Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Będę robił przegląd po 100tys. i przy okazji chcę wymienić klocki hamulcowe z przodu.

Problem w tym, że na RealOEM do mojego modelu 320i / 10-2005 widoczne są dwa identyczne rysunki w sekcji "Hamulec przedn. koła-czujn. kloc. ham.", a w każdym różne zestawy numerów części ( 34116769951 lub 34116771868). Podobna sytuacja jest, gdy próbowałem skorzystać ze sklepów internetowych (np. intercars) - tu również można zamówić dwa zestawy np. Bosch lub ATE do tego modelu.

Czy ktoś przerabiał już ten temat i wie które klocki powinienem zamówić?

Lub jak rozpoznać którą wersję mam bez zdejmowania części?

 

Przy okazji: Na RealOEM widzę, że do BMW zamawia się osobno obudowę i osobno wkład filtra oleju.

Czy wystarczy kupić sam wkład?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czytales dokladnie co tam bylo napisane ?? Ten z koncowka 68 ma dla "Dla samochodów z

Zwiększenie obciążenia użytkowego". Zamow te z koncowka 51 i beda pasowac. Kupujesz tylko wklad filtra oleju. Obudowe to jak masz uszkodzona.

Krzysztof
Opublikowano

Oprócz klocków potrzebuję jeszcze czujników.

Czy czujniki są sprzedawane parami - tak jak klocki, czy tez trzeba zamówić osobno 2 szt.?

Jakie klocki polecacie Bosch (144zł)/ ATE (200zł) ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujniki są dwa - jeden w tylnej i jeden w przedniej osi - należy je zawsze wymienić na nowe podczas wymiany klocków, bo będzie problem ze skasowaniem inspekcji. Niestety nie są jednakowe. Co do producenta klocków to ilu użytkowników tyle zdań. Na pierwszy montaż często stosowane są klocki JURID i TEXTAR. Ja osobiście używam Textara - są łatwiej dostępne i w średniej cenie. Nie mam uwag do jakości. Jeśli samochód nie był modyfikowany, klocki i tarcze należy zamawiać wg nr. WIN, bo w zależności od pojemności silnika, ale także i wersji podwozia stosowane są różne klocki i tarcze.
Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie.

Czy są zamienniki filtra paliwa (np. Bosch)?

Znajduję tylko drogie oryginały BMW (nr częsci: 16136764046) - 370 zł.

Czy warto to wymieniać?

Opublikowano
W benzynowym E90 filtr paliwa jest "lifetime" - nie wymienia się go jeżeli nie ma awarii.

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.