Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnio zdecydowałem się na usunięcie klapek z kolektora dolotowego. Ku mojemu zaskoczeniu klapki były w idealnym stanie.

Po lewej klapka z nagarem , po prawej oczyszczona :

http://img42.imageshack.us/img42/9158/p1070204xx.th.jpg

Operacja przebiegła dość sprawnie - wyczyszczony kolektor , EGR i czujnik ciśnienia doładowania.

Po całej operacji odczytałem błędy na komputerze i stwierdziłem błąd :

http://img710.imageshack.us/img710/92/error1im.th.jpg

Błąd jest identyczny zarówno przy podpiętym jak i odpiętym czujniku ciśnienia doładowania.

Pytanie zatem brzmi - czy mógł się urwać kabel ( jeden z trzech) ?? Jeśli tak to gdzie na komputerze ( na których pinach ) mam znaleźć drugi koniec przewodów - o ile idą wprost do komputera ?

Dodam że czujnik czyściłem dość ostrożnie - bez używania drucików czy wiertełek (opisanych przez kogoś na forum) jednak zastosowałem trochę (dużo razy) środka do mycia silników K2-AKRA. Nadmiar płynu usuwany był papierową chusteczką z wnętrza.

Słyszałem dziś że czujnik po wymianie (czy to nowy czy używka) "zmusza się" do współpracy ADAPTACJĄ ... w jaki sposób przeprowadzić taką adaptację ?? - chętnie bym to zrobił wręcz ZARAZ...

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
tak jakby zwracie... czy gniazdo nie bylo mokre jak podpinles wtyk???? mialem tak samo z czujnikiem wzniosu iglicy i dopiero po osuszeniu blad sie sam wykasowal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.