Skocz do zawartości

Krzywa kierownica po ustawieniu zbierzności.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem świerzo po ustawieniu zbierzności i mam lekko krzywo kierownicę. Pytanie moje dotyczy przestawienia tej kierownicy, bo podobni nie trzeba jej przestawiać na wieloklinie bo tam musi pasować w punkty, tylko można ją przestawić na dole gdzieś tam przy pedałach czy to prawda?????
Opublikowano
Jakbys dał ustawic do dobrej firmy ustawili by ci tak żebys mial prosto, pojedz z reklamacja !!
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
Zgadza się ustawili mi to tak specjalnie bo mam do wymiany przekłanie więc ustawili mi prawą stroną do lewej i dlatego kiera jest krzywa. wkurza mnie to ze jest krzyko dlatego chce ja przestawić
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odkręć fajerę i przestaw na wieloklinie ale max o dwa zęby.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dyziu, nie wprowadzaj po latach zamętu :-). Kiera założona fabrycznie ma być prosta po dobrze zrobionej geometrii... a jak przestawisz na wielowypuście to zmieni Ci się "trapez" kinematyki układu kierowniczego i w jedną stronę będą się koła skręcać mniej, a w drugą bardziej...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

najprościej to jechać z reklamacją

miałem już pare aut i przeszły przez różne stacje i nigdy nie ustawią kierownicy idealnie za pierwszym razem (mimo blokady stojakiem na fotelu)

jak nie chce mi się do nich wracać to przestawiam na wieloklinie lub jak ostatnio miałem oba drążki w e39 nowe to na nich sam przestawiłem

teraz pewnie będzie dyskusja czy tym nie rozregulowałem zbieżności więc od razu pisza że jeśli na obu drążkach zrobi się po pół obrotu to nic się nie przestawi bo gwinty zawsze mają taki sam skok

Opublikowano
teraz pewnie będzie dyskusja czy tym nie rozregulowałem zbieżności więc od razu pisza że jeśli na obu drążkach zrobi się po pół obrotu to nic się nie przestawi bo gwinty zawsze mają taki sam skok

 

To co powyżej to dowód na to dlaczego mózg mężczyzny jest tańszy od mózgu kobiety... Poprawna odpowiedź to: "bo używany" :mrgreen:.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
teraz pewnie będzie dyskusja czy tym nie rozregulowałem zbieżności więc od razu pisza że jeśli na obu drążkach zrobi się po pół obrotu to nic się nie przestawi bo gwinty zawsze mają taki sam skok

 

To co powyżej to dowód na to dlaczego mózg mężczyzny jest tańszy od mózgu kobiety... Poprawna odpowiedź to: "bo używany" :mrgreen:.

zawstydzasz mnie tym stwierdzeniem ... :oops:

o Wielki Który Sam Dołożył Multifunkcę i Tępomat :!: :!: :!:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego J. W zasadzie to masz rację ale jeśli chcesz tak dokładnie do sprawy podchodzić to autorowi wyrażnie napisz , że ma najpierw wymienić wadliwą przekładnię kierowniczą bo bez tego może sobie ustawiać ile chce. Przestawienie o dwa zęby dopuszcza instrukcja.

Wiadomo , że ma byc na znaki i prosto ale autor wspomniał , że celowo mu tak ustawili < to też temat do omawiania ale nie chce mi się tego drążyć>

 

Autor wyraźnie zaznacza , że przekładnię ma do wymiany. On i tak jeździ z lekko skręconą kierownicą więc nic już więcej się nie stanie jeśli przestawi kierownicę żeby była prościej. Ustawienie kół pozostanie bez zmiany. A jak wreszcie wymieni przekładnię to nową ustawi na znaki i tyle.

 

Trzeba czytać to co pisze autor anie z automatu odpowiadać.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.