Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pytanie,przejechałem ok.150km na rozrzedzonym oleju,ile jeszcze mogę przejechać?

 

co znaczy, że przejechałeś 150 km na rozrzedzonym oleju? Skad wiesz od kiedy jest rozrzedzony? 150 km temu robileś wymiane oleju?

 

Ja zrobilem 3 wymiany oleju po 4kkm. Póki co wszystko działa i nic się nie zatarlo. Ale generalnie radze szybko uporać sie z problemem.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Też miałem problem z przybywającym olejem chociaż codziennie robiłem tylko trasy :shock: . Wina DPF-a wydawała się ewidentna. Przy okazji diagnozy stwierdzono uszkodzony czujnik ciśnienia przed DPF który wymieniłem samodzielnie. Po jakimś czasie ciągłej próby rozwiązania problemu, po ponownej diagnozie kompem, powiedziano mi, że czujnik do wymiany. Ja mówię, że jest nowy a oni, ze w takim razie nie został zaadoptowany, co też uczynili. Od tamtej pory problem rozwiązany :D . Okazało się, że walnięty czujnik sygnalizował do kompa ciągłe zapchanie DPF i tym samym stale była podawana zwiększona ilość paliwa i "przybywało oleju". :mad2: Więc DPF może być winny ale tylko pośrednio.

Przy okazji przejechania 180k przy wymuszonym wypalaniu okazało się, że DPF jest zapchany w 18%. Skasowałem licznik i znów leci w dół od 200k. :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też miałem problem z przybywającym olejem chociaż codziennie robiłem tylko trasy :shock: . Wina DPF-a wydawała się ewidentna. Przy okazji diagnozy stwierdzono uszkodzony czujnik ciśnienia przed DPF który wymieniłem samodzielnie. Po jakimś czasie ciągłej próby rozwiązania problemu, po ponownej diagnozie kompem, powiedziano mi, że czujnik do wymiany. Ja mówię, że jest nowy a oni, ze w takim razie nie został zaadoptowany, co też uczynili. Od tamtej pory problem rozwiązany :D . Okazało się, że walnięty czujnik sygnalizował do kompa ciągłe zapchanie DPF i tym samym stale była podawana zwiększona ilość paliwa i "przybywało oleju". :mad2: Więc DPF może być winny ale tylko pośrednio.

Przy okazji przejechania 180k przy wymuszonym wypalaniu okazało się, że DPF jest zapchany w 18%. Skasowałem licznik i znów leci w dół od 200k. :cool2:

 

I to jest prawdopodobnie główny powód przybywania oleju, bo w rzeczywistości nie pozbycie sie wnetrzności fitra pomagało, tylko wyłącznie programowe wypalania.

Opublikowano
Jedynymi, prawdziwymi i niepodważalnymi objawami są wartości korekty wtrysku na cylindrach ale do tego trzeba się podłączyć pod kompa. Niektórzy twierdzą, że wartość powyżej 1,0 jest tą kiedy trzeba wtryskiwacze regenerować, inni jeżdżą z wartościami 2,0 i więcej. Pzdr
Opublikowano
Jedynymi, prawdziwymi i niepodważalnymi objawami są wartości korekty wtrysku na cylindrach ale do tego trzeba się podłączyć pod kompa. Niektórzy twierdzą, że wartość powyżej 1,0 jest tą kiedy trzeba wtryskiwacze regenerować, inni jeżdżą z wartościami 2,0 i więcej. Pzdr

A bez podłaczenia pod komputer,tak na przysłowiowe ,,oko'' da sie rade mniej wiecej zdiagnozowac?

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedynymi, prawdziwymi i niepodważalnymi objawami są wartości korekty wtrysku na cylindrach ale do tego trzeba się podłączyć pod kompa. Niektórzy twierdzą, że wartość powyżej 1,0 jest tą kiedy trzeba wtryskiwacze regenerować, inni jeżdżą z wartościami 2,0 i więcej. Pzdr

A bez podłaczenia pod komputer,tak na przysłowiowe ,,oko'' da sie rade mniej wiecej zdiagnozowac?

 

Można zrobić test przelewowy :

Opublikowano

Tak właśnie, test przelewowy jest badaniem "na oko" :cry2: . A jak wiemy na oko chłop w szpitalu umarł...

Pzdr

  • 6 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.