Skocz do zawartości

520d czy 525d czy 530d


BMW14

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

Tak czy inaczej uważam bez sensu kupować jakiekolwiek auto tylko po to żeby pojechać na tydzień czy dwa na wakacje z przyczepą :?

Dziwna logika myślenia.

Iveco Daily można powozić na B bo mieści się w 3,5 t i nie jest ono wcale małe.

No właśnie oprócz viatool-a potrzebna jest inna kategoria. B+E=zestaw nie więcej niż 4,25t ( pojazd o dmc niższej niż 3,5t ale przyczepa o dmc wyższej niż 750kg)

Ach, żeby ropa była tańsza..................................

Scania%2520R620.2.jpg

Bym nabył i popierdzielał samym koniem- na użytek własny :D

Zdjęcie ujowe, ale kiedyś telefony robiły takie :mrgreen:

Edytowane przez CICHY525
ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
DMC musi zostać zawsze takie jakie jest w homologacji samochodu. Można zmieniać ładowność itd, ale DMC jest nietykalne.

Jak zmniejszysz ładowność to DMC się nie zmienia?, a to ciekawe.

 

No jeżeli usuniesz jakieś elementy z samochodu lub dołożysz to Ci się zmienia masa własna, więc automatycznie, żeby DMC się zgadzało, zmienia się i ładowność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ah.. zeby zarobki były wyższe.... cene ropy miałbyś w 4-rech literach :norty:

Racja :cool2:

ale trzeba się też otyrać

Tyram i wielki uj z tego mam :(

Wczoraj chłopaki zrobili mi fotę w akcji :D

http://www.gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pos=-13135

niekoniecznie fizycznie

:norty: :mrgreen:

Ku...y mówisz :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie oprócz viatool-a potrzebna jest inna kategoria. B+E=zestaw nie więcej niż 4,25t ( pojazd o dmc niższej niż 3,5t ale przyczepa o dmc wyższej niż 750kg)

B+E to nie 4250 kg tylko więcej do 7000kg :mrgreen: 4250 kg to nowa kategoria B96.

Ale tak czy inaczej strasznie dużo kombinacji z tym wszystkim.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do TUV Stuttgart, można w niewielkich granicach zmniejszyć ładowność samochodu osobowego, a tym samym zmniejsza się administracyjnie DMC ( bez żadnych ingerencji w konstrukcję samochodu, DMC konstrukcyjne pozostaję b.zm.), żebyś takie auto tak zarejestrował w Polsce musisz mieć nowy Brief lub auto musi być zarejestrowane na tablice celne ( czerwony pasek), wszystkie nowe dane będą w nowym dowodzie rejestracyjnym( zielona książeczka). Ja wielokrotnie zmniejszałem administracyjnie DMC, ale przy ciężarówkach, nie jest to jakiś problem w niemczech czy anglii.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.