Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam,wiem że było juz o muleniu nie jednej e46,tylko że u mnie jest inny objaw tzn.odpalam auto chodzi normalnie wszystko ok.jeżdze po miescie nagle gdy tylko stanę gdzieś na światłach i startuje od pierwszego biebu auto nie przyspiesza tylko rozpędza się jak stary mercedes z taxi bez turbo.a wystarczy że się zatrzymam i zgasze auto i odpale ponownie i wszystko jest ok na jakiś czas-nie wiem co jest przyczyną-zaworki od turbo i egr wyczyszczone,sam egr także,oleje filtry powietrza-brak mi pomysłów prędzej wyskakiwały błędy czujnika doładowania w kolektorze ssącym-wymieniłem go błędu juz nie ma tylko wyskakuje błąd 72 i nie mam informacji na temat tego błędu.pomuszcie koledzy bo ręce mi opadają :cry2: Edytowane przez michal-adamowicz
Opublikowano

kolego proszę cię wytłumacz mi dokładniej co musze wymienić???

oraz co to jest dokładnie takiego

serdecznie dziekuje... :idea: zapaliło mi sie lampka w tunelu

Opublikowano
Czlowieku, jak ktokolwiek ma ci pomoc jak kurde nawet nie napisales o jakie chodzi auto? Mamy zgadywac? Przeciez to wystarczy logicznie pomyslec "Aha i napisze im o jakie auto chodzi..."
"Jak by nie było, gdyby nie Niemce, nikt nie siedziałby teraz w BeeMce"
Opublikowano
Nie no pewnie kolego :cool2: nie mialam zamiaru Cie zje***ac za to (w koncu wszyscy jestesmy na forum z etgo samego powodu) Ale e46 moze byc 320d 136KM, 320d 150KM i 330d. A e46 d raczej malo mowi. rzuc na szybko okiem na watek ktory wrzucil GR. Wszystkim ulatwi sprawe. pozdro
"Jak by nie było, gdyby nie Niemce, nikt nie siedziałby teraz w BeeMce"
Opublikowano

no chyba w 2001 nie było jeszcz 150km tak?

136km mam silnik właśnie wróciłem z serwisu bmw i tam pod kompem stwierdzili że pompa zle jest ustawiona ma ponoc 2.68 a powinno być 7.i coś tylko czy po ustawieniu będzie dobrze??? 400zł na ziemi nie leży...

JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM WSZYSTKICH URAŻONYCH...

Opublikowano
no chyba w 2001 nie było jeszcz 150km tak?

JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM WSZYSTKICH URAŻONYCH...

 

Nikt tutaj nie jest urazony, tylko stary czemu nie powiesz "Spoko poprawie nazwe tematu" tylko dalej kurczowo sie trzymasz ze wszyskto jest wporzo i to my nie potrafimy sie skapnac ze chodzi o 320d z 2001r. no bo przeciez oczywiscie podales te wszystkie informacje juz zakladajac sam temat.

"Jak by nie było, gdyby nie Niemce, nikt nie siedziałby teraz w BeeMce"
Opublikowano
pod kompem stwierdzili że pompa zle jest ustawiona ma ponoc 2.68 a powinno być 7.i coś

pompy VP44 same sie nie przestawiaja, wiec najprawdopodobniej probleme jest zacierajacy sie tloczek przestawiacza kąta wtrysku. Spotkalem sie takze z teoriami, ze wlasnie w roczniku 2001 byly wadliwe sterowniki pompy wtryskowej i jest tu na forum jeden Kolega u ktorego wlasnie podobne "cyrki" sie odstawialy. Uwazam, ze korekta ustawienia poczatku wtrysku nic tu nie da, bo tak jak napisalem wczesniej TA pompa nie ulega samoczynnemu przestawieniu... 400zl utopisz w czyms co nie ma sensu. Czy zczytywali bledy swoim GT1??

Opublikowano

A ciekawe czy dało by radę wstawić inną pompę niż vp44 :?: NIE AWARYJNĄ jak TA :?:

I byłby spokój....lub chociaż jakieś modyfikacje,które spowodują,że nie będzie się psuć :?:

Opublikowano
pompa vp44 nie jest szczególnie awaryjna. czy można tak nazywać pompę która robi 300-400tys. raczej bym to nazwał normalnym zużyciem. bardziej jest to mit powstały wśród użytkowników który każdy kupuje diesla z przebiegiem poniżej 200 i często pompa wysiada. A w rzeczywistości ma 2x więcej. kolejne problemy z pompą wynikają ze szpeców made in polish mechanic którzy nieudolnie je regenerują, tzn wstawiają tranzystorki, czy polerują tłoczek aby tylko było taniej zamiast profesjonalnej naprawy. nie brakuje też cwaniaków którzy jeżdżą na opale ( bo przecież jest nawet lepszej jakości niż ON na stacjach) i przez to bardzo szybko zniszczyć pompę. wiele osób zaniedbuje wymianę filtra paliwa, a przy brudnym filtrze nawet pokazuje takie same błędy, jak przy uszkodzonej pompie, i wielu zacnych mechaników już grzebie przy pompie, a wystarczy wymienić prawidłowo filtr. jak siękomuś przytrafi awaria, to trzeba od żałować te 2.5tyś, zrobić full regenerację w boschu z gwarancją i mieć spokój. więcej pompa mu nie wysiądzie.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
nie, jest tylko jeden glowny filtr paliwa przed pompa wtryskowa. Ja na Twoim miejscu zapytal ich co jesli okaze sie ze po korekcie poczatku wtrysku problem bedzie stale wystepowal?? Czy owe wtopione 400zl zostana wliczone w ewentualna rgeneracje pompy wtryskowej?? I czy wydadza Ci pisemne oswidczenie ze tak postopia w razie nawrotu problemu.
Opublikowano

JUTRO RÓWNIEŻ DO NICH ZAJADE...

pompa ustawiona auto aż wyrywa takiego ma kopa,przejechałem 200km i jest wporzątku :cool2:

jeszcze raz podziekował wszystkim za rady...

ps.nie zawsze musibyć pompa do regeneracji-ciekawe ilu ludzi tak wtopiło kase...

u mnie jak narazie wystarczyło ją nastawić,bo ktoś przy niej majstrował i narobił bigosu :mad2:

jeszcze raz dziękówa pany...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.