Skocz do zawartości

e91 325i -->Touring M3 projekt,s.77 swap s65 rozpoczęty


damp21plbe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jest taka

http://www.m3post.com/forums/attachment.php?attachmentid=463365&stc=1&d=1291664758

Mam wrażenie że kierownica damp21plbe'a zabrała jej trochę uroku :?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy słodzą, na forum można pisać swoje opine, moja:

„choinka”, która pasuje do auta tureckiego tuningu z małym motorkiem i dużymi felgami…

 

Do „sportu” się NIE nadaje, do „zabaw” na placu się NIE nadaje, do „zwykłej” jazdy się NIE nadaje…

 

Nadaje się do lansu: „topowy/najdroższy” model z pakietu performance, tylko, że …kasa to nie wszystko…

Każdemu jednak NIE dogodzisz, większości się podoba i Tobie a to najważniejsze :cool2: …

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie tanieją tylko słabe egzemplarze a w M3 manuale. Dobre M nadal kosztuje, korekty wynikającej z rocznika nie unikniemy. Nowa M3 czy M4 będzie pewnie nie wcześniej niż w 2014 r. Tak więc E9.. M3 będzie się jeszcze trzymała mocno. Nadal nie wiadomo co ostatecznie będzie napędzać nową Emkę. Pewnie jakieś 3.0 biturbo w rzędzie, a to już nie wolnossące V8. Pożyjemy zobaczymy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się mylę to proszę poprawcie, ale według realoem nie ma takiej kierownicy do M3 z DKG.

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=WD91&mospid=50361&btnr=32_1773&hg=32&fg=95

 

nie jestem pewien ale gdzieś widziałem na M3post jak ktoś "rzeźbił" z tą kierownicą w M3 z DKG i chyba coś z tego wyszło,

te dwie które są w tych autach z ogłoszeń to ten pierwszy model kierownicy Performance z wyświetlaczem

 

Wszyscy słodzą, na forum można pisać swoje opine, moja:

„choinka”, która pasuje do auta tureckiego tuningu z małym motorkiem i dużymi felgami…

 

Do „sportu” się NIE nadaje, do „zabaw” na placu się NIE nadaje, do „zwykłej” jazdy się NIE nadaje…

 

Nadaje się do lansu: „topowy/najdroższy” model z pakietu performance, tylko, że …kasa to nie wszystko…

Każdemu jednak NIE dogodzisz, większości się podoba i Tobie a to najważniejsze :cool2: …

 

Człowieku, widzę że Tobie nic nie pasuje :mad2: . Masz prawo do swojej opinii i szanuję to ale widzę z Twoich reakcji na modyfikacje przeprowadzane w autach użytkowników tego forum, że jakiej kolwiek modyfikacji by ktoś nie przeprowadził to Tobie zawsze to będzie wadziło :? Dla Ciebie chyba auto takie jak wyjedzie z fabryki takie ma zostać (tylko części eksploatacyjne można wymieniać, reszta to już wg Ciebie okaleczanie auta). Tak wywnioskowałem nie tylko z Twoich opinii o moich modyfikacjach w moim aucie ale m.in. z opinii o modyfikacjach w Alpinie maksssa.

I czemu w kółko piszesz o tej kasie, "kasa to nie wszystko" :?: :duh:, czyżbyś za dużo razy oglądał "Pieniadze to nie wszystko"??? :mrgreen: i taki tik Ci został?

 

Podsumowując : żal Ci ściska cztery litery, że ktoś kupuje do auta codziennego użytku części zupełnie zbędne w takim aucie. Tylko wiesz czemu to robimy :?:

Bo takie jest nasze/moje hobby, a nie lans czy chęć pokazania, że stać mnie wyłożyć spore pieniądze na jakąś tam pierdółkę do auta.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica super :) Niby bajer, ale napewno cieszy strasznie :D

 

Jakby ktoś reflektował na zakup grupowy, to ja też jestem ZA :) Zresztą zaraz popytam u żródła w DE, skąd brałem hamulce, bo ma tam dobre ceny już na starcie :)

 

Co do E9x i cen, naturalna kolej rzeczy, w końcu jest już nowy model, ale warto zauważyć że konkretne modele, w dobrym stanie i wyposażeniu zawsze będą w cenie, wystarczy spojrzeć na generacje E46, mimo tylu lat, naprawde ładny i dobry egzemplarz kosztuje tyle co niejedno E90 :) O M3 nie wspominając, a te ceny co są powżej to ..zresztą wiadomo co ;)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, widzę że Tobie nic nie pasuje :mad2: . Masz prawo do swojej opinii i szanuję to ...

