Skocz do zawartości

problem z E60 wyladowuje aku do zera na dluzszym postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Caly czas samochod jest "uspiony" 0,02 czyli wystarczylo powyciagac i powkladac bezpieczniki aby problem zniknal?? Chyba dalsze sprawdzanie bezpiecznikow nie ma sensu przy takim odczycie zgadza sie?
  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
chwilowy podskos do okolo 6A przez ok. 15s nastepnie spadek do ok3,50A przez nastepne 30s i znow na 0,02A slyszalem ze cos pracuje jak by jakis mechanizm sie obudzil gdzies tam pod maska...czy to normalne???
Opublikowano
chwilowy podskos do okolo 6A przez ok. 15s nastepnie spadek do ok3,50A przez nastepne 30s i znow na 0,02A slyszalem ze cos pracuje jak by jakis mechanizm sie obudzil gdzies tam pod maska...czy to normalne???

 

Z pewnoscia to nie jest normalne. Z jaka częstotliwością to sie dzieje? Teraz pozostaje śledztwo co tam sie uruchamia. Jakie to wydaje dźwięki? Masz może webasto? Bo to jedna z niewielu rzeczy działających w uspieniu, znajduje sie za lewym przednim nadkolem.

Opublikowano

nie wiem z jaka czestotliwoscia to sie dzieje wystapilo to po okolo 20min nastenie tego nie zauwazylem ponownie..dzwiek ciezki do okreslenia tak jakby sie cos zamykala czy otwieralo takie bzyczenie 5sekundowe. webasto nie mam.

jutro naladuje porzadnie akumulator do full i zrobie ponowne pomiary na w pelni naladowanym aku gdyz w tej chwili on jest nie doladowany...ponieaz od nowosci nie ladowalem go a raczej jezdze same krotkie odcinki do 10km nie ma kiedy sie naladowac porzadnie.

Opublikowano
nie wiem z jaka czestotliwoscia to sie dzieje wystapilo to po okolo 20min nastenie tego nie zauwazylem ponownie..dzwiek ciezki do okreslenia tak jakby sie cos zamykala czy otwieralo takie bzyczenie 5sekundowe. webasto nie mam.

jutro naladuje porzadnie akumulator do full i zrobie ponowne pomiary na w pelni naladowanym aku gdyz w tej chwili on jest nie doladowany...ponieaz od nowosci nie ladowalem go a raczej jezdze same krotkie odcinki do 10km nie ma kiedy sie naladowac porzadnie.

 

Przy przejsciu w uspienie czesto zamykają się klapy w wlotach powietrza, zaraz za filtrami przeciwpylkowymi, zamyka się dopływ powietrza do kabiny. Więc jest to w miare naturalne. Bardziej interesujące było by to czy to sie powtarza.

Opublikowano
zdaje mi sie ze te bzyczenie dobiega z pod plastikowej oslony silnika gdzies tam cos sie odzywa. Jest mozliwe ze sie powtarza co jakis czas, tylko czy samochod nie zamkniety na centralny lecz bez czego kolwiek uruchomionego tez przejdzie w stan uspienia? czy caly czas czuwa? Bo napewno rowniez CD co jakis czas sie odzywa czytnik z tego co kojarze ale to juz dawno zauwazylem nawet gdy nie bylo kompletnie problemow z rozladowywaniem aku, oraz rowniez te bzeczenie tez wystepowalo wczesniej...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie po 15 minutach też coś słychać pod maską jak by włączył się na kilka sekund jakiś elektryczny silniczek i w środku napęd CD lub DVD też włączy się na chwilkę i nie mam problemów z rozładowywaniem aku.
Opublikowano (edytowane)
zdaje mi sie ze te bzyczenie dobiega z pod plastikowej oslony silnika gdzies tam cos sie odzywa. Jest mozliwe ze sie powtarza co jakis czas, tylko czy samochod nie zamkniety na centralny lecz bez czego kolwiek uruchomionego tez przejdzie w stan uspienia? czy caly czas czuwa? Bo napewno rowniez CD co jakis czas sie odzywa czytnik z tego co kojarze ale to juz dawno zauwazylem nawet gdy nie bylo kompletnie problemow z rozladowywaniem aku, oraz rowniez te bzeczenie tez wystepowalo wczesniej...

 

 

Uspia się zawsze kiedy nic się nie dzieje przez 20 minut, nie musi być zamknięty. Cd sobie kreci, ale po uspieniu radio akurat nie ma zadnego zasilania. Pod maska czasem naprawdę cieżko zlokalizować gdzie coś bzyczy, a te klapki brzmią jakby to były przy silniku

Edytowane przez cdxa
Opublikowano

bardzo prawdopodobne ze te klapki sie wlasnie zamykaja, czyli to naturalnr :) czytnik cd rowniez czasami sie odzywa nie tylko u mnie wiec to rowniez naturalne :D wydaje mi sie ze trzeba naladowac do full aku i dopiero bedzie mozna dalej myslec

capaz o pompie paliwa nie mam pojecia czy sie moze uruchamiac podczas usypiania...

Opublikowano
Capaz miales e90 z silnikiem 335i jak sie silnik sprawowal? interesuje mnie model e92 z tym silnikiem:) w przyszlym roku planuje zmiane :D te 13l, 14l srednio realnego spalania przy normalnej jezdzie bylo co nie...?
Opublikowano

Ps. Te buczenie wydaje ADJUSTER UNIT (nastawnik przepustnicy)

 

 

Musisz jeszcze troche się obstukać na realoem.com, bo akurat adjuster unit wystepuje w benzynie, jest to klapka systemu disa, ale nawet jakby jakimś cudem to było u kolegi w dieslu to przy wylaczonym zaplonie nie ma prawa sie ruszyc, bo nie ma zasilania...

