Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jako, że od zakupu niedawno minęły dwa lata więc tak jak po pierwszym roku użytkowania przyszedł czas na kolejne podsumowanie.

Na liczniku przybyło kolejne ok 27tys km. Kolejny rok bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek. Leję benzynę i cieszę się z jazdy. Olej zmieniany 3 razy i raz filtr klimatyzacji. Pozostałe koszty jakie miałem w ubiegłym roku związane z autem wynikały tylko i wyłącznie z choroby :mrgreen: jaka mnie dopadła tuż po zakupie e91.

Auto zostało doposażone w:

- BMW M Performance nakładki na lusterka M3,

- BMW Performance fotele,

- BMW Performance kierownica V2 OLED,

- BMW Performance gałka zmiany biegów z mieszkiem z alcantary,

- BMW Performance dźwignia hamulca ręcznego z mieszkiem z alcantary,

- dymione kierunki,

- listwy wewnętrzne obszyte skórą o fakturze carbonu (M3 look),

- kontroler iDrive LCI,

- zawieszenie gwintowane Bilstein B16 PSS10,

i to wszystko, chyba że o czymś zapomniałem. Koszt tych modyfikacji może przemilczę :shock:, choroba w zaawansowanym stadium :mrgreen:

Plany na przyszłość........hmmmm........jak znalazłby się kupiec to być może zdecydowałbym się sprzedać to e91 bo po głowie chodzi mi M3 e92 lub M5 e61.

Jeśli nie sprzedam to być może zacznę intensywniej zgłębiać temat przebudowy na M3 e91, bo teraz już tylko pozostało zmienić hamulce i doprowadzić kanapę do stylu w jakim są przednie fotele i praktycznie możliwe modyfikacje zostaną wyczerpane.

Czas pokaże co dalej będzie się działo w temacie mojej e91 :wink:

Opublikowano

Ładna lista się uzbierała :D

Zapomniałeś jeszcze o BMW Performance rozpórka i wlot powietrza :wink:

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Ładna lista się uzbierała :D

Zapomniałeś jeszcze o BMW Performance rozpórka i wlot powietrza :wink:

 

Nie zapomniałem :wink: , zobacz na stronie nr 8 :)

Tam jest lista modyfikacji po pierwszym roku i jest to o czym piszesz :)

A lista, którą zrobiłem teraz jest za ostatni rok.

Opublikowano
Juz to pisalem na sporcie super auto, ale jak widzisz potencjal sie konczy ja bym wyjol wszystkie mody sprzedal serie, kupil E90 M3 i wlozyl tam to wszystko, ewentualnie 335i ;)
http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Opublikowano

niezle niezle... niestety ta choroba cos w sobie ma.... ;)

Fajnie ze masz dwie bardzo dobre alternatywy, zarowno M3 E92 jak i M5 E61 to fajne auta ale M3 E91 to bedzie unikat. :) - ale obawialm sie ze "w komplecie" pochlonie Ci wiecej kasy niz jakbys dolozyl do zakupu M3 E92...

 

Trzymam kciuki - za umiech na twarzy i radosc z jazdy ;)

Opublikowano

Ja bym postapil tak jak napisał Hakelbery

... albo zdecydowanie będę trzymał kciuki za przerobienie na e91 M3 :cool2: :cool2: :cool2:

mialbys auto jedyne w swoim rodzaju :8)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pomału zaczynam szukać kogoś kto ewentualnie podjąłby się spełnienia moich marzeń i zrobienia z mojej e91 ---> M3 e91 :oczami:

Czekam na odpowiedź od Manhart Racing, a od Groupe AIE dostałem już odpowiedź i zarys kosztów.

Manhart pewnie puściłby mnie z torbami bo prawdopodobnie bazują tylko na nowych częściach, ale jak odpiszą będę wiedział mniej więcej ile taka zabawa u nich kosztuje.

 

Co dalej z tego wyniknie zobaczymy :)

Opublikowano
Pomału zaczynam szukać kogoś kto ewentualnie podjąłby się spełnienia moich marzeń i zrobienia z mojej e91 ---> M3 e91 :oczami:

Czekam na odpowiedź od Manhart Racing, a od Groupe AIE dostałem już odpowiedź i zarys kosztów.

Manhart pewnie puściłby mnie z torbami bo prawdopodobnie bazują tylko na nowych częściach, ale jak odpiszą będę wiedział mniej więcej ile taka zabawa u nich kosztuje.

...

Jak będziesz te marzenia spełniał to będę ci pierwszy kibicował :cool2: :cool2: :cool2:

 

Napisz jak możesz z ciekawości na PW ile ten Groupe AIE mniej więcej rozpisał modyfikacje/koszty.

Mi się wydaje ze kupując nowe części dwukrotnie zwiększysz koszty modyfikacji jedyn plus tego że będą nowe.

Opublikowano

Z ciekawości to jaki jest plan na tylne nadkola ? Na projekcie m3 e91 który gdzieś widziałem były na pewno poszerzone w stosunku do serii. O ile w e90 i e92 nie ma problemu z taką przeróbka to przy kombi będzie rzeźba.

Tak czy owak będę drugim który trzyma kciuki za powodzenie cslego projektu.

Pozdrawiam

Opublikowano
A ja odradzam ten pomysl, utopisz duzo kasy i czasu, do tego wyjda predzej czy pozniej upierdliwe drobiazgi zwiazane z przekladaniem osprzetu itd., auto Ci sie znudzi, a kupca znalezc na taki wynalazek bedzie ciezko, lepiej sprzedaj auto jako 325i i kup E61 M5 ;) pozdrawiam :)
Opublikowano

A ja trzymam kciuki i kibicuję jednocześniej podziwiając odwagę :cool2:

Gdyby udało Ci się to zrealizować miałbyś coś jedynego w swoim rodzaju i niepowtarzalnego.

Oczywiście sam swap będzie Cię kosztować mnóstwo pieniędzy i nerwów ale uczucie kiedy M3 e91 stanie w twoim garażu będzie bezcenne ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Nie załapałem czy planujesz tylko stylistyczne zrobienie ze swojej e91 m3 czy chcesz zrobić z niej m3 pełną gębą tyle że w ubraniu kombi? Jeśli to drugie to stworzysz coś czego będę pragnął bardziej niż audi rs6 avant :cool2: :cool2: :cool2:

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Opublikowano

Dzięki wszystkim, którzy do tej pory wypowiedzieli się w temacie projektu M3 e91. Pomysł jest szalony tak jak napisał radaz, ale Touring M3 jest to coś tak bardzo rzadkiego i spotkać takiego to mniejsze prawdopodobieństwo niż trafić w totka. Jak zobaczyłem ten angielski projekt M3 e91 to zachorowałem na drugi taki i pomyślałem, czemu nie spróbować zrobić coś takiego mimo wielu znaków zapytania. Na dzień dzisiejszy decyzja nie jest jeszcze podjęta, że robię M3 e91. Tak jak w temacie jest dużo pytań, na które muszę dostać odpowiedzi. Tak jak niektórzy pisali łatwiej i taniej kupić np. M5 e61 ale on już aż tak mi się nie podoba jak M3 e91.

 

@ olo plan na tylne nadkola prawdopodobnie byłby taki, że trzeba wycinać obecne i wspawywać od M3 e90. Drugą rzeźbą jest zderzak, który trzeba łączyć z dwóch (obecny z e91 ze zderzakiem od M3)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.