Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dzisiaj wsiadłem do samochodu przejechałem kilkaset metrów, po czym samochód zaczął pracować na 3 cylindry, włąćzyła się kontrolka od doczyszczania spalin chyba. Samochód stracił na mocy i pracował jak czołg. Być może to od słabego paliwa się zrobiło. Mam możliwość pojechania jutro na komputer za 50 zł celem zdiagnozowania problemu. Ale jeszcze pytam Was może wiecie co to jest czy jest sens tam jechać czy lepiej od razu coś kupić i wymienić. (być może to kabelek od sondy lambdy)
Opublikowano

te 200 postów zrobiłeś w ten sam sposób ? Za je bisty jesteś, musisz mi dać swój autograf!

 

[MOD EDIT] Na dzień dobry radzę przeczytać regulamin forum! Ostrzeżenie na początek zgodnie z regulaminem

Opublikowano
te 200 postów zrobiłeś w ten sam sposób ? Za je bisty jesteś, musisz mi dać swój autograf!

 

Witam,

 

Kolega krzysiek555 ma rację, na forum obowiązuje regulamin i należy go przestrzegać :evil:

 

Trochę kultury- bo na razie widzę że traktujesz nas, jak kogoś kto musi natychmiast odpisać odpowiedź na twój problem.... :twisted:

START miałeś słaby :mrgreen:

Pamiętaj nie traktuj ludzi z góry, to my jesteśmy dla ciebie a nie ty dla nas......

Opublikowano
w 100 popieram ! ale .... zauważcie że tak się teraz żyje .... jak mowie gdzieś w sklepie "dzień dobry" to patrzą jak na kosmitę czasem :)
Opublikowano

Ale zrobiliscie chlopakowi Offtopa :D

 

I co kolego co ci tam na kompie pokazalo juz sie dowiedziales czegos na temat swojej usterki ?

 

A tk swoja droga koledzy nikt by nie zasmiecal nowych tematow gdyby wszyscy nowi uzytkownicy czytali regulamin :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
te 200 postów zrobiłeś w ten sam sposób ? Za je bisty jesteś, musisz mi dać swój autograf!

 

[MOD EDIT] Na dzień dobry radzę przeczytać regulamin forum! Ostrzeżenie na początek zgodnie z regulaminem

no ale zaraz tk na mnie siasc to nie dobrze swiadczy o tym Panu!pozdro

Opublikowano
Może źle odczytałem to co napisał mi krzysiek. Rzeczywiście zachowałem się jak gówniarz. A wracając do samochodu na komputerze pokazało że problem jest na czwartym cylindrze, być może z cewką, fajką, świecą dokładnie nie wiadomo. Więc dzisiaj kupiłem świece do samochodu, jednak nie zdarzyłem odwiedzić żadnego warsztatu. Dopiero w środe ktoś tam zaglądnie. Jednak pewna osoba mi mówiła, że na 90% procent nie jest to wina świecy bo była wymieniana przy 62 tys km a teraz ma 78 tyś i raczej złe paliwo nie miało na to wpływu. Czekam do środy.... a co dalej to się okaże. Cewka w serwisie 190zł kosztuje. Chyba, że wy coś doradzicie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a więc tak jak było mówione do wymiany była cewka na czwartym cylindrze, koszt około 120zł. Pozdrawiam i dzieki za pomoc. Teraz została mi nówka świeca na sprzedaż ;)
Opublikowano
Na 99% cewka, miałem podobną przygodę w moim BMW. Winą zła jakość paliwa.

W jaki sposób zła jakość paliwa może powodować awarię cewki? Jedyne co mi przychodzi do głowy, to za wysoka temperatura spalania i przegrzanie. Czy zatem tankowanie zawsze E98 pozwala uniknąć problemu (nie wiem jak jest z temperaturą spalania, ale wartość energetyczna E98 jest na pewno mniejsza niż 95)?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

U mnie wystąpiły dokładnie takie same objawy jak na początku tematu plus zapaliła się kontrolka od silnika,

jednak ponieważ akurat stało się to w momencie zduszenia auta na 2gim biegu byłem prawie pewny,że przeskoczył

rozrząd.Jakoś dzisiaj dokulałem się do warsztatu i na komputerze wyszedł błąd 4 cewki.10 min roboty i po sprawie.

Tak sobie myślę,że jak będę się wybierać na wakacje to chyba wezmę ze sobą ze 2 cewki na zapas :evil:

Jak ktoś przerabiał temat cewkowy to niech ew.się wypowie czy po wymianie jednej sztuki zazwyczaj dalej

padają kolejne czy raczej nie i czy ktoś ma doświadczenie jakiej firmy cewki są lepsze/gorsze bo jest ich kilka. :?:

Chodzi o silnik n45,ale te cewki są w wielu modelach,a nawet w peugeotach :?

Edytowane przez zibis
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
U mnie zaczęło się od przerywania na zimnym silniku i delikatnym stukocie przy obciążonym ciepłym silniku. Wymieniłem świece. Nie pomogło. Wymieniłem cztery cewki. Pomogło na krótko. Wymieniłem dwa wtryskiwacze. Nagar był na nich straszny. Pomogło na krótko. Później objawy takie jak u was czyli chodził na trzech garkach. Okazało się, że jedna z nowych oryginalnych świec pękła. Wymieniłem, pomogło na krótko. Okazało się, że wadliwa świeca zepsuła cewkę (nową) wymieniłem jeszcze raz cewkę ze świecą i jest cacy. Trochę mnie to kosztowało nerwów bo niestety w takich przypadkach może to być kompilacja awarii świeca - wtryskiwacz - cewka. Komp na diagnozie niestety nie wskazywał dokładnie co jest zepsute :? Określenie pomogło na krótko oznacza do rana :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.