 

Podsumowując : żal Ci ściska cztery litery, że ktoś kupuje do auta codziennego użytku części zupełnie zbędne w takim aucie. Tylko wiesz czemu to robimy :?:

Bo takie jest nasze/moje hobby, a nie lans czy chęć pokazania, że stać mnie wyłożyć spore pieniądze na jakąś tam pierdółkę do auta.

 

I chwała Ci za to, że masz hobby…

 

Wyrażam swoją opinię bo robię 50 tys. km rocznie w różnych autach i używam auta do jazdy w każdych warunkach , patrzę przez pryzmat kierowcy a nie pasażera a ta kiera:

...Do „sportu” się NIE nadaje, do „zabaw” na placu się NIE nadaje, do „zwykłej” jazdy się NIE nadaje…

 

Nadaje się do lansu...

 

Używaj z zachwytem…

 

p.s. auto maksssa jest śliczne, mody ma perfekcyjne tylko, żeby mieć takie auto to oprócz hobby trzeba mieć też gust, mam nadzieję, że maksss nie założy takiej kiery bo jego obecna jest super i lepszej mieć nie może, może mieć najwyżej "ładniejszą" ale to już jest kwestia postrzegania ładne/brzydkie...

 

pozdr. AO

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, widzę że Tobie nic nie pasuje :mad2: . Masz prawo do swojej opinii i szanuję to ...

 

Podsumowując : żal Ci ściska cztery litery, że ktoś kupuje do auta codziennego użytku części zupełnie zbędne w takim aucie. Tylko wiesz czemu to robimy :?:

Bo takie jest nasze/moje hobby, a nie lans czy chęć pokazania, że stać mnie wyłożyć spore pieniądze na jakąś tam pierdółkę do auta.

 

I chwała Ci za to, że masz hobby…

 

Wyrażam swoją opinię bo robię 50 tys. km rocznie w różnych autach i używam auta do jazdy w każdych warunkach , patrzę przez pryzmat kierowcy a nie pasażera a ta kiera:

...Do „sportu” się NIE nadaje, do „zabaw” na placu się NIE nadaje, do „zwykłej” jazdy się NIE nadaje…

 

Nadaje się do lansu...

 

Używaj z zachwytem…

 

p.s. auto maksssa jest śliczne, mody ma perfekcyjne tylko, żeby mieć takie auto to oprócz hobby trzeba mieć też gust, mam nadzieję, że maksss nie założy takiej kiery bo jego obecna jest super i lepszej mieć nie może, może mieć najwyżej "ładniejszą" ale to już jest kwestia postrzegania ładne/brzydkie...

 

pozdr. AO

 

Sorry ze sie wcinam, ale zainteresowala mnie twoja wypowiedz. Sam zastanawialem sie nad taka kierownica (w wersji bez wyswietlacza) - z tego co widzialem to ludzie na roznych forach sobie bardzo chwala ta kierownice - wrecz mowia ze to jedna z lepszych inwestycji jakie mozna zrobic w e90. Ty piszesz ze sie nie nadaje do jezdzenia... mozesz rozwinac ta mysl? wiesz moze cos czego my nie wiemy?

A na chlopski rozum to przeciez powinna byc na tor lepsza niz zwykla z m-pakietu - tutaj tez mowisz ze tak nie jest. Dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, widzę że Tobie nic nie pasuje :mad2: . Masz prawo do swojej opinii i szanuję to ...

 

Podsumowując : żal Ci ściska cztery litery, że ktoś kupuje do auta codziennego użytku części zupełnie zbędne w takim aucie. Tylko wiesz czemu to robimy :?:

Bo takie jest nasze/moje hobby, a nie lans czy chęć pokazania, że stać mnie wyłożyć spore pieniądze na jakąś tam pierdółkę do auta.

 

I chwała Ci za to, że masz hobby…

 

Wyrażam swoją opinię bo robię 50 tys. km rocznie w różnych autach i używam auta do jazdy w każdych warunkach , patrzę przez pryzmat kierowcy a nie pasażera a ta kiera:

...Do „sportu” się NIE nadaje, do „zabaw” na placu się NIE nadaje, do „zwykłej” jazdy się NIE nadaje…

 

Nadaje się do lansu...

