Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem jak w temacie który występuje jak narazie tylko na gazie. Po osiągnięciu 4,5 zaczyna szarpać autem na każdym biegu a po osiągnięciu 4,9 auto ciągnie ok aż do końca. Próbowaliśmy z mechanikiem regulować gaz jeździliśmy z podłączonym kompem i nic nie szło zrobić. Lekko się poprawiło, ale nie jest tak jak powinno być. Czy to może być wina vanosa? Jakieś jego uszkodzenie? Czy przyczyny szukać gdzieś indziej? Silnik 2.0 przedlift.
Opublikowano

napisz chociaz co juz ustaliłes

na beznynie sie nic nie dzieje na gazie tak

co wykazał diagnostyka kompa z benzyny? wykryłes jakies błedy czujniki działają prawidłowo sondy cewki ?

świece tez sprawdzone rozumiem filtry powietrza tez ,przepływomierz

 

rozumiem ze to wszystko sprawdziles i problem dalej istnieje to wtedy radze zmienic gazownika moze filtry ci sie zapchały od gazu albo sie przestawiło odciecie gazu przy tych obrotach bo takie wersje tez widzialem

 

komputer z gazu nic ci nie powie

 

bez przesady ludzie temat wyglada mniejwiecej tak :

"zobaczylem plame pod samochodem na stacji beznynowej ale niewiem czy to moja co sie mogło stac" :duh:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano

Gaz mam od niedawna i robił to gość co gazuje nie pierwsze rzędowe bmw i jest najlepszy w mieście.

Napisałem posta bo nawet nie wiedziałem co sprawdzić. Problem jest TYlko i wyłącznie na gazie. A te poszarpiwania są w zakresie od 4-4,9 a po tym zakresie obrotowym jedzie aż do odcięcia bez szarpania.

Cewki można sprawdzać tylko przez podmianę ich? Spalanie gazu jest ok mniej więcej 14 miasto a 10,5 trasa to raczej sondy ok ale sprawdzę. Błędy się nie świecą żadne. Filtry są 2 tygodniowe zmieniane razem w olejem. Świece sprawdzę na dniach.

Dzięki za odp bo chociaż teraz wiem od czego zacząć.

Opublikowano

tu sprawa wyglada tak jak nie byłes na kompie z inpą lub carsoftem

w inpie mozna sprawdzic kazdy cylinder na zywo jak sie zacznie szarpanie to bedziesz widział który cylinder (wiedząc który mozna sobie podmienic cewki lub swiece z innego cylindra )

w carsoft potrafi ładnie wyłapywać błedy z pamieci te które był a nie są i te które są live data tez ma

 

musisz brac pod uwage wszystko bo w razie awarji benzyna sie przełaczy na mapowanie awaryjne

a gaz nie i szarpie

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
w inpie mozna sprawdzic kazdy cylinder na zywo jak sie zacznie szarpanie to bedziesz widział który cylinder (w

W live data która to jest zakładka? smoothness??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.