Opublikowano
Defacto w dieslach cos tam buczy.

Capazie, ty masz na bakier nie tylko z polskim językiem (co już dyskwalifikuje cię jako użytkownika tego Forum) - starasz się jeszcze po łacinie więc zawiadamiam że "de facto" pisze się osobno...

 

WSTYD !!!

:duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale żeście się gościa uczepili, co takie go zrobił??

 

Chłopie , lepiej się nie pytaj :mad2: :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale żeście się gościa uczepili, co takie go zrobił??

 

Chłopie , lepiej się nie pytaj ,nawet nie jesteś w stanie sobie tego wyobrazić :mad2: :wink:

Opublikowano

Sprawdzilem ponownie ladowanie aku w ukrytym menu, pojezdzilem troche samochodem ok 20min wszedlem w ukryte menu na odpalonym silniku wahalo sie pomiedzy 13,7V - 14V na wolnych obrotach (ok 700) przy 2500-3500 13,9V -14,2V czy to troche nie za malo? ostatnie odczyty byly wieksze..

Natomiast na zgaszonym silniku 12,5V - 12,7V

Opublikowano
Sprawdzilem ponownie ladowanie aku w ukrytym menu, pojezdzilem troche samochodem ok 20min wszedlem w ukryte menu na odpalonym silniku wahalo sie pomiedzy 13,7V - 14V na wolnych obrotach (ok 700) przy 2500-3500 13,9V -14,2V czy to troche nie za malo? ostatnie odczyty byly wieksze..

Natomiast na zgaszonym silniku 12,5V - 12,7V

 

Napięcia wyglądają normalnie, zreszta jak pisales wcześniej akumulator sie laduje, po odpaleniu trupa i jeździe na jakiś czas jest ok

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale żeście się gościa uczepili, co takie go zrobił??

 

Chłopie , lepiej się nie pytaj ,nawet nie jesteś w stanie sobie tego wyobrazić :mad2: :wink:

 

Jakis problem??!! W kazdym temacie jakis problem. To jakas wasza opsesja panowie!! Jak cos to do psychiatry a nie na forum!!!

 

 

 

Przepraszam ale... . Prawie w każdym temacie masz coś do powiedzenia - to dobrze . Tylko , nie ważne czy coś konstruktywnego , czy nie byle coś pisać . Mnie już to po prostu meczy . O nic Cię nie będę prosił bo wiem że to nie ma sensu W moim przypadku to nie obsesja tylko uczulenie . Długo się zastanawiałem czy to napisać .

Opublikowano

Ktoś ostatnio pisał że wymienił akumulator na nowy (centra) i miał podobny problem do twojego, podjechał na tester sprawdzić aku i okazało się że jest całkowicie zużyty.

Może sprawdź swój, bo nowy wcale nie musi oznaczać dobry.

Opublikowano

Kazdy elektryk jest w stanie sprawdzic mi aku? Czy u normalnego mechanika tez jest to mozliwe? nie mam prostownika aby porzadnie naladowac ten nowy akumulator...

ostatnie dwie noce nie odlaczalem klemy i rano jak na razie odpala.

Opublikowano
Kazdy elektryk jest w stanie sprawdzic mi aku? Czy u normalnego mechanika tez jest to mozliwe? nie mam prostownika aby porzadnie naladowac ten nowy akumulator...

ostatnie dwie noce nie odlaczalem klemy i rano jak na razie odpala.

 

Odpala i nie ma problemu np. ze skasowanym zegarkiem i błędem zbyt dużego poboru pradu w spoczynku?. Jeśli nie to chyba sie naprawił :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kazdy elektryk jest w stanie sprawdzic mi aku? Czy u normalnego mechanika tez jest to mozliwe? nie mam prostownika aby porzadnie naladowac ten nowy akumulator...

ostatnie dwie noce nie odlaczalem klemy i rano jak na razie odpala.

 

Odpala i nie ma problemu np. ze skasowanym zegarkiem i błędem zbyt dużego poboru pradu w spoczynku?. Jeśli nie to chyba sie naprawił :)

 

Tak jak pisałem wcześniej . Najprawdopodobniej nigdy nie był nic uszkodzone , tylko nie naładowany akumulator po długim okresie magazynowania w sklepie , nic dziwnego.

Opublikowano

Na chwile obecna nie ma problemu zadnego, ani z zegarkiem, ladowanie OK, napiecie rowniez wporzadku (uspiony 0,02A)

prawdopodobnie jak Andrzej62 mowil od poczatku akumuator nowy i nie doladowany byl...mam nadzieje :D we wtorek jade na wakacje na 2tyg samochod musze zostawic na parkingu przy lotnisku caly czas sie zastanawiem czy odlaczyc kleme aby nie musiec sie prosic o pomoc z odpalaniem w przypadku rozladowania aku czy zaufac i zaryzykowac :)

Opublikowano
Na chwile obecna nie ma problemu zadnego, ani z zegarkiem, ladowanie OK, napiecie rowniez wporzadku (uspiony 0,02A)

prawdopodobnie jak Andrzej62 mowil od poczatku akumuator nowy i nie doladowany byl...mam nadzieje :D we wtorek jade na wakacje na 2tyg samochod musze zostawic na parkingu przy lotnisku caly czas sie zastanawiem czy odlaczyc kleme aby nie musiec sie prosic o pomoc z odpalaniem w przypadku rozladowania aku czy zaufac i zaryzykowac :)

 

podłącz ten akumulator pod prostownik i go naładuj

auto go nie naładuje, cały czas będzie niedoładowany

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.