 

Używaj z zachwytem…

 

p.s. auto maksssa jest śliczne, mody ma perfekcyjne tylko, żeby mieć takie auto to oprócz hobby trzeba mieć też gust, mam nadzieję, że maksss nie założy takiej kiery bo jego obecna jest super i lepszej mieć nie może, może mieć najwyżej "ładniejszą" ale to już jest kwestia postrzegania ładne/brzydkie...

 

pozdr. AO

 

Sorry ze sie wcinam, ale zainteresowala mnie twoja wypowiedz. Sam zastanawialem sie nad taka kierownica (w wersji bez wyswietlacza) - z tego co widzialem to ludzie na roznych forach sobie bardzo chwala ta kierownice - wrecz mowia ze to jedna z lepszych inwestycji jakie mozna zrobic w e90. Ty piszesz ze sie nie nadaje do jezdzenia... mozesz rozwinac ta mysl? wiesz moze cos czego my nie wiemy?

A na chlopski rozum to przeciez powinna byc na tor lepsza niz zwykla z m-pakietu - tutaj tez mowisz ze tak nie jest. Dlaczego?

 

Kolega AO miał taką kiere bez wyświetlacza i twierdził ,że się kijowo kręci i odbija kierą przez to spłaszczenie u dołu ,z resztą popieram jego zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Do „sportu” się NIE nadaje, do „zabaw” na placu się NIE nadaje, do „zwykłej” jazdy się NIE nadaje…

 

Nadaje się do lansu...

 

 

pozdr. AO

 

Sorry ze sie wcinam, ale zainteresowala mnie twoja wypowiedz. Sam zastanawialem sie nad taka kierownica (w wersji bez wyswietlacza) - z tego co widzialem to ludzie na roznych forach sobie bardzo chwala ta kierownice - wrecz mowia ze to jedna z lepszych inwestycji jakie mozna zrobic w e90. Ty piszesz ze sie nie nadaje do jezdzenia... mozesz rozwinac ta mysl? wiesz moze cos czego my nie wiemy?

A na chlopski rozum to przeciez powinna byc na tor lepsza niz zwykla z m-pakietu - tutaj tez mowisz ze tak nie jest. Dlaczego?

 

Może ja wtrącę swoje pięć groszy. U siebie na pokładzie mam kierownicę Performance ale bez wyświetlacza i jeśli chodzi o samo trzymanie jest genialna, nieco grubsza i szorstka przez alcantarę. I też przez nią jest cieplejsza w ostatnie mroźne dni. Spłaszczenie na dole mi w ogóle nie przeszkadza, a jak macie active steering będzie jeszcze bardziej praktyczna. Na torze przez to że ręce nie będą się ślizgały czy pociły też ma według mnie przewagę. Może kolega miał na myśli, nie kwestię samej kierownicy, a jej wyświetlacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównie chodzi mi o jazdę nocą. Nie oślepia/rozprasza?

No własnie - czy ta kiera sie wygasza ? Przy długich nocnych trasach może to być jednak męczące.

 

Biorąc pod uwagę w/w wypowiedzi widzę, że tu sami drifterzy i kierowcy torowi :wink: . Ja bym nie rozpatrywał tego pod tym kątem, a bardziej pod katem praktycznym. Alkantara sie wyciera szybciej niż standardowa skóra. Nie wytrzyma 100tyś km bo się poprostu wytrze i będzie sie świacić jak psie klejnoty. Dodatkowo, głównie w lecie, pocą sie ręce - alkantara to chłonie jak gąbka i po jakimś czasie zaczyna nieprzyjemnie waniać :) - to są oczywiście stwierdzenia, które wyczytałem w necie przed decyzją o obszywaniu kiery, nie moje prywatne doświadczenia.

Dlatego jestem zwolennikiem połowicznego (jak na focie poniżej) obszycia + blenda + spłaszczenie + dodatki jak mieszek lewarka + mieszek ręcznego. Kierę w pełnej alkantarze uważam za niepraktyczną, a nie brzydką, gadżeciarską itp. :nienie:

http://img692.imageshack.us/img692/4929/ad4ec4a103f0r.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.