Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem z moją Bmką e34 94r 3.0 V8, iż kupiłem ją z uszkodzonym silnikiem, nie chciałem bawić się remonty i kupiłem drugi sprawny silnik z allegro. Teraz jednak się okazało że BMW nie chce palić z kluczyka, tzn po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki się zapalają ale po przekręceniu na ostatnią pozycję "rozruch" nic się nie dzieje. Z mechanikiem doszliśmy do tego iż przy kablu zasilającym od rozrusznika idą jeszcze 2 cienkie kabelki (białe z oczkami na końcu) i po zetknięciu obu kabelków do plusa rozrusznik kręci, nawet po odstawieniu ich potem od plusa dalej kręci do póki tych dwóch kabelków się nie rozłączy. Jeżeli ktoś już to przerabiał, to proszę o pomoc, niżej zamieszczam link do zdjęcia tych kabelków:

 

http://img214.imageshack.us/img214/4146/kablebmw.th.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie bardzo wiem kolego o co Ci chodzi.Te kabelki nie powinny być przykręcone do automatu przy rozruszniku?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Nie bardzo wiem kolego o co Ci chodzi.Te kabelki nie powinny być przykręcone do automatu przy rozruszniku?

 

Tak, owszem drugie końce tych kabelków są tam przykręcone, a mi chodzi o te co widać na zdjęciu. Dodam że one idą razem z tym grubym czerwonym kablem zasilającym (są oryginalnie razem spięte). Po prostu nie wiem gdzie one mają być podpięte tu u góry...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Mam m 50 ale podłączenie rozrusznika musi być podobne to jutro sprawdze bo dziś już ciemno.W każdym razie jeden z nich musi iść do stacyjki a drugi raczej do plusa stałego.Dziś mam tylko to;

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5976045409fd8c91.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5976045409fd8c91.html

Edytowane przez piotr520
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.Kolego niestety nie bardzo mogę Ci pomóc.U mnie te przewody idą od samego rozrusznika prosto w wiązke i nie bardzo wiadomo gdzie się kończą.Przy złączu plusa(co dałeś na zdjęciu)nie mam innych przewodów tak więc ciężko jest określić gdzie wychodzą.Ale jak już napisałem jeden z nich musi być podłączony do stałego plusa(patrząc na automat ten bliżej lewego błotnika) drugi bliżej silnika to kabel od stacyjki podpięty przez przekaznik.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01abc9f629bb66ad.html

Jutro może wpadnie kumpel z takim silnikiem to postaram się sprawdzić.

Ludzie nikt nie ma takiego silnika na tym forum.!!!?

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.