Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Objawy: przy dodawaniu gazu - takim trochę gwałtowniejszym, gdy obroty przekraczają 2000 silnik wyje, obroty rosną zaś samochód nie przyśpiesza. Moja diagnoza - koniec sprzęgła. Pytanie - czy mam rację, czy to może coś innego? Dodam, że dwumas wydaje się być w porządku - choćby z tej racji, że przy gaszeniu silnika nie ma żadnych oznak w postaci wibracji samochodu, czy też jakiegoś niepokojącego dźwięku. A więc Koledzy - czy pora na wymianę sprzęgła?
Opublikowano
To, że dwumas jest ok przekonasz się po zdjęciu sprzęgła, wcale nie musi walić budą przy wyłączaniu silnika, żeby dwumas kwalifikował się do wymiany...
Opublikowano
To, że dwumas jest ok przekonasz się po zdjęciu sprzęgła, wcale nie musi walić budą przy wyłączaniu silnika, żeby dwumas kwalifikował się do wymiany...

 

No mam nadzieję, że obejdzie się bez wymiany dwumasu...

Opublikowano
To, że dwumas jest ok przekonasz się po zdjęciu sprzęgła

nie koniecznie... wystarczy zrobic test: 1bieg/reczny/strzelac ze sprzegla... jesli dwumas jest trafiony to na 100% bedzie glosno metalicznie stukac.

Opublikowano
To, że dwumas jest ok przekonasz się po zdjęciu sprzęgła

nie koniecznie... wystarczy zrobic test: 1bieg/reczny/strzelac ze sprzegla... jesli dwumas jest trafiony to na 100% bedzie glosno metalicznie stukac.

 

Ato sprawdzę dziś po pracy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.