Skocz do zawartości

E90 felgi ET


Słowik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Nie ma szans, to będzie tarło bardzo szybko oponę. Nawet przy seryjnej oponie ET 20 jest ryzykowne na froncie.

Tył to w ogóle abstrakcja. Zacznij od fabrycznych rozmiarów opon. 225/35 oraz 255/30.

O to chodzi że felgi co chce kupić maja własnej taki rozmiar opon a kupic felgi z oponami i dokupić inne opony to już w tym przypadku nie kalkuluje się. Właśnie mi się wydawało że profil 40 nie wejdzie . Zwłaszcza przy opinię 245 z tylu to już opona będzie chyba wysoka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans, to będzie tarło bardzo szybko oponę. Nawet przy seryjnej oponie ET 20 jest ryzykowne na froncie.

Tył to w ogóle abstrakcja. Zacznij od fabrycznych rozmiarów opon. 225/35 oraz 255/30.

O to chodzi że felgi co chce kupić maja własnej taki rozmiar opon a kupic felgi z oponami i dokupić inne opony to już w tym przypadku nie kalkuluje się. Właśnie mi się wydawało że profil 40 nie wejdzie . Zwłaszcza przy opinię 245 z tylu to już opona będzie chyba wysoka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jeszcze proszę o jedno info,przy zastosowaniu felgi aluminiowej do BMW E 91 2010r. 2.0 D o rozmiarze 17 cali szerokość 8.0" opony 225/45/17 jakie ET przy feldze mogę zastosować maksymalnie żeby to było zgodnie z przepisami i żeby opona nie ocierała o nadkole chodzi o wysunięcie koła na zewnątrz bez żadnych dystansów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to maksymalne wysunięcie, ale sam przez kilka lat się poruszałem na styling 21 m-system II i tam było et 20 na feldze 8x17. Nic nie obcieralo nawet przy na max skręconych kołach i przy pełnym załadunku. Przegląd zaliczany bez problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do BMW E91 2010r. M-pak muszę kupić 17 cali bo mam już nowe opony conti na lato kupione wiosną zaraz po zakupie auta myślałem o używkach oryginalnych tylko się boje bo mogę trafić kwadratowe a za 2000-2300 myślę że coś nowego w miarę wytrzymałego kupię jest producentów od cholery a może firma Rial doradźcie coś mądrego panowie przeglądając oferty sklepów można zwariować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o jakieś firmy to nie doradzę, ale używek ori tez nie ma sie co bać. Ori sa mocne i wytrzymałe, no i chodzi o 17. Gdyby chodziło np o 19 to juz co innego. Sam kupowałem rok temu 18 fecet sprowadza z niemiec i były/są w idealnym stanie. Zaraz po zakupie pojechałem do wulkanizatora z samymi felgami żeby sprawdzić czy sa proste. Na trzech felgach miałem tylko po 1 lub 2 gramy a na 1 feldze nic. Facet mówił, żadko sie coś takiego zdaża
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam okazję kupić za grosze od kolegi styling 98 o specyfikacji 7jx17 et47 z oponami 225/45.

Pytanie czy z przodu nie będzie waliło o amortyzator, na tyle mam dodatkowo 2cm dystansu, więc tam powinno być ok?

To setup zimowy, więc nie przeszkadza że schowane, byle tylko przód nie tarł.

Jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.