Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moje BMW E39 530D 1999r. Touring, gdy wstałem rano wsiadłem do auta aby je rozgrzać gdy auto odpaliło normalnie pochodziło 5 min i zgasło i więcej nie mogłem jego odpalić do tej pory co jest ?? rozrusznik kręci ale nie odpala silnik. połączyłem pod kompa programie Inpa i wyczytało mi 3 błędy

o to one: http://img213.imageshack.us/img213/7374/98980374.jpg ---- http://img715.imageshack.us/img715/9265/65497785.jpg .

 

Błędy:

1: 4704 - pre-supply pressure monitoring

2: 7685 - cruise control operating unit

3: 7669 - Electronic car immobilisation system (EWS)

 

Pomóżcie co to może być jak do tego się zabrać żeby to naprawić i i żeby odpalił ??

Opublikowano
Kolego masz problem na pewno z tempomatem, z ciśnieniem prawdopodobnie, ale to, że nie odpala jest ten 3 błąd "Electronic car immobilisation system", czyli elektroniczny system unieruchomienia samochodu. Odłączałeś akumulator?
Opublikowano
Tak odłączałem bo jak kręciłem żeby uruchomić to mi padł i go później naładowałem, i teraz jest to samo nie odpala, co robić bo już niewiem?? :(
Opublikowano
Zaprowadź go do jakiegoś elektronika tylko dobrego. Bo na 90% przed uruchomieniem samochodu powstrzymuje go ten elektroniczny system unieruchomienia samochodu. Miałem podobny błąd tylko, że mi odpalał a system blokował go w czasie jazdy. Musiałem go zamykać z pilota, otwierać i było dobrze jakiś czas. Teraz mu przeszło całkiem. A spróbuj jeszcze wyjąć akumulator, zewrzyj klepy i zostaw tak na noc. Rano podłącz akumulator i sprawdź. Jeżeli to nie pomoże tylko dobry elektronik.
Opublikowano
Kolego skoro masz inpe, skocz do autka, podłacz kompa, wejdź w analog values i tam bedziesz mial Pre-supply pressure [mbar]. Kręć rozrusznikiem i odczytaj wartość. Jeżeli będzie np. 1.02 bar to sam masz odpowiedz. sprawdź i pisz :D
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak ma mało paliwa a uwalona jest zasilająca w zbiorniku to progowa też nie da ciśnienia bo nie będzie miała czym(brak paliwa).

Ile wachy masz w zbiorniku?

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Dzięki już dziś dam sobie spokój a w poniedziałek wezmę się za to jak mówicie zatankuje ją do pełna i sprawdzę tez na inpie i dam znać ;)
Opublikowano

Pierwszy błąd "pre-supply pressure monitoring" wskazuje, że paliwo jest podawane do silnika ze zbyt niskim ciśnieniem. Powinno być w granicach 3,5 - 4,0 bar, a u Ciebie jest 0,96 bar. Winowajcą jest prawdopodobnie pompa progowa i albo się zacięła albo całkiem zdechła, lub zawiesił się sterujący nią przekaźnik.

Na początek wsiądź do auta i dobrze potup na miejscu kierowcy, lub z wyczuciem obstukaj od spodu podłogę pod siedzeniem - tam właśnie znajduje się pompa i jeśli tylko się zawiesiła, to powinna ruszyć.

Jeśli to nic nie da, to obstukaj zielone przekaźniki, które są nad akumulatorem. Jeden z nich odpowiada za sterowanie pompą progową - chyba pierwszy od przodu auta. Można też spróbować zamienić je miejscami, bo są identyczne.

Jak dalej nie pomoże, to pompa do wymiany, ale tylko na nową Pierburg/Ti Automotive, bo w pozostałe nie ma co inwestować.

 

Drugi błąd był związany z tempomatem, ale już nie występuje, a trzeci to błąd EWS, pewnie związany z rozładowanym akumulatorem i też już nie występuje.

Swoją drogą coś miałeś kombinowane z EWSem, albo cofniętą szafę, bo przebieg w EWS jest ponad 600 tys. km :!:

Opublikowano
Czy miało rzeczywiście tyle nabite, to ciężko stwierdzić. Akurat w EWS jest zapisany taki przebieg, a w pozostałych modułach widać inny. Może miałeś wymieniony EWS i dlatego przebiegi się różnią.
Opublikowano

wg mnie błąd IMO wyskoczył jeszcze przed cofnieciem licznika, dlatego w pamieci jest ten przebieg.

Ktoś zapomnial wykasowac bledów po cofnieciu licznika, wiec ten przebieg był jak najbardziej realny. A nawet wiekszy, bo bog wie kiedy ten blad wystąpił.

 

Szkoda ze ECU nie zapisuje czasu 1-go wystąpienia.

Opublikowano

Ten przebieg 655350 to jest na 100% błąd. Najprawdopodobniej wystąpił na skutek spadku napięcia w instalacji. Wartość przebiegu przy rejestracji błędów jest zapisywana z dokładnością do 10km. Czyli zapamiętana wartość przebiegu (przy tym błędzie) w pamięci to 65535. To jest natomiast maksymalna wartość liczby 16-to bitowej - szesnastkowo FFFF.

Pozdrawaim,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.