1.9tdi) ustawione bylo (takiego kupilem) ze turbina juz wciskala od 1900obr. Czy jest to mozlwie w bmw e90 320d?

Opublikowano
zdrowy egzemplarz przy 1900 już ma prawie max moment (obejrzyj sobie wątek o chipie i wykresach)
Opublikowano

No właśnie niekoniecznie bo te beemki tak mają, że ciągną dopiero od 2 - 2,2 tys. obr., silniki są mało elastyczne na niższych obrotach i trzeba często zmieniać biegi.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

nie wiem czy wy jeżdzicie ale u mnie przy 1800obr/min było w serii 330Nm czyli 94% maxa który wyszedł 350

po programie mam przy 1800 350Nm

 

Jak komuś zaczyna jechać od 2200 to kłania się warsztat i porządna diagnoza

Opublikowano
Coś macie nie tak w autach. Ostatnio mierzyłem auto na hamowni to przy 1600 wykres momentu obr. był wysoko a około 1800 prawie maksymalny moment obrotowy i tak do ponad 3000 jakby linijkę przyłożyć w poziomie. Podczas jazdy zerowa turbo dziura. Auto seria.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Akurat turbodziurę diesele BMW mają znikomą. 3.0d ciągnie od 1000obr/min bez zająknięcia. Diesele VW, Fiata=Opla itd to mają taką tubodziurę, że poniżej 2000 obr jadą kiepściuchno - jeździłem 1,5 roku Insignią 2.0 cdti 160KM i byłem zawiedziony charakterystyką rozwijania mocy. Passat 2.0tdi 140KM ma dokładnie to samo.

 

Reasumując, jeśli 2.0d ciągnie od 2,2 kobr to masz coś nie halo z motorem.

Opublikowano
Reasumując, jeśli 2.0d ciągnie od 2,2 kobr to masz coś nie halo z motorem.

Albo turbo bylo wymieniane i jest zle ustawione dlatego wstaje pozniej(nie polecam samemu ustawiac bo mozna doprowadzic do overboosta podczas np wyprzedzania i wtedy ... zdrowas trzeba zmowic) i nie osiaga swojego poziomu doladowania(mozna sprawdzic w INPA ) albo przytkany DPF, albo problemy z dolotem (moze byc zasyfialy) , pasowaloby przeczyscic EGR, przepustnice, kolektor, AGR , i sprobowac wtedy . Jak nie pomoze szukac dalej .

 

Pozatym jezdziles golfem ktory rozwijal duzo mniejsza moc , mial mniejsze turbo ktore szybciej sie napelnialo , stad tez takie odczucia.

Tak naprawde auto jedzie od 1800-1900, tu juz zaczyna byc cos czuc ,natomiast ja mam max moment przesuniety troche dalej .

 

p.s. Co to wogoel za pomysl porownywania silnika 3.0d z 2.0d ... silnik 3.0 z racji 6 garow wiekszej pojemnosci bedzie sie zupelnie inaczej zachowywal. Fajnie ze 3.0 dobrze ciagnie :norty: , dobrze wiedziec ale chyba nie o tym jest temat . :mrgreen: .Co do diesli VW tu sie nie dokonca zgodze... z uwagi na PD i mniejsze turbiny 1.9 ma szybsza reakcje na gaz i wstaje deczko wczesniej . 2.0TDI tez jest na PD wiec moze jezdziles wersja 170km gdzie ten motor miewa problemy z prawidlowym doladowaniem i turbo dziura.

Opublikowano
nie wiem czy wy jeżdzicie ale u mnie przy 1800obr/min było w serii 330Nm czyli 94% maxa który wyszedł 350

po programie mam przy 1800 350Nm

 

Jak komuś zaczyna jechać od 2200 to kłania się warsztat i porządna diagnoza

 

Jak widać niektórym pomiar na plecach wychodzi inaczej

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.