Skocz do zawartości

problem z E60 wyladowuje aku do zera na dluzszym postoju


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przemo , tak jak Ci tłumaczyłem na Skyre naładuj w końcu porządnie ten nieszczęsny akumulator i zapomni o nieistniejącym problemie . Na sprawnym w pełni naładowanym akumulatorze 2 tygodnie nie zrobią żadnego wrażenia . Pamiętasz co Ci mówiłem , samorozładowanie 1dzień = 1% pojemności . Ze względów na trwałość , zasiarczenie aku. nie powinno się dopuszczać do rozładowania poniżej 50 % . Czyli dbając o aku. nawet nie podłączony powinniśmy najpóźniej co ok. 50 dniach go doładować . Co wcale nie oznacza że po 50 dniach sprawny aku. nie odpali naszego auta.

Przemo , życzę bezstresowych udanych wakacji :cool2: .

 

Do pewności jednak zabierz drugi aku. w walizkę , te para kilo :lol:

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dziekuje bardzo wszystkim za pomoc, aku naladuje po przyjezdzie z wakacji, na chwile obecna wszysto OK.

Niestety Andrzeju mam limit kg w bagazu nie moge zabarac zapasowego aku ze soba :lol:

Pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich

wrocilem z wakacji i jestem aktualnie na dluzszym urlopie w PL...problem z rozladowywaniem ponownie mnie nawiedzil ( po postoju 2tyg na parkingu samochod odpalil bez problemow) ludzilem sie ze wszystko sie unormowalo a tu ponownie wczoraj aku wyladowany do zera...ale jestem coraz blizej rozwiazania problemu, mianowice przedwczoraj wieczorem otwieralem sam bagaznik przyciskiem z kluczyka nie otwierajac przy tym reszty, wyciagnalem kurtke zamknalem bagaznik i samochod tak stal poltora dnia i aku wyladowany do zera. Po tym incydencie przestala mi dzialac "klamka, przycisk" otwierania bagaznika znajdujacy sie na klapie. wiec jest mozliwosc otwarcia go kluczykiem do zamka badz z przycisku znajdujacego sie na kluczyku. troche dzis pogrzebalem przy tym bagazniku i zauwazylem ze juz wczesniej ktos grzebal prawdopodobnie naprawial ten zamek..czy to faktycznie moze byc przyczyna wyladowywania aku? dodam ze po dzisiejszej nocy samochod sie otworzyl z centralnego lecz odrazu go nie odpalalem (sprzatanie okolo godzinne) po czym chcialem odpalic niestety nie zdolal nawet zakrecic..podladowalem aku i odpalil. czyli wnioskuje ze teraz cos sie spierd..olilo w tym bagazniku i nie pozwala mu przejsc w stan uspienia?

pozdrawiam wszystkich

Opublikowano
Sprawdź wiązkę w prawym zawiasie może masz ją przerwaną i masz jakieś zwarcie
Opublikowano
wiazka sprawdzona i faktycznie dwa przewody mialy zerwana otuline, wiec moglo to prowadzic do zwarcia przez co przycisk w klapie nie funkcjonowaloraz rozldowywalo aku..na chwile obecna wszystko ok :cool2:
Opublikowano

witam

 

mam e60 po lifcie 2008r

 

pisałem w innym wątku o moim problemie ale ten wątek jest bardziej konkretny bo dotyczy e 60

 

pojawił mi sie błąd increase battery.....

 

wyminiłem aku i zarejestrował go koles prawidłowo bo ma 83A

ale powiedział ze widzi błąd nadmiernego połykania prądu w jakims programiku

 

wstawiłęm do serwisu oraz zbadałem sprawe sam miernikiem gdyz raz pobiera za duzo a raz jest ok : przykładowo raz miernik pokazuje po 30min. 0,35mA a raz 0,01.

w pierwszym przypadku kasuje sie godzina i licznik przebiegu dziennego i spalanie a w drugim wszystko OK jak gdyby nigdy nic

 

cos płata figla i popiją pradzik jak spie - jakis cwaniaczek

 

jak to zdiagnozowac... bo serwisant mówi ze to cholernie długa robota nawet kilka dni zeby go trafic

 

co to moze być

 

Pzdrawaim

Opublikowano
witam

 

mam e60 po lifcie 2008r

 

pisałem w innym wątku o moim problemie ale ten wątek jest bardziej konkretny bo dotyczy e 60

 

pojawił mi sie błąd increase battery.....

 

wyminiłem aku i zarejestrował go koles prawidłowo bo ma 83A

ale powiedział ze widzi błąd nadmiernego połykania prądu w jakims programiku

 

wstawiłęm do serwisu oraz zbadałem sprawe sam miernikiem gdyz raz pobiera za duzo a raz jest ok : przykładowo raz miernik pokazuje po 30min. 0,35mA a raz 0,01.

w pierwszym przypadku kasuje sie godzina i licznik przebiegu dziennego i spalanie a w drugim wszystko OK jak gdyby nigdy nic

 

cos płata figla i popiją pradzik jak spie - jakis cwaniaczek

 

jak to zdiagnozowac... bo serwisant mówi ze to cholernie długa robota nawet kilka dni zeby go trafic

 

co to moze być

 

Pzdrawaim

 

 

Kolego czytałeś posty w tym temacie. Może u ciebie też wiązka jest przetarta. Problem wiązki dotyczy też E60 nie tylko E61 :mrgreen:

Opublikowano
sprawdz wiazke w prawym zawiasie bagaznika jest umiejscowiona,wyciagnij gume odklej tasme wiazki i zobaczysz jak wygladaja przewody...u mnie raz bylo ok a momentami aku wyaldowany kompletnie do zera...ale jak sprawdzalem pobor pradu na mierniku niby bylo ok...dluga droga przed toba powodzenia :norty: :) co wlasciciel piatki to inny powod rozladowywania aku:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wiazka sprawdzona i faktycznie dwa przewody mialy zerwana otuline, wiec moglo to prowadzic do zwarcia przez co przycisk w klapie nie funkcjonowaloraz rozldowywalo aku..na chwile obecna wszystko ok :cool2:

Doszedłeś sam ?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

przepraszam nie zauwazylem twojej odpowiedzi, doszedlem przy pomocy ojca elektryk z zawodu i na samochodowej elektryce tez sie troche zna wiec pomogl :D

problem wiecej sie nie pojawil :) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.