Skocz do zawartości

[E39] 530d Nie odpala/Pompa progowa/Pompa paliwa


Łukasz1989

Rekomendowane odpowiedzi

bezpieczniki sprawdzałem jest ok. To jak podłącze pod komputer to pokorze mi czy to jest jakiś czujnik czy co bo jestem nastawiony na wymianę czujnika położenia wałka rozrządu.

 

Na 90% tak (błąd czujnika położenia wałka rozrządu). Jakby to byłaby pompa progowa to na kompie prawdopodobnie pokazałoby Ci błąd za małego ciśnienia na pompie wtryskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 lata później...
Witam, to mój pierwszy post. Odświeżam temat bo może akurat komuś się przyda moje rozwiązanie. Niedawno zakupiłem moja e39 530d i parę dni temu padł mi akumulator, kolega podjechał, kable przez 15 min. ale nie odpaliła, tak więc aku do ładowania, wróciłem do auta ale samochód dalej nie palił, a miałem w baku około 15 l. tak więc bo odwiedzinach na różnych forach wywnioskowałem, że będzie to padnięta pompa komorowa, tak więc dolałem paliwa, ale samochód dalej nie palił, dopiero po kilku próbach odpalił i wtedy pomyślałem sobie, że może to jednak wina tego, że ten aku jest słaby,i pojechałem do domu z myślą, że temat został zamknięty, lecz kilka dni później odpaliłem auto i pojechałem 2km na zakupy, z których już nie wróciłem bo samochód znów nie palił, paliwa było około 15l, pomyślałem, że może jednak to ta pompa komorowa, więc dolałem paliwa, ale samochód nie odpalił, paliwo nie docierało do filtra paliwa. Wtedy stwierdziłem, że zostało tylko jedno, pompa progowa, tak więc samochód na hol i do domu, :idea: pomyślałem sobie jak i tak pompa jest do wymiany to ją wyciągnę, a może akurat jakiś cud :D A jeszcze zapomniałem dodać, że po pierwszym razie zostały sprawdzone wszystkie bezpieczniki i żaden nie był spalony. Tak więc wymontowałem pompę, ale stwierdziłem, że zanim ją spisze na straty to sprawdzę ją czy działa tak więc dwa kable, aku i podpiąłem na krótko i co najlepsze pompa działała(na szczęście) :P szukałem przyczyny dalej, zrobiłem sobie próbówkę z żarówki 12v i dwóch kabli włożyłem tą moją "próbówkę" do wejścia od pompy i przekręciłem stacyjkę, żarówka powinna się zapalić, a tak się nie stało, następnie stwierdziłem, że może to wina przekaźnika, jest to pierwszy od lewej strony nad akumulatorem, ale przekaźnik był dobry,bezpieczniki dobre, sprawdziłem, że do przekaźnika nie dociera napięcie, które powinno być pod numerem 30 opisanym na przekaźniku, więc zacząłem poszukiwania po kablu, i daleko szukać nie trzeba było bo kabel prowadził do bezpieczników kawałek niżej i tam jakieś zwarcie, jak ruszałem kablem to pojawiało się napięcie i znikało, wyjąłem więc bezpiecznik i był zaśniedziały i nie stykał, wymieniłem bezpiecznik na nowy i śmiga :) Mam nadzieje, że nikogo nie zanudziłem na śmierć i mam też nadzieje, że komuś mogłem pomóc :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...
W dniu 13.10.2015 o 19:15, krispin napisał(a):

Witam, to mój pierwszy post. Odświeżam temat bo może akurat komuś się przyda moje rozwiązanie. Niedawno zakupiłem moja e39 530d i parę dni temu padł mi akumulator, kolega podjechał, kable przez 15 min. ale nie odpaliła, tak więc aku do ładowania, wróciłem do auta ale samochód dalej nie palił, a miałem w baku około 15 l. tak więc bo odwiedzinach na różnych forach wywnioskowałem, że będzie to padnięta pompa komorowa, tak więc dolałem paliwa, ale samochód dalej nie palił, dopiero po kilku próbach odpalił i wtedy pomyślałem sobie, że może to jednak wina tego, że ten aku jest słaby,i pojechałem do domu z myślą, że temat został zamknięty, lecz kilka dni później odpaliłem auto i pojechałem 2km na zakupy, z których już nie wróciłem bo samochód znów nie palił, paliwa było około 15l, pomyślałem, że może jednak to ta pompa komorowa, więc dolałem paliwa, ale samochód nie odpalił, paliwo nie docierało do filtra paliwa. Wtedy stwierdziłem, że zostało tylko jedno, pompa progowa, tak więc samochód na hol i do domu, :idea: pomyślałem sobie jak i tak pompa jest do wymiany to ją wyciągnę, a może akurat jakiś cud :D A jeszcze zapomniałem dodać, że po pierwszym razie zostały sprawdzone wszystkie bezpieczniki i żaden nie był spalony. Tak więc wymontowałem pompę, ale stwierdziłem, że zanim ją spisze na straty to sprawdzę ją czy działa tak więc dwa kable, aku i podpiąłem na krótko i co najlepsze pompa działała(na szczęście) :P szukałem przyczyny dalej, zrobiłem sobie próbówkę z żarówki 12v i dwóch kabli włożyłem tą moją "próbówkę" do wejścia od pompy i przekręciłem stacyjkę, żarówka powinna się zapalić, a tak się nie stało, następnie stwierdziłem, że może to wina przekaźnika, jest to pierwszy od lewej strony nad akumulatorem, ale przekaźnik był dobry,bezpieczniki dobre, sprawdziłem, że do przekaźnika nie dociera napięcie, które powinno być pod numerem 30 opisanym na przekaźniku, więc zacząłem poszukiwania po kablu, i daleko szukać nie trzeba było bo kabel prowadził do bezpieczników kawałek niżej i tam jakieś zwarcie, jak ruszałem kablem to pojawiało się napięcie i znikało, wyjąłem więc bezpiecznik i był zaśniedziały i nie stykał, wymieniłem bezpiecznik na nowy i śmiga :) Mam nadzieje, że nikogo nie zanudziłem na śmierć i mam też nadzieje, że komuś mogłem pomóc :wink:

witam podobny problem jak ty . Szukałem bezpieczników poniżej i nie znalazłem. jest tylko listwa z bezpiecznikami koło przekaźników . Dasz rade doprecyzować mniej więcej gdzie są . Męczę się z tym już od dłuższego czasu i już ręce opadają ... :(((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.